DISKUZE K ČLÁNKU McLaren má pro vývoj a zlepšení vozu velké rezervy, odhaluje Sainz
McLaren má podle svého jezdce Carlose Sainze pro další vývoj letošního monopostu MCL34 velké rezervy a může dosáhnout větších pokroků než soupeři.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren má pro vývoj a zlepšení vozu velké rezervy, odhaluje Sainz
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
17:06 11.04.2019 77.236.218.XXX
Z Hondou se divily zcela jinejm věcem, tam se aero moc řešit nedalo.
Marko řve, že kvůli Gaslymu že neodjeli to co měli a co měl asi říkat tehdy Mclaren, když oni nejezdily oproti RB vlastně vůbec. A důležité to je, ne že ne.....Mclaren určitě nebyl dokonalej, ale Honda, ta byla zcela mimo mísu.
Marko řve, že kvůli Gaslymu že neodjeli to co měli a co měl asi říkat tehdy Mclaren, když oni nejezdily oproti RB vlastně vůbec. A důležité to je, ne že ne.....Mclaren určitě nebyl dokonalej, ale Honda, ta byla zcela mimo mísu.
Miroslav D.
15:34 11.04.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
15:31 11.04.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Kaša
15:04 11.04.2019 82.142.123.XXX
Podle Marka Priestlyho (který to tvrdil v jeho youtube kanálu) byly aerodynamické problémy McL33 způsobeny že difuzory a bočnice byly moc blízko za předními koly a to způsobovalo narušení aerodynamiky kdykoliv vůz zatočil (asi to neříkán tak přesně).
Priestly má asi pořád dost kontaktů v McLarenu kde dlouho dělal, tak bych tomu i věřil.
Priestly má asi pořád dost kontaktů v McLarenu kde dlouho dělal, tak bych tomu i věřil.
Mac_
10:49 11.04.2019 89.24.109.XXX
Kdosi analyzoval, že se McLarenu daří dostávat větší množství proudění pod podlahu, díky čemuž efektivněji funguje difuzor. Navíc takhle generovaný přítlak zároveň nepůsobí takový čelní odpor jako křídla, tomu by nasvědčovala i vyšší rychlost na rovinkách. Upgrade v Bahrajnu týkající se lopatek před bočnicemi měl tohle ještě posílit.
SergioPÉREZ
10:27 11.04.2019 85.239.64.XXX
Střed pole, nebo li zbytek světa F1 je tak na těsno, že budou rozhodovat různé typy závodních okruhů, a zbylé body právě připadnou těm, kterým nejlépe sedne trať,.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek