DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull hledá "magické heslo" k odemknutí vozu, Honda podle Hamiltona ztrácí jen 10 koní
Rakouský tým, který před sezónou hlásil útok na titul, se na jejím počátku trápí. Mezi konstruktéry mu patří třetí příčka a podle svého šéfa Christiana Hornera nyní hledá "magické heslo" k odemknutí vyšší výkonnosti svého monopostu RB15. Na motor se vymlouvat nemůže, ten se letos zdá být velmi konkurenceschopný.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull hledá "magické heslo" k odemknutí vozu, Honda podle Hamiltona ztrácí jen 10 koní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Miroslav D.
13:35 07.04.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
-
Adi
12:10 07.04.2019 83.240.61.XXXna poruchy komponent PJ R vs H je to po dvou závodech 1:0. Souhlasím, že je to překvapivé score, ale bylo by fajn, aby si lidi nepletli poruchu elektroniky, spojky, výfuku, převodovky či brzd s poruchou PJ. Já si sice uvědomuji, že Richter tohoto rozlišení není schopen, ale to neznamená, že lidé na specializovaném webu by měli být stejně neinformovaní jako šašek Richter. Takže znovu: Porucha u Renaultu, či loni RB automaticky neznamená poruchu motoru!!! Když jste schopni toto rozlišovat u jiných výrobců, bylo by fajn to rozlišovat i u Renaultu!-
Hormón
12:20 07.04.2019 37.188.150.XXXSe rozepis na tech 1:0. Renault letos brutalne nestiha spolehlivosti motoru. Elektronika i mgu-k k motoru patri a ne ze ne. Po tolika letech je ostuda prijit s tim s cim Renault letos prisel. Takove problemy nikdo necekal. Je to velke zklamani. Kdyz vezmeme v uvahu ze ma Renault v sezone nejhorsi vyvoj, tak mam velke obavy, ze Renault je vubec schopny spicku dohnat.-
Adi
12:44 07.04.2019 83.240.61.XXXCo má proboha elektronika společného s PJ?! 1:0 na poruchy komponent PJ R vs H ve 4 vozech s R vs 4 vozy s H... Renault je špičce nejblíže v historii těchto motorů a je cca na úrovni PJ Mercedesu. Velké zklamání je poruchovost továrního týmů, která je mizerná a musí ji urychleně vylepšit! Nebuď jak šašek Richter, který za každým odstoupením hned vidí PJ... takže speciálně pro tebe ještě jednou: Elektronika NENÍ PJ, spojka NENÍ PJ, brzdy NEJSOU PJ, výfuk NENÍ PJ, převodovka NENÍ PJ...-
Miroslav D.
13:25 07.04.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Miroslav D.
13:44 07.04.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
-
Mike17
11:25 09.04.2019 185.149.130.XXXJako fakt?
Já jsem schopný ještě pobrat, že jsi jediný člověk na světě, který dokáže z výsledků 2 závodů změřit výkon motorů s přesností na 10k. To je magické, ale ještě teoreticky možné.
Ale co mi uniká je teorie, že nejpomalejší vozy mají největší výkon. Pravda, nestudoval jsem fyziku, ale chemii. Ale neměla by tam být přímá úměra, místo nepřímé?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
21:00 05.04.2019 176.74.141.XXXKoukám že RedBull je další tým co vystřízlivěl ze stavu: "máme nejlepší šasi, kazí nám to dodavatel motorů".-
GRAHAM
10:31 06.04.2019 77.236.218.XXXNo rejpeš slušně, ale rozdíl je velký v tom, že Honda za dob Mclarenu imrvére hořela. O výkonu že nebyl, darmo hovořit. Přesto s tím Mclaren občas zajel slušné výsledky. V roce 2017 Honda na začátku sezóny ztracela 120 koní.
Pak by ti mělo být taky jasné, když místo testování v Barcelóně, se řeší jen spolehlivost, jak na tom asi je pak vývoj monopostu.Tady RB "bulí", že něco málo neotestoval, kvůli Gaslymu, přesto najezdil mazec km. Porovnej si to s Mclarenem , když byl z Hondou a věřím že to docvakne.
Hondaři dneska už tvrdí a že Hondu vlastně Mclaren zdržoval a že měla vlastně ten motor vždycky dobrej. Což není pravda !! Mclaren taky nebyl dokonalej, ale ty tři roky byla Honda motorově hrůzostrašná a bylo by zcela jedno, do jakého šáska by ji namontovali.
Letos ale lze Hondu pochválit. Renault určitě ne, ač zaplať pámbů, aspoň že ten výkon mají v konkurence-schopném stavu. Ač zdá se že Ferrari ty motory má lehce někde jinde.
-
airwar1939
10:41 06.04.2019 176.74.141.XXXParadoxně nerejpu. Já mám dlouhodobě názor, že týmy kecají a dělají se lepší než ve skutečnosti jsou, ono to není jenom o RB či McLarenu, ale třeba i Williams v roce 2015, když dostával od Mercedesu 2 sekundy na kolo občas tvrdil, že asi nedostávají stejnej motor jako tovární tým, teď jsem něco podobného zaznamenal od FI... přitom podle GPS jsou maximálky a akcelerace shodné, ty auta jsou prokazatelně horší když zatáčejí.
Pokud jde o projekt McLaren-Honda můj názor znáš, Honda začínala od nuly a první dva roky se učila, to co se naučila dala do třetího roku, tam jim asi úplně nepomohl ani McLaren, ale třetí rok, když si odmyslím začátek sezony a DNF tak už byl v druhé polovině roku velice slušný, dalo se na tom stavět, což dokázalo loni TR a letos RB.
Bohužel to McLaren celé neukočíroval, především ten projekt uspěchal, a pak byla chyba angažovat Alonsa. Je to skvělý závodník, ale není to borec do nepohody, takže si začal záhy pouštět pusu na špacír a ten projekt M+H z velké části rozložil on. Věřím tomu, že kdyby ho neangažovali, a dali tam dva kluky, co to byly schopni přetrpět... a že jich ve Formuli 1 je dost, tak už loni mohli s motorem Honda patřit k tomu lepšímu a letos bojovat o stupně a vítězství. Pro McLaren velká škoda, že jim chyběla trpělivost.-
-
Situs
15:51 06.04.2019 85.70.164.XXXJá si myslím že právě že ne. Projekt McLaren - Honda si dal obrovské cíle a stanovil nejvyšší očekávání. A vůbec ne jen McLarenem nebo Alonsem, ten šel do týmu kde se Honda nebála mluvit o první řadě pro první závod! Ten začátek v porovnání s laťkou kterou slovně nastolili jen těžko mohl být horší. I tak s ambiciozním Alonsem se to dalo přežít, což když se člověk zamyslí teď zpětně je až neskutečné, ale rok 2017 a další propad jim vzal veškerý vítr z plachet. To zlepšení Hondy přišlo přece jen pozdě. Kdyby Honda frčela na začátku roku 2017 alespoň tak jako na konci roku, .... ale nefrčela Největší chyba byla v úrovni v které Honda nastoupila v kontrastu s očekáváním. Nesmál bych se hloupě jen proto že zmiňuje Alonsa, kdyby jen tušili alespoň z poloviny tu výkonnostní bídu která je čekala tak ke spojení s Alonsem nedojde a Button by vzal nohy na ramena asi taky hned, jenže tak zlé se to ani zdaleka netušilo. Co se dá dělat, je to jak to je a jede se dál. RedBull má alespoň tovární motor který přetrpěl někdo jiný a nový hrnek trpělivosti. McLaren s Renaultem nový vztah který letos nezačíná tak zle a taky na sebe nebudou jen štěkat, Alonso s McLarenem stále dobrý vztah který oba dál zúročí v F1 i mimo ní.-
Mike17
16:21 06.04.2019 185.149.130.XXXTak je jasné, že kdyby Honda začala fungovat dřív, všechno by bylo asi jinak a kdyby tušili, že budou 3 roky dřít bídu, nikdo by do takového projektu asi nešel.
Ale prostě se to tak stalo a Mclaren i RB začínají o té bídě (uznávám, že Honda byla horší) od nuly.
Jen souhlasím s tím co napsal. Bylo špatně, že do takto postaveného projektu vzali pilota na sklonku kariéry, který je navíc velmi ambiciózní. Určitě tomu moc PO TÉTO stránce nepomohl. Sice možná vyjel výsledky, kterých by jinak nedosáhli, ale je to slabá náplast.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek