DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull hledá "magické heslo" k odemknutí vozu, Honda podle Hamiltona ztrácí jen 10 koní

Rakouský tým, který před sezónou hlásil útok na titul, se na jejím počátku trápí. Mezi konstruktéry mu patří třetí příčka a podle svého šéfa Christiana Hornera nyní hledá "magické heslo" k odemknutí vyšší výkonnosti svého monopostu RB15. Na motor se vymlouvat nemůže, ten se letos zdá být velmi konkurenceschopný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull hledá "magické heslo" k odemknutí vozu, Honda podle Hamiltona ztrácí jen 10 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 175, poslední 09.04.2019 11:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.04.2019 12:50
Ten Hamilton se asi zbláznil. Říct takto naplno,… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.04.2019 18:50
Koukám, že fanoušci Renaultu jsou samí odborníci… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 06.04.2019 10:41
Paradoxně nerejpu. Já mám dlouhodobě názor, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • HellHogr

                    HellHogr

                    37.48.7.XXX
                    Tak první ze zbytku světa je RB žejo, takže ty čísla co sem dáváš jsou furt mimo, nemluvě o tom, když si hlásal, jak Vertsappen dal kolo Norrisovi v Austrálii a ujel mu i Gasly - co Bahrajn? to nic? to zas budeš přepočítavat body? tak ok, v Číně RB vyhrál, když letos ne, tak jsou na tom hůř - stejně jako tvůj bodovej přepočet - řekneš ne to, je zase něco jinýho, prostě se koutíš jak had a nemáš jasný stanovisko, líbí se mi jak tu rejpeš do McLarenu a Renaultu - když ale RB má problém vytáhneš čísla, který navíc porkážou to, že nemáš pravdu, viz jejich časy na kolo, jo holt tvůj vzorec nefunguje Miku

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Ale chlapče, já mám na rozdíl od tebe stanovisko pořád stejný. RB je tam kde byl. Za špicí a před zbytkem pole.
                      Nelíbí se body, podívej se na odstupy.
                      Nenaděláš nic. 03

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Petr Hloušek

                        Petr Hloušek

                        185.14.233.XXX
                        nechej toho, on by tak rád četl že McL je před RB a ty to ne a ne uznat 12.
                        Když se jim hodí porovnávat podle časů v kvaldě, tak to použijí, když se jim hodí srovnávat dosažené body tak to použijí, prostě zaslepení fandové 12

                        + 2 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          11
                          Ještě ža mají toho Gaslyho.
                          Porovnávat Maxe s Bottsem je nefér, tak srovnávají Gaslyho s Norrisem a Hulkem. 12
                          Měli by napsat do Mclarenu a Renaultu, ať nechají těch kouřových efektů a zavádějících keců o Top3 a konečně přiznají, že jsou před RB. 12

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      01

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Já se divím, že zrovna RedBull hledá magické heslo k odemknutí svého auta. Ať se zeptají svého poradce, ten ví všechno o soupeřích, jejich kvalitách i problémech. To by v tom byl čert, aby nevěděl nic o problémech mateřského týmu. A hesly je zásoben na několik sezón dopředu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Red Bull tedy přiznává, že má autíčko na klíček... 18
    A na to heslo se mají zeptat merlina, když je magické... 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jinak zde je hezky spočítano jak na tom byl motor Hondy v roce 2017. To nemělo vůbec parametry F1, s tím byly i aero testy v Barceloně zbytečné.

    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Na začátku možná, na konci sezony byl prokazatelně plus minus stejně jako Renault.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Na konci sezony si nemyslím, pořad ztrácely, ač moc to nebylo, na Mercedes a Ferko to byl pořád mazec.....Ale podívej se kolik Honda použila součástek po ty tři roky. Prostě se učily....

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Ano učili se, byly zcela nový dodavatel PU bez zkušeností, budovali zázemí a učili se.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Trochu jsem se toulal Googlem, a sledoval prohlášení Hondy a McLarenu v roce 2013 a 2014. kromě velkohubých prohlášení které všichni dobře známe jsem tam našel i zajímavé informace, třeba ze začátku roku 2014 kdy už měli první nástřel spalováku a kdy už v sakuře na motoru dělalo 100 lidí a další přijímali (nemá jich v motorovém oddělení Mercedes a Ferrari 6x víc ???), nebo z léta 2014, kdy se chlubili, že už začínají v Anglii instalovat testovací stolici, kupijí stroje a najímají lidi. to myslím celkem jasně vystihuje, v jaké fázi byla Honda v roce 2014.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Zavádějící a zkorumpované. Vůz byl stavěný na pomalé části tratě a krom toho ještě šrot, kterému hořela i kapotáž a museli v něm řezat díry, aby motor uchladili.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Hele Ferdo, po ty tři roky jsi se Hondě vysmíval, tak tu neprovokuj. 12 Nikdo ti na to tady neskočí. Musíš vedle.... 11

        Apropo RB taky "řezal".... holt ne vše vyjde a dobrá myšlenka nemusí vyjít. Honda je teď v cajku, takže už o nic nejde, vlastně jde, mohl jsi překábatit. 12

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          No jó, pro někoho jsou fakta provokace.
          A to jsem byl ještě hodně tolerantní a vůbec jsem nezmínil ten trapas jak Mekáč stavěl šasi podle své hlavy kdy až při testech zjistili, že se do jejích skvělého šasi nevleze motor, když olejové vaně bránila zadní náprava. Nakonec to dopadlo tak, že Honda musela převodovku předělávat což samozřejme vývoj motoru poněkud pozdrželo.
          A co se týče mého fandění Hondě, tak jsem ji díky výraznému zlepšení smeknul ještě dříve, než se Mekáč rozhodl pro Renault a dnes se ukazuje jací to byli hlupáci.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Honda dělala převodovku?

            Aproč by byli hlupáci ? Vztah nefungoval, motory taky ne......tak udělali změnu.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Ale Ferdo, ty jsi tu Hondu hejtoval jako jeden z nejvíc. Než už byl přechod McLarenu k Renaultu veřejným tajemstvím tak jsi tu do ní šil do poslední chvíle. Ještě těsně před rozpadem jsi tu psal že ztrátu na ostatní Honda nikdy nedožene. Dělal jsi si z nich srandu že je nemůže stáhnout snad ani kdyby dostali od Mercedesu kompletní nákresy. Psal jsi jak je Honda obrovským zklamáním pro všechny, a taky že McLaren bez Hondy nemůže existovat takže je rozpad utopií, no pak jsi předvedl krásnou piruetu když si zjistil že ono se to opravdu rozpadne.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Ano šil jsem do Hondy hlava hlava a zvrat přišel někde kolem SPA a Monzy, kde Mekáč i se svým aero postaveným na točité okruhy ukázal vysokou rychlost. Právě tak jsem si uvědomil, že Honda už s výkonem svého motoru pořádně zabrala i když spolehlivost stále ještě pokulhávala.
              Co se týče rozpadu Mekáč-Honda jsem psal, že nedodržení smlouvy ze strany Mekáče příjde hodně draze a i v tom jsem měl pravdu. A to nejen finančně, ale jak dnes vidíme, tak ani přechod k Renaultu není žádné terno.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Jirka_1

              Jirka_1

              217.30.64.XXX
              Vidíš, a já jsem zase tvrdil, že není radno podceňovat Japonce. akorát jim to trvalo kapku déle, než jsem čekal.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama