DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull hledá "magické heslo" k odemknutí vozu, Honda podle Hamiltona ztrácí jen 10 koní
Rakouský tým, který před sezónou hlásil útok na titul, se na jejím počátku trápí. Mezi konstruktéry mu patří třetí příčka a podle svého šéfa Christiana Hornera nyní hledá "magické heslo" k odemknutí vyšší výkonnosti svého monopostu RB15. Na motor se vymlouvat nemůže, ten se letos zdá být velmi konkurenceschopný.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull hledá "magické heslo" k odemknutí vozu, Honda podle Hamiltona ztrácí jen 10 koní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HellHogr
10:27 08.04.2019 37.48.7.XXXTak první ze zbytku světa je RB žejo, takže ty čísla co sem dáváš jsou furt mimo, nemluvě o tom, když si hlásal, jak Vertsappen dal kolo Norrisovi v Austrálii a ujel mu i Gasly - co Bahrajn? to nic? to zas budeš přepočítavat body? tak ok, v Číně RB vyhrál, když letos ne, tak jsou na tom hůř - stejně jako tvůj bodovej přepočet - řekneš ne to, je zase něco jinýho, prostě se koutíš jak had a nemáš jasný stanovisko, líbí se mi jak tu rejpeš do McLarenu a Renaultu - když ale RB má problém vytáhneš čísla, který navíc porkážou to, že nemáš pravdu, viz jejich časy na kolo, jo holt tvůj vzorec nefunguje Miku-
-
Petr Hloušek
12:31 08.04.2019 185.14.233.XXXnechej toho, on by tak rád četl že McL je před RB a ty to ne a ne uznat .
Když se jim hodí porovnávat podle časů v kvaldě, tak to použijí, když se jim hodí srovnávat dosažené body tak to použijí, prostě zaslepení fandové-
Mike17
12:42 08.04.2019 185.149.130.XXX
Ještě ža mají toho Gaslyho.
Porovnávat Maxe s Bottsem je nefér, tak srovnávají Gaslyho s Norrisem a Hulkem.
Měli by napsat do Mclarenu a Renaultu, ať nechají těch kouřových efektů a zavádějících keců o Top3 a konečně přiznají, že jsou před RB.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
13:41 07.04.2019 77.240.103.XXXJá se divím, že zrovna RedBull hledá magické heslo k odemknutí svého auta. Ať se zeptají svého poradce, ten ví všechno o soupeřích, jejich kvalitách i problémech. To by v tom byl čert, aby nevěděl nic o problémech mateřského týmu. A hesly je zásoben na několik sezón dopředu. -
GRAHAM
14:07 06.04.2019 77.236.218.XXXJinak zde je hezky spočítano jak na tom byl motor Hondy v roce 2017. To nemělo vůbec parametry F1, s tím byly i aero testy v Barceloně zbytečné.
[odkaz na stránku]-
airwar1939
15:59 06.04.2019 176.74.141.XXXNa začátku možná, na konci sezony byl prokazatelně plus minus stejně jako Renault.-
-
airwar1939
23:01 06.04.2019 176.74.141.XXXAno učili se, byly zcela nový dodavatel PU bez zkušeností, budovali zázemí a učili se. -
airwar1939
14:28 07.04.2019 176.74.141.XXXTrochu jsem se toulal Googlem, a sledoval prohlášení Hondy a McLarenu v roce 2013 a 2014. kromě velkohubých prohlášení které všichni dobře známe jsem tam našel i zajímavé informace, třeba ze začátku roku 2014 kdy už měli první nástřel spalováku a kdy už v sakuře na motoru dělalo 100 lidí a další přijímali (nemá jich v motorovém oddělení Mercedes a Ferrari 6x víc ???), nebo z léta 2014, kdy se chlubili, že už začínají v Anglii instalovat testovací stolici, kupijí stroje a najímají lidi. to myslím celkem jasně vystihuje, v jaké fázi byla Honda v roce 2014.
-
-
-
-
GRAHAM
18:59 06.04.2019 77.236.218.XXXHele Ferdo, po ty tři roky jsi se Hondě vysmíval, tak tu neprovokuj. Nikdo ti na to tady neskočí. Musíš vedle....
Apropo RB taky "řezal".... holt ne vše vyjde a dobrá myšlenka nemusí vyjít. Honda je teď v cajku, takže už o nic nejde, vlastně jde, mohl jsi překábatit.-
Ferda
19:28 06.04.2019 46.47.176.XXXNo jó, pro někoho jsou fakta provokace.
A to jsem byl ještě hodně tolerantní a vůbec jsem nezmínil ten trapas jak Mekáč stavěl šasi podle své hlavy kdy až při testech zjistili, že se do jejích skvělého šasi nevleze motor, když olejové vaně bránila zadní náprava. Nakonec to dopadlo tak, že Honda musela převodovku předělávat což samozřejme vývoj motoru poněkud pozdrželo.
A co se týče mého fandění Hondě, tak jsem ji díky výraznému zlepšení smeknul ještě dříve, než se Mekáč rozhodl pro Renault a dnes se ukazuje jací to byli hlupáci.-
Situs
10:25 07.04.2019 85.70.164.XXXAle Ferdo, ty jsi tu Hondu hejtoval jako jeden z nejvíc. Než už byl přechod McLarenu k Renaultu veřejným tajemstvím tak jsi tu do ní šil do poslední chvíle. Ještě těsně před rozpadem jsi tu psal že ztrátu na ostatní Honda nikdy nedožene. Dělal jsi si z nich srandu že je nemůže stáhnout snad ani kdyby dostali od Mercedesu kompletní nákresy. Psal jsi jak je Honda obrovským zklamáním pro všechny, a taky že McLaren bez Hondy nemůže existovat takže je rozpad utopií, no pak jsi předvedl krásnou piruetu když si zjistil že ono se to opravdu rozpadne.-
Ferda
12:06 07.04.2019 46.47.176.XXXAno šil jsem do Hondy hlava hlava a zvrat přišel někde kolem SPA a Monzy, kde Mekáč i se svým aero postaveným na točité okruhy ukázal vysokou rychlost. Právě tak jsem si uvědomil, že Honda už s výkonem svého motoru pořádně zabrala i když spolehlivost stále ještě pokulhávala.
Co se týče rozpadu Mekáč-Honda jsem psal, že nedodržení smlouvy ze strany Mekáče příjde hodně draze a i v tom jsem měl pravdu. A to nejen finančně, ale jak dnes vidíme, tak ani přechod k Renaultu není žádné terno.
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek