DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull hledá "magické heslo" k odemknutí vozu, Honda podle Hamiltona ztrácí jen 10 koní

Rakouský tým, který před sezónou hlásil útok na titul, se na jejím počátku trápí. Mezi konstruktéry mu patří třetí příčka a podle svého šéfa Christiana Hornera nyní hledá "magické heslo" k odemknutí vyšší výkonnosti svého monopostu RB15. Na motor se vymlouvat nemůže, ten se letos zdá být velmi konkurenceschopný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull hledá "magické heslo" k odemknutí vozu, Honda podle Hamiltona ztrácí jen 10 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 175, poslední 09.04.2019 11:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.04.2019 12:50
Ten Hamilton se asi zbláznil. Říct takto naplno,… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.04.2019 18:50
Koukám, že fanoušci Renaultu jsou samí odborníci… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 06.04.2019 10:41
Paradoxně nerejpu. Já mám dlouhodobě názor, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Já ale Alonsa z ničeho neviním, já jen říkám že angažovat špičkového jezdce, který se nachází v poslední části vrcholné kariery do projektu, který nemá dalších 5 let naději na sebemenší úspěch je nesmysl. Alonso zjevně musel dostat naprosto nesmyslné informace, protože jinak si neumím vysvětlit důvod, proč na tuhle karierní sebevraždu kývnul. A ani peníze nepovažuji za adekvátní důvod, zkazit si čtyři roky kariery.

            Ten projekt byl, tak jak ho prezentoval McLaren v roce 2014, naprostý nesmysl, bylo více než jasné, že Honda bude potřebovat několik let, aby se naučila závodní motor podle současných předpisů dělat. Já očekával konkurenceschopný motor až někdy v roce 2020, to že měli slušné výkony už loni považuji za malý zázrak.

            Ale sny o stupních v roce 2015 a boji o titul v roce 2016, lze označit za stejně pravděpodobné, jako že letos postavím raketu co doletí na Měsíc, a příšti rok na Mars. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Ale já s tím souhlasím.
              Honda se před vstupem prezentovala tak, že připraví nejvýkonnější a nejkompaktnější motor a díky tomu posune Mclaren na špici. Uvěřil a přestože jde o jednoho z nejkvalitnějších pilotů, neměl šaci s tím nic moc dělat. A že mu došla trpělivost, celkem také chápu. Jen mám pocit, že s Buttonem by došli s vývojem a spoluprací o něco dál.
              Hlavní chybou Mclarenu byl blokace dalšího týmu. Sice by to první 2 roky nebylo o moc lepší, ale teď mohli jezdit s Hondou o něco líp, než jezdí.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Ano, blokace zcela jistě chybou byla, jenže ona souvisela i s tím, že Honda neměla kapacity. To za prvé a RD se nechtěl o motory dělit, když jim tak věřil. Spletl se. Spletl se i Mercedes , který se Hondy bál...., takže upgrade motoru Mclarenu nedal. Honda šla cestou Ferrari (malej motor) a nevyšlo to. To se stane.....ale je to potřeba hodnotit optikou dané doby a ne "zneužít" toho, co se teď ví.
                Marko RD děkoval kudy chodil že vetoval..... a to doslova a do písmene. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  No nevím s těmi kapacitami. Honda (pokud vím) o to stála. A fabrika jako je Honda jistě zvládne udělat 10 motorů navíc.
                  Prostě jak píšeš, RD se nechtěl dělit. Chyba, Stane se.
                  A jasně, že RB děkuje. Teď přišli k hotovému. Někdo za ně udělal tu "špinavou" práci a oni z ní teď těží. Bodejť by nadával. Všechno to byla rozhodnutí Mclarenu (veto i konec), tak díky patří jim. 03

                  Na sraz nepřijedeš? 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Jako že by měl Mclaren 4 roky bez "držkování" testovat motor Honda ? Nikdo se nemůže divit, že po tom co Honda předvedla v roce 2017, že pohár přetekl. Možná by bez Alonsa vydrželi, možné to je....ale Honda byla přičtena (můj odhad) k tíži RD, který ji podepsal aniž by cokoli zjišťoval a ten byl odejit. Imho i to v tom mělo nějaký vliv.
          Hele RB vytekl s Renaultem po roce a pak přišel s prosíkem...... Mclaren vydržel tři roky. Chápu že zpětně to lze hodnotit jakkoli, ale po bitvě je každý generál. Máslo na hlavě mají všechny strany, o tom není sporu. Honda ale potřebovala na ten motor čtyři sezóny a to ještě s podporou zvenčí, protože to neuměli a neměli zkušenosti. A to je v F1 problém....

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Ale ty nechápeš to co já píšu... vzhledem k tomu jak moc se změnili pravidla ohledně motorů, a vzhledem k tomu, že Honda v roce 2013 a 2014 teprve začala skládat technický tým!!!, se nic jiného než 4-5 sezon testování daleko za špičkou nedalo očekávat... to byla prostě realita, a pokud se do toho šlo, mělo se do toho jít s tímto očekáváním.

            Jakákoli jiná očekávání byla čirá utopie. Pokud McLaren opravdu jen trochu věřil tomu, že v roce 2015 už bude schopen bodovat, dokonce dojíždět na bedně, a v roce 2016 dokonce bojovat o titul... tak chci ten halucinogen na kterým v tu dobu jeli. 18

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Mohli zaostávat ve výkonu, jenže ono to ani nefungovalo.....co chtěli a za jakou časovou osu dokazat nevím, v každém případě si věřily. Info ze Sakury bylo asi optimistické. Holt Japonci.....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              83.240.61.XXX
              Nabídnout jakémukoliv týmu produkt, který měla Honda v r. 2015 až 2017, je totální diletantství, amaterizmus a výsměch. Jestli ti připadne normální dostat totálně nepřipravený produkt a stát se tak nedobrovolně beta testerem na 3 roky, tak to bych tě chtěl vidět, jak by si reagoval, kdyby ti Honda prodala takto "dodělané" auto. To bys nechtěl ani zadarmo :D 02

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Jina kRenault letos tragedie, už i jezdci naznačují, že motor je výkonově nejslabší (i když ne o moc) ale hodně hoří na spolehlivost. četl jsem něco v tom duchu, že ty tři odstoupení jdou na dvě rozdílné věci, a že i v testech měli cca. 4 různé spolehlivostní problémy. Trochu se bojím, že pokud budou chtít spolehlivost, uberou výkon, a Renault se začne motat ve středu pole a začnou sílit hlasy aby to zabalil.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Jako k pochvale to není, ( spolehlivost ) ale slovo tragedie bych nepoužil. Výkonově na tom nejsou zle jako dříve a nebo Honda 2017, to byl výkonovej majstrštyk. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Výkonově mi to taky již nedělá takové starosti, ta spolehlivost bolí.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Otázka právě je, zda to nemá výkon na úkor životnosti... v testech je prý spolehlivost rovněž zlobila.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                83.240.61.XXX
                kolik PJ použil Renault v testech, když ta spolehlivost byla tragicka?! Poradím, ti stejně jako Ferrari a Mercedes a méně než Honda. Když auto vypne, není to jaksi problém motoru víš 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  46.135.28.XXX
                  Když elektronika v motoru vypne motor, je to porucha motoru. Na jeho poruchy je to 3:0 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  Neber to pořád jako konfrontaci, nikdo si tady nehodlá porovnávat pindíky... dle prohlášení jezdců spolehlivost letos v testech PU Renault zlobila... podobně jako u Ferrari. Tudíž současné problémy Renaultu ale i Ferrari jsou celkem logickým pokračováním. Když auto vypne, může to být čímkoliv, selhat může cokoli (i motor) a software pak auto prostě vypne.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          83.240.61.XXX
          Kolik komponent selhalo Renaultu? Poradím ti, za 2 závody ve 4 autech 1 komponenta. SI stejný jako šašek Richter, ten taky za každým odstoupením hned vidí a viděl PJ Renault. Zvláštní, že u ostatních výrobců si na to dával sakra pozor! Myslel jsem, že ty se svými znalostmi budeš umět rozlišit mezi selháním PJ a elekroniky... bohužel jsem mýlil. Motor mají výkonější než Honda a defakto na úrovni výkonosti Mercedesu. Nemusí se ti to líbit, ale je to fakt. Spolehlivost továrního týmu je však tragická a musí s tím urychleně něco udělat!

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama