DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull hledá "magické heslo" k odemknutí vozu, Honda podle Hamiltona ztrácí jen 10 koní
Rakouský tým, který před sezónou hlásil útok na titul, se na jejím počátku trápí. Mezi konstruktéry mu patří třetí příčka a podle svého šéfa Christiana Hornera nyní hledá "magické heslo" k odemknutí vyšší výkonnosti svého monopostu RB15. Na motor se vymlouvat nemůže, ten se letos zdá být velmi konkurenceschopný.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull hledá "magické heslo" k odemknutí vozu, Honda podle Hamiltona ztrácí jen 10 koní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
16:09 06.04.2019 176.74.141.XXXJá ale Alonsa z ničeho neviním, já jen říkám že angažovat špičkového jezdce, který se nachází v poslední části vrcholné kariery do projektu, který nemá dalších 5 let naději na sebemenší úspěch je nesmysl. Alonso zjevně musel dostat naprosto nesmyslné informace, protože jinak si neumím vysvětlit důvod, proč na tuhle karierní sebevraždu kývnul. A ani peníze nepovažuji za adekvátní důvod, zkazit si čtyři roky kariery.
Ten projekt byl, tak jak ho prezentoval McLaren v roce 2014, naprostý nesmysl, bylo více než jasné, že Honda bude potřebovat několik let, aby se naučila závodní motor podle současných předpisů dělat. Já očekával konkurenceschopný motor až někdy v roce 2020, to že měli slušné výkony už loni považuji za malý zázrak.
Ale sny o stupních v roce 2015 a boji o titul v roce 2016, lze označit za stejně pravděpodobné, jako že letos postavím raketu co doletí na Měsíc, a příšti rok na Mars.-
Mike17
16:25 06.04.2019 185.149.130.XXXAle já s tím souhlasím.
Honda se před vstupem prezentovala tak, že připraví nejvýkonnější a nejkompaktnější motor a díky tomu posune Mclaren na špici. Uvěřil a přestože jde o jednoho z nejkvalitnějších pilotů, neměl šaci s tím nic moc dělat. A že mu došla trpělivost, celkem také chápu. Jen mám pocit, že s Buttonem by došli s vývojem a spoluprací o něco dál.
Hlavní chybou Mclarenu byl blokace dalšího týmu. Sice by to první 2 roky nebylo o moc lepší, ale teď mohli jezdit s Hondou o něco líp, než jezdí.-
GRAHAM
19:04 06.04.2019 77.236.218.XXXAno, blokace zcela jistě chybou byla, jenže ona souvisela i s tím, že Honda neměla kapacity. To za prvé a RD se nechtěl o motory dělit, když jim tak věřil. Spletl se. Spletl se i Mercedes , který se Hondy bál...., takže upgrade motoru Mclarenu nedal. Honda šla cestou Ferrari (malej motor) a nevyšlo to. To se stane.....ale je to potřeba hodnotit optikou dané doby a ne "zneužít" toho, co se teď ví.
Marko RD děkoval kudy chodil že vetoval..... a to doslova a do písmene.-
Mike17
09:30 07.04.2019 185.149.130.XXXNo nevím s těmi kapacitami. Honda (pokud vím) o to stála. A fabrika jako je Honda jistě zvládne udělat 10 motorů navíc.
Prostě jak píšeš, RD se nechtěl dělit. Chyba, Stane se.
A jasně, že RB děkuje. Teď přišli k hotovému. Někdo za ně udělal tu "špinavou" práci a oni z ní teď těží. Bodejť by nadával. Všechno to byla rozhodnutí Mclarenu (veto i konec), tak díky patří jim.
Na sraz nepřijedeš?
-
-
-
-
-
GRAHAM
15:18 06.04.2019 77.236.218.XXXJako že by měl Mclaren 4 roky bez "držkování" testovat motor Honda ? Nikdo se nemůže divit, že po tom co Honda předvedla v roce 2017, že pohár přetekl. Možná by bez Alonsa vydrželi, možné to je....ale Honda byla přičtena (můj odhad) k tíži RD, který ji podepsal aniž by cokoli zjišťoval a ten byl odejit. Imho i to v tom mělo nějaký vliv.
Hele RB vytekl s Renaultem po roce a pak přišel s prosíkem...... Mclaren vydržel tři roky. Chápu že zpětně to lze hodnotit jakkoli, ale po bitvě je každý generál. Máslo na hlavě mají všechny strany, o tom není sporu. Honda ale potřebovala na ten motor čtyři sezóny a to ještě s podporou zvenčí, protože to neuměli a neměli zkušenosti. A to je v F1 problém....-
airwar1939
16:12 06.04.2019 176.74.141.XXXAle ty nechápeš to co já píšu... vzhledem k tomu jak moc se změnili pravidla ohledně motorů, a vzhledem k tomu, že Honda v roce 2013 a 2014 teprve začala skládat technický tým!!!, se nic jiného než 4-5 sezon testování daleko za špičkou nedalo očekávat... to byla prostě realita, a pokud se do toho šlo, mělo se do toho jít s tímto očekáváním.
Jakákoli jiná očekávání byla čirá utopie. Pokud McLaren opravdu jen trochu věřil tomu, že v roce 2015 už bude schopen bodovat, dokonce dojíždět na bedně, a v roce 2016 dokonce bojovat o titul... tak chci ten halucinogen na kterým v tu dobu jeli.-
Adi
12:30 07.04.2019 83.240.61.XXXNabídnout jakémukoliv týmu produkt, který měla Honda v r. 2015 až 2017, je totální diletantství, amaterizmus a výsměch. Jestli ti připadne normální dostat totálně nepřipravený produkt a stát se tak nedobrovolně beta testerem na 3 roky, tak to bych tě chtěl vidět, jak by si reagoval, kdyby ti Honda prodala takto "dodělané" auto. To bys nechtěl ani zadarmo :D
-
-
-
airwar1939
10:44 06.04.2019 176.74.141.XXXJina kRenault letos tragedie, už i jezdci naznačují, že motor je výkonově nejslabší (i když ne o moc) ale hodně hoří na spolehlivost. četl jsem něco v tom duchu, že ty tři odstoupení jdou na dvě rozdílné věci, a že i v testech měli cca. 4 různé spolehlivostní problémy. Trochu se bojím, že pokud budou chtít spolehlivost, uberou výkon, a Renault se začne motat ve středu pole a začnou sílit hlasy aby to zabalil.-
-
-
airwar1939
16:14 06.04.2019 176.74.141.XXXOtázka právě je, zda to nemá výkon na úkor životnosti... v testech je prý spolehlivost rovněž zlobila.-
-
airwar1939
14:31 07.04.2019 176.74.141.XXXNeber to pořád jako konfrontaci, nikdo si tady nehodlá porovnávat pindíky... dle prohlášení jezdců spolehlivost letos v testech PU Renault zlobila... podobně jako u Ferrari. Tudíž současné problémy Renaultu ale i Ferrari jsou celkem logickým pokračováním. Když auto vypne, může to být čímkoliv, selhat může cokoli (i motor) a software pak auto prostě vypne.
-
-
-
-
Adi
12:36 07.04.2019 83.240.61.XXXKolik komponent selhalo Renaultu? Poradím ti, za 2 závody ve 4 autech 1 komponenta. SI stejný jako šašek Richter, ten taky za každým odstoupením hned vidí a viděl PJ Renault. Zvláštní, že u ostatních výrobců si na to dával sakra pozor! Myslel jsem, že ty se svými znalostmi budeš umět rozlišit mezi selháním PJ a elekroniky... bohužel jsem mýlil. Motor mají výkonější než Honda a defakto na úrovni výkonosti Mercedesu. Nemusí se ti to líbit, ale je to fakt. Spolehlivost továrního týmu je však tragická a musí s tím urychleně něco udělat!
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:30 - 10:14)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek