DISKUZE K ČLÁNKU Mladý Leclerc v Bahrajnu neuposlechl pokyn Ferrari, aby zůstal za Vettelem + VIDEO

Jak se ukázalo po závodě, Charles Leclerc v počáteční fázi Velké ceny Bahrajnu neuposlechl pokyn z boxové zídky Ferrari a svého týmového kolegu předjel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mladý Leclerc v Bahrajnu neuposlechl pokyn Ferrari, aby zůstal za Vettelem + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 140, poslední 12.04.2019 13:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 3 lidé) 02.04.2019 13:36
Tady se z toho nadělá. Klasická multi 21, kdy si… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 03.04.2019 19:59
Mně na tom všem opět tradičně nejvíc vadí lhaní… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 02.04.2019 09:50
Mike si chce stát za tím, že týmová režie Ferrari… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Mike17

                  Mike17

                  46.135.88.XXX
                  Ty si z toho děláš srandu, ale vsadím se, že se tu najde někdo, kdo v tom vadném válci bude vidět podraz. 12
                  Jen mu tradičně nedojde, že z toho Vettel neměl vůbec nic.
                  Jestli poslechl nebo ne je šumák. Na výsledek by to nemělo vliv.
                  Uvidíme co bude. Možná bude mistr světa. A proč ne? Aspoň změna. 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    To jestli poslechl rozhodně šumák není ale chápu že to najednou bagatelizuješ. A na výsledek to vliv nejspíše mělo, na ty budoucí určitě. Naštěstí má vlastní rozum, nechce být jen loutkou ve strategických hrách Ferrari 03 Ochutnávka Multi21 z druhé strany 12

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Jakože si myslíš, že ty 2 kola za Vettelem (+-0,5s ztráty) by mu změnily výsledek? Inu když myslíš....
                      Však to je v pořádku, že je to Multi21 z druhé strany. Taky to není poprvé, co se to Vettelovi stalo. To už bylo totiž dávno před Multi21. 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        85.70.164.XXX
                        To já nevím co by bylo za 2 kola, a ani nevím zda to roztočení Vettela není o tom že se díky neuposlechnutí Leclerca necítil nepohodlně, protože zase vlastní chybou skončil z té pětice nejhůř. Daroval body Verstappenovi a Bottasovi.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Při nájezdu do zatáčky č. 10 dostal od Ferrari pokyn: "Zůstaň tam [za Vettelem] dvě kola, zůstaň tam dvě kola."

                          Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/95997-mlady-leclerc-v-bahrajnu-neuposlechl-pokyn-ferrari-aby-zustal-za-vettelem

                          2 kola jsou 2 kola.
                          A roztočení Vettela jeho výsledek ovlinilo jak? Že přišel Vettel o body je snad Vettelův problém. Jeho se netýká, nebo ano?

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Situs

                            Situs

                            85.70.164.XXX
                            Však jo, ale nevíš co by bylo potom. Třeba se chtěli poradit, třeba informovat Vettela, třeba teprve rozhodnout, nevíš.

                            Nejen Vettelův výsledek, i Ferrari, i Mercedesu. Protože díky tomu taky daroval ty body soupeři, Bottas i Ver mohli mít o 2 body méně. To je pro Ferrari i Leclerca škoda, nejen pro Vettela 03 Navíc ty jsi mluvil o výsledku, ne jen výsledku Leclerca.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Jako že by mu 25x řekli, že má jezdit ještě 2 kola za Vettelem? Nebo se pak rozhodli, že to prodlouží do konce závodu?
                              Kdyby chtěli, Leclerc by byl za Vettelem. To můžeš těžko zpochybnit. Bylo by to naprosto jednoduché a leclerc by s tím nic nenadělal.
                              Mluvil jsem jednoznačně o výsledku Leclerca v ZÁVODU. Na tom by ty 2 kola nezměnily vůbec nic, stejně jako Vettelova chyba. O tom, jak bude za 8 měsíců vypadat MS, bych nechal na později. To klidně taky může vypadat tak, že o titul přijde Vettel o 2 bodíky, které v neděli mohl mít. Je to asi tak stejně ve hře, jako že budou chybět 2 bodíky z Austrálie Leclercovi.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Situs

                                Situs

                                85.70.164.XXX
                                No jediné co ale víme je že Leclerc neposlechl, předjel ho hned a Vettel nejen že byl pomalejší ještě k tomu chyboval tak že se propadl za Bottase a Verstappena. Kdyby neposlechl, to už je jen spekulace a můžeme jen hádat. To že si myslel jen Leclerca z toho nebylo jasné. Ale jistě se shodneš že ostatním to výsledek dost možná ovlivnilo, Vettela nejspíše ano a tím i výsledek Bottase a Verstappena, Má co napravovat ten Vettel.

                                + 1 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  No vidíš. Ty si z toho děláš pr... a hned tu máš jednoho, co to bere vážně. Prostě Ferrari poštelovalo dopředu 1 válec tak, aby odešel před koncem a současně tak, aby z toho neměl Vettel vůbec nic. To už by bylo na chudáka Leclerca asi moc. A přijdou klidně o závod možná i o titul jen kvůli egu Vettela. 12 (škoda že tu není smíchy brečící smailík)
                                  Místo toho, aby mu dali tak stupidní strategii, jako měl Ricci (tam to samozřejmě nebylo naschvál, renault by nic takového neudělal, to se děje pouze v týmech s Vettelem a poue jeho kolegům), nebo ho naopak povolali ještě jednou.

                                  + 0 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                              • Pikaso

                                Pikaso

                                77.104.216.XXX
                                Stále si upravuješ pravdu jak se ti líbí. Nebylo by to stejné. CHL by o titul přišel vinou týmu, který mu nakázal kroužit za SV. SV by přišel o titul, protože to neunesl udělal hodin a body ztratil sám. Stále srovnáváš nesrovnatelném.

                                + 1 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  Jasně, kdyby byla týmovka proti Vettelovi, tak tím nepřijde o titul, protože udělal chybu a ta ho stála titul. Když se to samé stane Leclercovi, tak tím přijde o titul, protože nikdy žádnou chybu neudělá a nikdy nepřijde o žádnou pozici třeba tím, že by mohl být rychlejší. A to víme už dopředu, že ji nikdy neudělá. 12 12 12
                                  Jo, máš pravdu. Já si pravdu upravuji jak se mi líbí a ty bys nikdy nic takového neudělal. 12 12 12

                                  + 0 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                              • Pikaso

                                Pikaso

                                77.104.216.XXX
                                No a na závěr i ty hodiny SV ovlivnil v důsledku závod CHL. "Pokud vynechám to, že mu F skutečně poštelovalo auto, aby SV psychicky tolik nezničil na začátku sezony" KDYBY SV neudělal hodiny, možná by se udržel na třetím placu. Pak by mohl v závěru závodu zašpuntovat alespoň VB a CHL by měl o 3 body více. Aspoň by odčinil to jak loni zařízli KR, kterej mohl taky jet, ale protože chudáček SV měl problém s volantem pracoval KR celý závod jako špunt a bránil mu z rozkazu týmu záda.
                                Každopádně na poruše CHL není něco košér, protože v dnešní době, kdy tým na boxvé zídce ví i to, kdy si pilot v autě prdnul, je divné, že během závodu a po závodě je problém klasifikován 3 způsoby. Nejprve MGU-H, pak turbo a nakonec jeden válec. Divné je, že z dílů, které by boleli se najednou udělal problém, kterej je řešitelnej bez pozdějších následků penalizací za výměnu nadpočetného dílu.

                                Ale než se rozčílíš, ani já tomu nevěřím a myslím si, že to prostě byla smůla. Uvidíme jestli bude v Číně mít CHL vyplácaný nový díl, nebo jestli auto pojede jakoby nic.

                                + 1 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                      • Pikaso

                        Pikaso

                        77.104.216.XXX
                        Nevím jestli výsledek, ale stoprocentně by tomělo vliv na průběh závodu. LH byl tak blízko, že si nemohl nechat odstup, protože by se tím dostal do souboje právě s LH (a zde oblíbené co kdyby???) Musel by tedy zůstat blízko za SV a dost jistě by si daleko výrazněji opotřeboval pneu a nemohl by jet strategii podle sebe, ale podle gum. Takže jeho závod by to ovlivnilo, ale výsledek ne. Byl o tomto víkendu zcela jinde než ostatní a hold by musel LH předjet třeba po vynucených boxech na trati. Ale protože byl tam kde byl ta by to dal. Takže výsledek podle mě ne, ale závod zcela určitě.
                        A to, že SV dvakrát pustil KR před sebe nebylo tím, že by mu uhýbal v době, kdy byl lepší. Prostě jel vté době se stejným autem o třídu hůře než KR a to už i u F pochopili, že by jim Tifosi dali sežrat úplně.

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Ano, týmovka se dělá, když to má smysl. Dělali ji pro Seba, když to mělo smysl i pro Kimiho, když to mělo smysl. Stejně tak jel v Německu Kimi se stejným autem o třídu hůře.
                          Když udělal chybu Seb, dojel za Kimim, když neudělal, dojel před Kimim. Nic na tom není. Jak bylo vidět v Austrálii na Sebovi (nebo teď na Riccim), každý dostane občas horší strategii.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            77.104.216.XXX
            Co kdyby si jednou hodnotil jenom daný problém ???? FA do důchodu nemusel, nešel a navíc nikdy ho nikdo v týmu nezašlapal do země jako SV. rok 2007 jsem již hodnotil výše a i kdby jsi tím rokem chtěl operovat, bylo to jenom o jedno místo tuší čtvrté a bodů měli stejně. Nešlo tedy o zašlapání. A znovu překrucuješ jasnou pravdu, kterou všichni viděli. V Austrálii to bylo tím, že mu pokazili boxy tak jasně museli nechat CHL za ním. Proč tedy teď měl zůstávat za SV i přesto, že byl celý víkend o třídu lepší ????
            A má odpověď na tebou vznesený dotaz; Ne neukáže.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Promiň, já zapomněl na přikázání. Neber Boží jméno nadarmo.
              Takže tobě hrozně vadí, že jsem se v diskusi o Vettelovi s Leclercem (což je ten problém) zmínil o posledním kvalitním pilotovi, co šel do důchodu (Alonsovi) a proto z toho uděláš diskusi. Když ti to tak vadí, proč to děláš??? 12 Co kdybys jednou hodnotil daný problém??? 12
              -Ano uznávám. Starobní důchod bude nejspíš pobírat za víc jak 20 let, tedy v důchodu opravdu není. Ale asi každý pochopil, že šel do pracovního důchodu, jako pilot F1. Prostě F1 nejezdí a podle vlastních slov ani nečeká návrat. Jestli Vettel v případě neúspěchu odejde do slabšího týmu (jako KImi), nebo do nižší ligy (jako Alonso), nebo úplně (jako Rosberg), bych nechal na něm. Osobně je mi to u zádele.
              -Já přesně nevím, co je zašlapat do země. Nejspíš je to kritérium přesně zvolené, aby sedělo na Vettela, ale nesedělo na Alonsa. Tak já ti na to odpovím svými (podobně definovanými) kritérii. Vettela nikdy neporazil nováček, co jel poprvé závody F1. Vettel doteď nebyl poražen 2x. A Vettel nikdy nezískal míň jak 70% bodů stájového kolegy. Tím vším se Alonso chlubit nemůže. Takže ono je to jen o tom, jak si nastavíš kritéria. 13
              -A co jsem překroutil? U Ferrari proběhla týmovka a Charles měl zůstat 2 kola za Sebem. Nic to neřešilo, závod by dopadl stejně. Ale nikde neříkám, že měl nebo neměl poslechnout. Neposlechl, je to jeho problém. Jen říkám, že kdyby ho Ferrari chtělo dostat za Seba, tak ho za něj dostalo. Způsobů bylo hodně a jen idi.t by se mu vrtal ve válci (jestli to vůbec jde udělat na takové načasování, dost pochybuju), když vůbec nevěděli, jak bude závod probíhat. 03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                77.104.216.XXX
                To není o kritériích. To je o inteligenci, ale máš pravdu pokud budeme kvality obou zmiňovaných jezdců hodnotit podle výsledků, není co řešit. Zde je SV jasně minimálně o 100 procent lepší než FA. A jak stále všichni ve všech oborech říkají; Máš tituly a nikdo se neptá jak si se k nim dostal. Viva SV.
                Já se mohu pouze omluvit, že jsem nikdy nesledoval pouze výsledky, ale sledoval jsem vždy i způsoby jejich získání a bohužel tak pro mě neznamená ani 7 titulů MS ani 4 tituly SV fakt, že jsou nebo byli nejlepší. A ano podle mě, tím nejlepším byl v poslední době FA a brzo bude(pro mě už je od roku 2015) CHL. Upřímně bych chtěl vidět jejich souboj na trati ve stejném nebo aspoň podobném materiálu během celé sezony.Tady jsem i já rozpolcený a neumím si vybrat, který z nich je lepší. A ještě jednou upřímně zatím si myslím, že je to stále FA, i když už šel do důchodu, ale toto srovnání se nám těžko ukáže.
                PS: co mě potěšilo je fakt, že jsi si dal práci a vyhledal si si tu krásnou sezonu, kdy byl FA podruhé poražen týmovým kolegou a jak si hezky akcentoval těch 70 procent. Že to dalo práci spočítat, že SV ve 2014 získal 70,168 procenta bodů DR a u FA to v roce 2015 bylo pouhých 68.75 procenta bodů JB. Naprosto skvěle zvolená kritéria, která však opět srovnávají "z mého pohledu" nesrovnatelné. No nic budu se těšit na souboje SV vs CHL a samozřejmě fandím CHL.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Promiň, ty jsi začal hodnotit dle výsledků. Pro tebe je jednoznačně nejlepší Alonso, já to o nikom neřeknu. Protože nejsem objektivně schopný posoudit piloty jezdící v různých vozech v různých dobách s různými kolegy. A pak je zase rozdíl je hodnotit jen podle čisté rychlosti, schopnosti šetřit materiál (hlavně gumy), nebo třeba schopnosti motivovat kolem sebe lidi a vytvořit tým. To jsou všechno různé věci, tvořící tituly a každý je v nich jinak dobrý. Tedy nemám tak vyhraněný a jasný názor, jako ty.
                  Zajímavý je třeba názor Montezzemola, který k sobě Alonsa a Vettela výkonnostně přirovnal a naznačil, že Schumi byl trochu "jinde". Nevím, jestli má pravdu, ale je to názor někoho, kdo zažil ty 3 v jednom týmu.
                  P.S.:
                  Díky, že jsi to ocenil. Stejně, jako jsi vytrhl porážku Vettela a nebral jsi naprosto okolnosti a důvody a označil jsi to za zaježdění, tak jsem úplně stejně vybral sezonu 2015 a nezohlednil jsem okolnosti a důvody Alonsovy porážky. Jak se do lesa volá....

                  Těším se taky. Ale nebudu to prožívat jako ty. U nás nevěřících je to lepší. Nahradíme klidně jednoho boha druhým, nebo jich můžeme mít i víc současně. Charles je celkem sympaťák. 04

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pikaso

                    Pikaso

                    194.228.68.XXX
                    V celku hezky uzavřené a zhodnocené . Jediné co k tomu dodám je to, že jsem nic nevytrhával a tu sezonu prostě nezvládl SV zcela jasně sám bez jakého-koliv vnějšího vlivu, tedy pokud nepočítáme to, že asi pravděpodobně neunesl lepšího parťáka vedle sebe, protože se prostě během sezony hroutil hlouběji a hlouběji. Kdežto u FA to bylo hodně ovlivněno vnějšími vlivy. Tedy opět podle mého názoru.
                    Ještě jsem si rozmyslel, že trochu zdůvodním své jasné stanovisko ohledně toho, že si troufám napsat, že FA je podle mě nejlepší a stejně jako ty to nikomu nevucuju jenom se za svůj názor nestydím a myslím si, že jsem schopen ho obhájit. Obhájit na faktech. Samozřejmě každý máme právo na svůj názor. Tedy koukám na F1 jako komplet testy, tréninky kvadly i závody a prostě mám pocit, že FA je jeden z mála současných (dnes už minulých) pilotů, který dokáže s autem pracovat i v tak omezené prostoru jako je nyní. I v sezonách, kdy měl na začátku sezony špatné auto, dokázal jej tým na základě jeho zpětné vazby během sezony, alespoň částečně zlepšit. Kdežto třeba právě SV dle mého názoru nedokáže s horším materiálem pracovat. Navíc poslední 2 sezony měl u F stejné nebo možná i trochu lepší auto než LH, ale stejně to nedokázal a to já právě připisuju tomu, že je FA lepší. Ale nechme tedy FA a věnujme se letošní sezóně.
                    Jak jsem psal výše, osobně si prostě myslím, že v tomto případě se SV zachoval sám skvěle a prostě rychlejšímu CHL uhnul. Ať už o TR věděl nebo ne, já to oceňuji. Uvidíme v Číně, třeba tam bude lepší zase SV, jeden závod MS nedělá, stejně jako 2 malicherné body o kterých se tu přeme dokola. Ano připouštím, že ty dva body z 99 procent nemohou ovlivnit celou sezonu, což ale nic nemění na mém názoru, že ten pokyn od týmu F prostě neměl přijít. Zbytečně to pobouřilo Tifosi a ty to jak víme dokážou SV a F pěkně osladit. Což se mimo jiné stalo včetně italských médií.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama