DISKUZE K ČLÁNKU Mladý Leclerc v Bahrajnu neuposlechl pokyn Ferrari, aby zůstal za Vettelem + VIDEO
Jak se ukázalo po závodě, Charles Leclerc v počáteční fázi Velké ceny Bahrajnu neuposlechl pokyn z boxové zídky Ferrari a svého týmového kolegu předjel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mladý Leclerc v Bahrajnu neuposlechl pokyn Ferrari, aby zůstal za Vettelem + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Mansell_fan
18:32 04.04.2019 37.188.236.XXXDíky bohu že Seb udělal ty hodiny a nejel deset kol před koncem závodu na druhém místě -
-
SergioPÉREZ
06:02 04.04.2019 85.239.64.XXXJe jasné, že ve FERRARI dvojice: Leclerc - Vettel je špatně! Ti dva bohužel nemohou být vedle sebe. To je ale jasné i u některých jiných jezdců. Měli dát: Kimi- Leclerc, nebo Vettel - Giovinazzi a ve Ferrari mohli být v klidu. -
juras
22:24 03.04.2019 90.177.218.XXXNo nemaji to ve Ferrari lehke...
Zda se ze loni dospeki k nazoru ze Kimi uz vic tymu dat nemuze...ale urcite zvazovali zda nebude Leclerkuv postup po jedne sezone v Sauberu .oc rychly...nejde o potencial, ale skutecnost vyrovnat se s medialnim humbukem, tlakem na vysledky ktery je ve Ferrari enormni a v neposledni rade ustat rakovy vzestup v kariere.
Rekl bych ze vetsi obavy panovaly z toho aby to hozeni do hluboke vody nejak nezhatilo Leclerkovu karieru (jeji vyvoj).
No a po dvou zavodech maji opacny problem...Leclerk v obou zavodech zastinil ctyrnasobneho sampiona, v Melbourne sporadane poslechl tymovy prikaz a v Bahrajnu odvazne (a podle me spravne) ukazal tymu svuj potencial a rychlost.
Binnoto naznacoval uz pred zacatkem sezony ze Ferrari bude Vettela podporovat uz od zacatku...aby maximalizovalo sance na titul. A v Melbourne se strategove Ferrari presne tohoto drzeli.
V Bahrajnu nastal problem uz v kvalifikaci...Leclerk Vettela porazil.
Krom toho uz po Melbourne prisla kritika...proc uz v prvnim zavode umele ochranili Vettela? Copak si uz nepamatuji Rakousko 2002 a zlou krev kterou vyvolali zbytecnym uprednostnenim jednicky?
A tak chteli Leclerka pribrzdit,..ale nechteli (vzhledem k tomu ze radiova komunikace je verejna) ho zariznout uplne...coz se nakonec ukazalo jako velmi prozirave...protoze Leclerk doslova letel. Ted maji otevrena vratka...tifosi maji zda se novy idol a Binnoto muze byt v klidu...to on umoznil se Leclerkovi projevit.
A Vettel? Kapitola sama pro sebe...jestli bude Leclerk pokracovat tak jak letos sampionat nacal...nevidim to s Vettelem dobre...takovej dalsi rok 2014.
Ti kteri tady pisi cosi o neuposlechnuti Leclerka a haji Vettela by si meli uvedomit ze Vettel se do teto svizelne situace dostal prakticky svymi chybami...a neni to zadna sranda...protoze duvera a podpora ve Ferrari se ztraci dost snadno...obvzlast kdyz na druhe strane garaze mate pilota jako je Leclerk.
Sam jsem hodne zvedavy jak se to letos ve Ferrari vyvine. -
odin
19:59 03.04.2019 77.240.103.XXXMně na tom všem opět tradičně nejvíc vadí lhaní Binotta. Nejdříve vykřičí do médií, že oběma pilotům dává volnou ruku závodit a pak zase dělají týmové režie. Zase zpomalují rychlejšího vzadu. Zkrátka stejný scénář, jako v Austrálii.
Je zde jeden, který tvrdí, že u Ferrari dělají týmovou režii jen, když to má smysl. A já se ptám. Jaký smysl má TR v prvním závodě sezóny? Jaký smysl má TR ve druhém závodě sezóny? O kolik bodů by Ferrari přišlo v poháru konstruktérů, kdyby v Austrálii nechalo Leclerca s Vettelem, aby si to rozdali? (Na 99% o žádné, protože ChL by SV na DRS předjel tak jednoduše, že by mu SV nestačil ani zamávat).
TR respektuji, používá ji každý tým, ale většina, až když je jasné, který z pilotů je na tom bodově lépe a má tudíž šanci na titul.
A pak jsou tu Ferrari a RBR, kde jedou na vyvoleného pilota od začátku sezóny. Tak doufám, že po letošní Austrálii a Bahrajnu to musí docvaknout i těm největším natvrdlíkům a ignorantům.-
Mike17
15:00 04.04.2019 185.149.130.XXXKdyž už to má být návnada pro mne, tak odpovím.
1. V Austrálii byl důvod jasný. Nenechat ty dva se srazit. Tobě to připadá nelogické? Fakt? Cona tom nechápeš? Je mi sice záhadou, že to po těch letech sledování nevíš, ale Austrálie je jeden z nejhorších okruhů na předjíždění. Svědčí o tom třeba 2 vláčky "půl závodu" jezdící za sebou beze změny. Nebo třeba to, že Verstappen nepředjel Vettela tak jednoduše, že by mu Vettel nestačil zamávat, přestože měl o dost rychlejší auto, než Leclerc. Takže tvých 99% je založených pouze na tvé nenávisti k Vettelovi.
2. V Bahrajnu šlo pouze o 2 kola. Kdyby chtěli ChL zaříznout, mohli použít jeden z tebou hojně používaných scénářů a nenechali by ho dojet před SV, případně vůbec. Předpokládám, že opět nedokážeš vysvětlit, proč to neudělali. Nebo opět nějaká teorie o to, že ho zaříznout chtěli, ale kvůli Sebovým hodinám by jim to přišlo už nějak moc? Jako že ho chtějí potápět ale když je celý den hodný, tak ho potopí jen trochu? Jako u Kimiho? Tak se nesmyslně připravili o vítězství, 10 bodů a přitom své "preferované jedničce" nepomohli vůbec nijak!!!
Takže pokud budou tak tvrdě ponižovat ChL jako loni Kimiho, že ho nechají v polovině závodů dojet před ním a budou volat Sebovi do radia, aby ho pustil, bude mít Charles asi titul. Chudáček maličký.
A jeden dotaz:
V roce 2014 jel RB taky od prvního závodu na svou jedničku? Já abych věděl, kdo ta jednička byl.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek