DISKUZE K ČLÁNKU Mladý Leclerc v Bahrajnu neuposlechl pokyn Ferrari, aby zůstal za Vettelem + VIDEO

Jak se ukázalo po závodě, Charles Leclerc v počáteční fázi Velké ceny Bahrajnu neuposlechl pokyn z boxové zídky Ferrari a svého týmového kolegu předjel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mladý Leclerc v Bahrajnu neuposlechl pokyn Ferrari, aby zůstal za Vettelem + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 140, poslední 12.04.2019 13:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 3 lidé) 02.04.2019 13:36
Tady se z toho nadělá. Klasická multi 21, kdy si… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 03.04.2019 19:59
Mně na tom všem opět tradičně nejvíc vadí lhaní… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 02.04.2019 09:50
Mike si chce stát za tím, že týmová režie Ferrari… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      No v tom se neshodneme. Vnější vlivy tam najdu.
                      1. V tom roce se silně změnily předpisy a snížil přítlak vozů. Zatímco Vettel dostal úplně jiné auto s menším přítlakem a musel změnit projíždění zatáček (jak tenkrát sám psal), Ricci v podstatě sedl do stejného vozu, s jakým jezdil rok předtím (trochu nadsázka). Tomu celkem říkám vnější vliv.
                      2. Vettel měl víc problémů. Když jich měl víc Webber, byla toho plná diskuse. když jich má víc Vettel, nikdo si toho nevšimne. Je to stejný vedlejší vliv, jako u Alonsa. proč to na jedné straně vidíš, na druhé ne?
                      3. Po ohlášeném přestupu Horner veřejně řekl, že Vettel nedostane některá vylepšení. Jezdit s pomalejším vozem mi také připadá trochu jako vedlejší vliv.

                      Našly by se další, ale nechce se mi rozebírat každý závod. Ono to "zaježdění" mělo své důvody a je velká otázka, jestli by se další sezonu opakovalo. Stejně jako se neopakovalo u Mclarenu. Mně nedělá problém přiznat, že Ricci v té sezoně jezdil líp. Jen na jedné straně bereš sezonu za naprosto nereprezentativní, protože tam byly vedlejš vlivy a na druhé straně nemáš snahu najít vůbec nic a nevšimneš si ani těch vlivů úplně stejných. 03

                      Tvé názory na Alonsa ti brát nebudu. Jen moc nechápu, kde jsi vzal to, že na začátku sezony měli většinou špatné auto a oni ho díky zpětné vazbě zlepšili. Vždyť právě RB v letech 2009-2013 byl ten tým, který začal špatně a ke konci sezon dominoval. Ale nějak hádám, že zásluha Vettelovy zpětné vazby to nebylo. Pletu se? Stejně jako v jeho mistrovských sezonách 2005 a 2006 měl skvělý začátek a na konci sezony ho konkurenti dotahovali, ale nedotáhli. Takže odkud jsi tohle vzal? Vždyť tomu neodpovídá snad žádná sezona, kromě těch v Mclarenu, ve kterých na začátku hořeli v každém závodě a ke konci se Honda zlepšila.

                      A letošek? K tomu, co Ferrai udělalo mělo své důvody. A nebyl to ten, že by chtěli Leclerca zaříznout. Kdyby to chtěli, poslali by ho za Vettela, aby to mělo vůbec nějaký smysl. Jestli Charles udělal dobře nebo ne se ukáže časem. Mohl si tím vydobít respekt, nebo si naopak pohnojit vztahy s těmi, kteří rozhodují o jeho kariéře. Těm nadějných mladíků, které si nikdo nepamatuje už bylo.... 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Pikaso

                        Pikaso

                        194.228.68.XXX
                        Chtěl jsem podat vstřícnou ruku, ale evidentně to nemá cenu. Jestli je pilot "MS" dokonce 4 násobnej takovej lempl, že se umí vypořádat se změnou pravidel, odpověděl jsi si sám. Navíc to ukazuje jak jsi zaslepen ohledně SV. No nic balím to a omlouvám se, že jsem chtěl něco rozebrat, už to neudělám. Mimochodem, SV měl od roku 2009 nejlepší auto ve startovním poli. Akorát v roce 2008 vychytávali dětské nemoci jako namátkou špatné uchycení brzd a jejich přehřívání a následné rozstřelení. Když to vychytali byli již jasně nejlepší, ale v té době měl již JB dostatečný náskok a jezdil hlavou, že mu to stačilo. Nebylo to tedy zpětnou vazbou SV, ale dokonalostí auta, které jenom muselo vychytat MECHANICKÉ CHYBKY, nikoli konstrukční průšvihy z rýsovacího prkna. Prostě máš pravdu, SV je mistr a přeji vám oběma hodně úspěchů.

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Nevím, proč jsi zase tak ofenzivní. Držel jsem se striktně tématu bez jakýchkoliv osobních invektiv. Jestli bereš jako útok, že ho neuznávám jako nejlepšího, pak to hodně vysvětluje.
                          -Ano, klidně to můžeš brát tak, že je lempl, když si zvyká delší dobu. Je to velice "objektivní" hodnocení. Samozřejmě další vlivy, jako technické problémy či odlišné auto, neuznáváš, ale u Alonsa jde jasně o důvod sezonu vůbec nepočítat, že proběhla.
                          -To že měl nejlepší auto Vettel, je tvůj názor. Nějaký důkaz nemáš (logicky ho nemá nikdo), ale jistý si jsi. Já bych řekl, že v mnoha ohledech bylo Ferrari 2010 a 2012 lepší auto. Každé mělo své plusy a mínusy a rozhodnout, které bylo lepší pro závody nejde. Ale samozřejmě tu můžeš hodit čísla, jak s ním Vettel zajel rychlejší časy v kvaldách a proto bylo auto lepší v závodech a Vettel na své časy vliv neměl. To už tu bylo a autor to myslel smrtelně vážně.
                          -Čekal jsem tuto reakci na Vettelovu zpětnou vazbu. Samozřejmě údajné zlepšení Ferrari bylo zásluhou Alonsovy zpětné vazby. Opravdu existující zlepšování RB během sezony samozřejmě nemá s Vettelem nic společného. Není nad objektivní hodnocení.
                          -A opět: přetože jsem doslova napsal, že Vettela nemám za nejlepšího pilota všech dob, dokonce ani za nejlepšího v současnosti, mám Vettela za mistra. Je jedno, jak často ho budu kritizovat, dokud nenapíšu, že byl Alonso o 2s rychlejší, budu zaujatý fanboy. Jo, už jsem si zvykl. 12

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          S Mikem se nikdy nikam nepohneš 03 Já mu tady argumentoval rokem 2012 už několikrát a to jak čísly tak tehdejšími názory lidí z F1 kde o tom že Ferrari nemálo ztrácí v nich nebylo nouze. Podobně v roce 2010 kdy vyhrál RedBull 75% všech kvalifikací a měli 10 doublů. Ukázal jsem mu rychlostní výhodu z kvalifikací [odkaz na stránku] a [odkaz na stránku] . No když to odbyl jen tím že je to jen můj názor a má víra protože se nedá oddělit kolik v tom přispívá jezdec, tak jsem pochopil že Mike je jen ten had co provokuje a užívá jen cílené pseudoargumenty pro jeho pravdu. A je schopen zajít do pěkných blábolů aby mu to pasovalo. Jo a když jsem se teda optal zda má nějaké indície které tvrdí že Alonso z auta mačká méně než jiní, že znevažuje ta data, tak jeho reakce byla jen že kdyby to zajel v RedBullu Mike sám byl by RedBull pomalejší 11 No samozřejmě, jako by Mike byl nějaké jezdecká reference, že. Alonso nikdy na parťáka v sezoně neztratil v průměru ani desetinu, ale z čísel to poznat je jen má víra 11 Ono skoro vše se dá v F1 překroutit a otlachat, a Mike je jen ten tlachal.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Ano, předložil jsi čísla, která utvořil Vettel a argumentoval jsi tím, že na tu rychlost Vettel neměl vliv a byla výhradně v autě. Důkaz rychlosti auta jako prase. Že na tom něco nesedí by pochopilo i malé děcko. 12
                            Odvozovat rychlost závodní z rychlosti kvalifikační v dobách, kdy základním kritériem závodní rychlosti bylo šetření gum (což v kvalifikaci nikdo neřeší), je také argument hotového odborníika. Rozhodtně bych to neoznačil za tlachání (sarkasmus)
                            Přesně o tom jsem psal. Díky, za potvrzení. Dál už to s tebou rozebírat nehodlám. 12

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              85.70.164.XXX
                              Nic takového že Vettel na to neměl vliv jsem netvrdil, jen jsem se tě optal o kolik si jako myslíš že Vettel dokáže zajet lépe že zpochybňuješ ta čísla 18 Ty na to že je to jen má víra.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Ty čísla prezentuješ, jako důkaz rychlosti VOZU RB oproti Ferrari. Ty čísla vytvořil Vettel s vozem RB. Nikoliv robot. tedy vůbec neukazují, jaký podíl na rychlost vozu měl pilot a jaký vůz.
                                A už vůbec neukazují to, jak dokázal vůz pracovat s degradací gum během závodu. Kdo to tenkrát sledoval, tomu neuniklo, že s počtem kol na ujetých gumách rychlost Ferrari oproti konkurenci stoupala. A ta rychlost v závodech tvořila body (na rozdíl od kvaldy). Ale samozřejmě pro tebe je to pseudoargument a vybírám si cíleně to, co se mi hodí. To ty bys nikdy neudělal. 12

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Situs

                                  Situs

                                  85.70.164.XXX
                                  Jenže ty čísla ukazují takovou převahu že je to těžko možné smazat uměním jezdce 03 Proto se tě opakovaně ptám kolik podle tebe může dělat rozdíl mezi řízením Alonsa a Vettela že to k porovnání techniky v kvalifikaci nestačí. Pořád žádná odpověď 12

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    Odpověď? Alonso by s RB jezdil podobné časy a Vettel podobné s Ferrari. V kvaldě i závodu.
                                    A že se kvalifikační časy nedají implementovat na závod ignoruješ proč? Aneb strašně se pohoršuješ, že ti neodpovídám na tebou hloupě položené otázky a sám ignoruješ mé argumenty. U mně je to špatně, u tebe v pořádku.
                                    Opět diskuse o hovínku. Měj se.

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Situs

                                      Situs

                                      85.70.164.XXX
                                      Takže jestli tvrdíš že Vettel by nebyl rychlejší tak proč mluvíš o tom že to je jen má víra že z těch čísel není poznat kolik je auto a kolik jezdec? Bingo a jsme doma 12 Ty čísla jsou reprezentativní pro rychlost vozu v kvalifikaci a konečně jsi to nepřímo uznal, argumentačně sem vyhrál 14

                                      Teď teda máme potvrzenou obrovskou díru Ferrari na RedBull v kvalifikaci, můžeme přejít k závodům. Můžeš mi představit nějaké závody kde RedBull znatelně rychlostně nestíhal Ferrari a nebylo to ovlivněno okolím či chybami jezdce? Já pak budu prezentovat opak kdy Ferrari mělo i v závodě velký handicap 04

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        Opět si cucáš z prstu. Že byl RB v kvalifikacích v průměru rychlejší, jsem ti už napsal spoustukrát. Že jsi to vytrvale ignoroval, je tvůj problém.
                                        Na závody si stačí otevřít tabulku sezony. Máš tam jasně naspáno, kde v kterém závodě kdo jak dojel. Ve spoustě vyhrál Alonso, protože měl rychlejší auto, nebo že RB selhal. Kdo kdy odstoupil si najít můžeš také. To ti nemusím vyjmenovávat. To hovoří jasně. 2012 to byly 2 technické dnf v RB a jedna nezaviněná kolize, 2 kolize u Ferrari z nich 1 nezaviněná. Přetože nezviněně Vettel odstoupil 2x a jednou přišel minimálně o 7b, zatímco Alonso přišel o několik bodů (težko by z té pozice vyhrál) jednou, Vettel byl mistr. Game, set, match Mike.
                                        13
                                        Osobně si myslím, že nějaká ta desetinka ve prospěch Seba tam byla, ale nepopírám, že je to stejná víra, jako tvá v to, že Ferrari mělo v závodech horší vůz.
                                        Je evidentní, že vůbec nevnímáš co píšu, jen si vybíráš nedůležité pasáže, na kterých se točíš. Viz ta kvalifikace, která je pro hodnocení závodů zcela bezpřemětná a kde dokolečka pořád ignoruješ, že rychlost v nich nijak nepopírám. Dále ta diskuse proto nemá smysl.

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Situs

                                          Situs

                                          85.70.164.XXX
                                          Ty budeš argumentovat bodama když porovnáváme techniku a jde nám o rychlost? Neutíkej od tématu, porovnali jsme kvalifikační rychlost, sice jsi se kroutil že to nejde ale argumenty byly na mé straně a ty čísla to přece dokládají, můžeme se teda posunout.

                                          Máš teda nějaký závod kde byla závodní převaha výrazně na straně Ferrari oproti RedBullu? Myslím rychlostně, ne nějakou haluzí či chybou jiných nebo jezdce samotného.

                                          + 0 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Mike17

                                            Mike17

                                            185.149.130.XXX
                                            Proboha, kde bereš ten pocit, že mám povinnost ti hledat věci, které si sám můžeš lehce dohledat. 12
                                            Já už ti dnes věnoval několik desítek minut a tradičně naprosto zbytečně. Za několik komentářů absolutně nic nového a objevil jsi ameriku, když ti konečně došlo, co píšu několik let. 12
                                            Kdybych touto stupidní diskusí, tradičně se motající o neexistujících důkazech, trávil ještě několik minut, připadal bych si jako totální idiot.
                                            Ne, fakt už ne. 12

                                            + 0 / − 0

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Situs

                                              Situs

                                              85.70.164.XXX
                                              Už zase? 12 Ty tvrdíš že tehdy byla technika vyrovnaná ale nejsi schopen doložit vůbec nic. To že se snažíš zpochybňovat že toho [odkaz na stránku] je nevypovídající protože v tom je technika + jezdec a než přiznáš že jezdec tam přece jen tolik rozdílu neudělal tak uplyne půl roku tak se nediv že se v tom plácáš 18 Já se na rozdíl od tebe snažím někam dostat aby protichůdné argumenty někam dospěly. Takže když si přiznal teď konečně že Ferrari bylo o dost slabší v té kvalifikaci tak zkusme tu závodní rychlost. Ty si teda nevybavuješ ani jeden závod kde by RedBull výrazněji na Ferrari ztrácel? Myslím rychlostně, ne nějakou haluzí či chybou jiných nebo jezdce samotného. Ani jeden závod nemáš jako příklad?

                                              + 1 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Naštěstí je jiná doba 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Mimochodem ve fantasy jsem si bokem sestavil nový tým a chtěl jsem si ho pak nahodit jako hlavní tým. Tak jsem dal žolíka na změnu a až po tom, co jsem všechny matláky vyhodil, jsem zjistil, že už hejbali s cenama a moji matláci klesli na ceně a na novej tým nemám rozpočet i když normálně stojí cca 99 mega. 18 Ta hra je rozbitá 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tomuto počínání fandíme 01 Myslím že dneska by si Leclerc podal Vettela i v té Austrálii, jen se potřeboval otřepat a získat sebevědomí, popřemýšlet o tom. Má tu výhodu že TR přišla již hned v prvním závodě, a teď v tom druhém závodě Vettela v rychlosti přesvědčivě předčil ve všech částech kvalifikace. V závodě se sice na startu propadl ale vytasil takovou rychlost že si vzal vše zpět. Rozhodně to není žádný kroužič, nasadil slušný bojový mód. Pro Vettela se k jeho neprospěchu děje tohle hrozně rychle a Leclerc tak v týmu hodně rychle roste. Teď si měl Vettel budovat náskok, místo toho nejen že Leclerc ukázal rychlost, on k tomu Vettel zase ukázal zkrat. Leclerc má dobře našlápnuto, hlavně zůstat nohama na zemi.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Zajimavé. Mi osobně to předjetí přislo jako předem domluvené. Vettel se o nic nepokusil, ikdyž byl v pozici, kde se všichni ostatní poměrně úspěšně bránili.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama