DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari na čele i v 2. tréninku v Bahrajnu. Kolik ostatní ztrácejí na rovinkách a v zatáčkách?

Během druhého tréninku v Bahrajnu bylo opět nejrychlejší Ferrari, tentokrát v pořadí Vettel, Leclerc. Mercedes ztrácel více než půl sekundy. Alfa Romeo většinu času stála v garáži.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari na čele i v 2. tréninku v Bahrajnu. Kolik ostatní ztrácejí na rovinkách a v zatáčkách?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 30.03.2019 17:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 29.03.2019 17:46
No potěšil mě hodně McLaren, to, že se Vettel… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 29.03.2019 17:47
Hulkovi to šlape, mohl by na tom být hodně dobře.… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 29.03.2019 18:41
STR je ve vlastnictví RB, tady se to dá pochopit,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    B-tým ve fromě jak ho provozuje Redbull...nikdy nebude mít šanci bojovat o vítězství.
    Ale role TR je jasná...takže Redbull tým provozuje...jako B-tým...jednak má možnost ve svém B-týmu zkoušet maldé piloty, za druhé je to v podstatě testovací tým pro Redbull.

    Ferrari nejdřív začalo úzce spolupracovat s Haasem...teď si pořídilo naprosto stejný B-tým jako má Redbull...tedy Alfu Romeo...Haas asi zůstane jen "větším" odběratelem dílů.

    Mercedes zatím vyložený tým B nemá...ale určitě už lámali Williams a Strolla (jako hlavního vlastníka RP).

    Renault už na vytváření B-týmů upozorníl...a myslím že touhle cestou jít nechce...přece jen provoz druhého týmu něco stojí.

    Celá tahle habaďůra se teď děje protože na stole leží návrhy na finanční strop...takže ti bohatí už se připravují na to jak to min. částečně obejít.

    Klasické týmy F1 (McLaren a Williams) jsou teď v nevýhodě...nemají totiž tovární podporu.

    I z těchto důvodů vedení F1 usiluje o větší standartizaci...s každou standartizovanou součástkou klesá výhoda bohatých týmů.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    [odkaz na stránku]



    01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Vzhledem k tomu, že Ferrari vytočil mnohem víc motory než ostatní ( prohlášení Binnota), tak jsou zase analýzy zbytečné.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak prej verze Ferrari Haas je budoucností F1. No tak to se jsem zvědav. Chápu sice jistou finanční logiku, ale to že to je dlouhodobě správné, si nejsem jist. Prý teda udělají větší omezení než jsou dnes, tak jsem zvědavej co z toho vyleze.
    Takže stropy budou a to je důležitější.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.33.XXX
      No, ale pokud budou stropy a tyhle spojení, znamená to, že týmy co nebudou mít Béčka tak na tom budou nesrovnatelně hůře a pokud Haas bude investovat ani ne polovinu toho co Ferrari, protože to převezme, tak jaký je smysl toho sportu? z jasných důvodů se zakázalo odebírat a odkupovat některé součásti vozu, že někdo odebírá motor - jasné, převodovku .. dobře, ale zbytek každej po svým, nechci koukat na závodění 3 - 4 týmu a 6 béčkových týmů ... sorry, ale tohle do F1 nepatří a pokud Haas není schopný stavět podle sebe, tak jak můžou očekávat nějaký větší úspěch?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak Haas je Americký tým a pak dodává mu Ferrari.... Pak tu máme RB a TR. Haas by musel odejít, protože ten toho kupuje hodně, jinak by nemohl být v F1.

        O úspěch nejde....reklama, vydělat peníze. Ale až odejde někdo kdo prodává.... a 3 týmy na tom budou závislé, tak nastane problém. Holt mistrovství dvojic, trojic.
        Uvidíme ale až v roce 2021 a dále, co to udělá....tymy se přizpůsobí. nakonec když se spojí R a M, tak na tom nebudou vůbec špatně.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          37.48.33.XXX
          STR je ve vlastnictví RB, tady se to dá pochopit, ale Haas? to teda fakt ne a žédná mistroství dvojic nebo trojic, tohle není nějaká wrestling fraška, které budou fandit jen lidi, co věří na ježíše, který jezdí na t-rexovi

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Haas by musel odejít, kdyby to zatrhli......dodává jim Ferrari a je to Americkej tým. Tak to snad domyslíš....
            Třeba to fungovat bude....když se to dobře nastaví. Otazkou zda je to dobře....a to se uvidí.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              37.48.33.XXX
              A co, že je to americký tým a Ferrari je italský? RB je rakouský a STR je italský .. to je úplně jedno i kdyby byli z marsu, prostě ne

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Aha, no F1 se chce uchytit i v Americe. 18

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  37.48.33.XXX
                  To se chce i v Číně a nejsou v F1 čínské týmy, tohle není vůbec žádná omluva - navíc bych podkotl, že Monza má existenční problém, znamená to, že F1 už nebude stát o Ferrari? 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama