DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari na čele i v 2. tréninku v Bahrajnu. Kolik ostatní ztrácejí na rovinkách a v zatáčkách?
Během druhého tréninku v Bahrajnu bylo opět nejrychlejší Ferrari, tentokrát v pořadí Vettel, Leclerc. Mercedes ztrácel více než půl sekundy. Alfa Romeo většinu času stála v garáži.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari na čele i v 2. tréninku v Bahrajnu. Kolik ostatní ztrácejí na rovinkách a v zatáčkách?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
juras
13:26 30.03.2019 90.177.218.XXXB-tým ve fromě jak ho provozuje Redbull...nikdy nebude mít šanci bojovat o vítězství.
Ale role TR je jasná...takže Redbull tým provozuje...jako B-tým...jednak má možnost ve svém B-týmu zkoušet maldé piloty, za druhé je to v podstatě testovací tým pro Redbull.
Ferrari nejdřív začalo úzce spolupracovat s Haasem...teď si pořídilo naprosto stejný B-tým jako má Redbull...tedy Alfu Romeo...Haas asi zůstane jen "větším" odběratelem dílů.
Mercedes zatím vyložený tým B nemá...ale určitě už lámali Williams a Strolla (jako hlavního vlastníka RP).
Renault už na vytváření B-týmů upozorníl...a myslím že touhle cestou jít nechce...přece jen provoz druhého týmu něco stojí.
Celá tahle habaďůra se teď děje protože na stole leží návrhy na finanční strop...takže ti bohatí už se připravují na to jak to min. částečně obejít.
Klasické týmy F1 (McLaren a Williams) jsou teď v nevýhodě...nemají totiž tovární podporu.
I z těchto důvodů vedení F1 usiluje o větší standartizaci...s každou standartizovanou součástkou klesá výhoda bohatých týmů. -
-
-
-
-
GRAHAM
18:14 29.03.2019 77.236.218.XXXTak prej verze Ferrari Haas je budoucností F1. No tak to se jsem zvědav. Chápu sice jistou finanční logiku, ale to že to je dlouhodobě správné, si nejsem jist. Prý teda udělají větší omezení než jsou dnes, tak jsem zvědavej co z toho vyleze.
Takže stropy budou a to je důležitější.-
HellHogr
18:17 29.03.2019 37.48.33.XXXNo, ale pokud budou stropy a tyhle spojení, znamená to, že týmy co nebudou mít Béčka tak na tom budou nesrovnatelně hůře a pokud Haas bude investovat ani ne polovinu toho co Ferrari, protože to převezme, tak jaký je smysl toho sportu? z jasných důvodů se zakázalo odebírat a odkupovat některé součásti vozu, že někdo odebírá motor - jasné, převodovku .. dobře, ale zbytek každej po svým, nechci koukat na závodění 3 - 4 týmu a 6 béčkových týmů ... sorry, ale tohle do F1 nepatří a pokud Haas není schopný stavět podle sebe, tak jak můžou očekávat nějaký větší úspěch?-
GRAHAM
18:27 29.03.2019 77.236.218.XXXTak Haas je Americký tým a pak dodává mu Ferrari.... Pak tu máme RB a TR. Haas by musel odejít, protože ten toho kupuje hodně, jinak by nemohl být v F1.
O úspěch nejde....reklama, vydělat peníze. Ale až odejde někdo kdo prodává.... a 3 týmy na tom budou závislé, tak nastane problém. Holt mistrovství dvojic, trojic.
Uvidíme ale až v roce 2021 a dále, co to udělá....tymy se přizpůsobí. nakonec když se spojí R a M, tak na tom nebudou vůbec špatně. -
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek