DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari na čele i v 2. tréninku v Bahrajnu. Kolik ostatní ztrácejí na rovinkách a v zatáčkách?
Během druhého tréninku v Bahrajnu bylo opět nejrychlejší Ferrari, tentokrát v pořadí Vettel, Leclerc. Mercedes ztrácel více než půl sekundy. Alfa Romeo většinu času stála v garáži.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari na čele i v 2. tréninku v Bahrajnu. Kolik ostatní ztrácejí na rovinkách a v zatáčkách?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
B2SoS
22:58 29.03.2019 85.207.74.XXXJá jako na jednu stranu rozumím, ale na druhou stranu zase... Neumím si představit, jak narvat do špičky - tady řečeno - tří čtyř týmů byť jen jeden další. Současnost ukazuje následek - a to tak, že (snad dočasně) odpadne od špičky McL a Williams. Dostaňte je zpátky a uvidíte. Odpadne (a třeba i odejde) někdo jiný.
Většina diskutujících vlastně nedokáže pobrat definitivu daných podmínek, pravidel. Vždy jsou pro a proti, výhry a prohry, překvapení a hořké konce. To je život a přirozenost každé sezóny a jejích pravidel. Slovy jakéhosi "couche" - jste moucha nebo včela? Vypusťte na louku mouchu a včelu. Včela lítá od květu ke květu, ale moucha vždycky krouží kolem lejna.
-
-
airwar1939
08:11 30.03.2019 85.158.196.XXXNeřekl bych že je to nutně budoucností F1, ale pro nově vzniklý tým, či tým který nemá dostatek zdrojů na to vyvinout konkurenceschopný vůz svépomocí je tohle opravdu nejlepší řešení.-
-
airwar1939
11:10 30.03.2019 85.158.196.XXXJasně, a já konstatuji, že to není názor mimo mísu. Všichni tak nějak tušíme, že velké týmy (automobilky) budou mít někde lidi mimo systém a tedy mimo rozpočtový strop.
-
-
-
-
-
Situs
17:47 29.03.2019 85.70.164.XXXHulkovi to šlape, mohl by na tom být hodně dobře. Dlouhé jízdy jsou hodně těsné, Mer, Fer a RB hodně podobné (Verstappen měl asi nejlepší degradaci) a střed pole má docela rozumnou ztrátu. Renault by mohl být i kolem půl sekundy. McLaren je v mixu. No zatím to vypadá zajímavě.
Meziroční porovnání (jen pro zájemce ) [odkaz na stránku]-
HellHogr
17:52 29.03.2019 37.48.33.XXXRed Bull se zlepšil míň než STR? takže to zlepšení není lepší s Hondou? McLaren na tom byl fakt dobře, ale co se týče závodní rychlosti já teda viděl tu deltu i vzhledem k pneu lepší u Mercedesu, hlavně u Bottase ta degradace byla daleko lepší než u Hama-
-
HellHogr
18:01 29.03.2019 37.48.33.XXXNo u Ferrari je problém a teď se odolávám na GPS analýzu autosportu - v pomalých zatáčkách, protože na rovinkách prý na Mercedes a RB získavají. Jestli to tak opravdu je, tak mají špatný aero balanc - možná nesprvné řešení předního křídla co více ničí pneu? tohle je hodně spekulaci uvidíme, ale Mclaren a Norris slušně zatím
-
-
-
-
-
airwar1939
17:56 29.03.2019 85.158.196.XXXTak Ferrari si zjevně po Melbern honí triko, Mercedes a RB zjevně v suchem triku, v kvalifikaci se pojede na čas 1.27.-
-
airwar1939
19:48 29.03.2019 85.158.196.XXXAno tak jsem to myslel, nikdo kromě Ferrari dnes neměl potřebu to honit, bohužel italští fanoušky a média bylo třeba navnadit. Delší úseky vypadaly vyrovnaně, ale i v nich je otázka, jak kdo šetřil motor. Pokud musí motor vydržet sedm závodu a rekuperace dokonce deset, nemají ty časy významnou vypovídací hodnotu.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek