DISKUZE K ČLÁNKU "Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu
Honda se poprvé od roku 2008 minulý víkend vrátila s Red Bullem na pódium. Povedlo se jí to, co během třech sezón s McLarenem v nové éře nedokázala. I když šlo o úspěch, tak její ambice s novým partnerem jsou vyšší. Potíže se však nedají vyřešit za jednu noc, výkon brzy dál navýší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
GRAHAM
10:16 21.03.2019 77.236.218.XXXBylo to 2017 a motor se fakt nepovedl. Za to veto RD , děkoval Marko kudy chodil.....prostě to nevyšlo a už to nejde změnit. Zpětně to však jde vymyslet co a jak mělo být. Jenže to je po bitvě a to je každý generál.
V každém případě čtyři roky testovat motory v F1 fakt nejde, to si říkejte co chcete. A Honda 4 roky testovala.-
Situs
10:22 21.03.2019 85.70.164.XXXMáš pravdu, jen jsem se zamyslel kdyby něco mohlo změnit jak to dopadlo tak tohle mohla být jedna z těch věcí. Rok 2017 a změna konceptu byla další facka která nadělala další šrámy do zvedající se psychiky v McLarenu. Někdy se vztah už hodně unaví a v McLaren Honda se toho stalo příliš mnoho. -
Mr.B
10:56 21.03.2019 188.92.14.XXXSouhlas, 4 roky testovat nejde. Měli si s Hondou sednout a říct si, že takhle to nejde a obě strany musí začít od začátku a hlavně jinak. V McLarenu, ale i v Hondě chyběl někdo, kdo měl zkušenosti a patřičný respekt k tomu, aby ten vztah obě strany narovnaly. Já si myslím, že kdyby byl Ron stále u vesla, k odchodu Hondy by nedošlo.-
GRAHAM
16:38 21.03.2019 77.236.218.XXXHele Japonci a komunikace je prostě problém. Ano dalo se to udělat lépe. Honda přišla nepřipravená vše budovala, takže to mělo logiku, že budou poslední a budou to dohánět. Nikdo ale nečekal ty brutální rozdily ve výkonu, to zaprvé. A ten problém neměla jen Honda. Tak velkou nespolehlivost těchto nových PJ, taky nikdo nepředpokládal. Honda se učila za pochodu a kdyby nepřijala pomoc zvenčí, dodnes by nebylo hotovo. To není kritika, to je jen konstatování faktu....to samé udělalo Ferrari a Renault. V jak velké míře přesně nevím, ale přijde mě, že Renault , respektive jsem to nikde nečetl, AVL nepotřeboval. Ale třeba to utajili....
Jasně, ani Mclaren neměl vše ideální.
Jak by se zachoval RON ? Těžko říci, ale spíše bych věřil v návrat k Mercedesu. On chtěl nějakého velké investora z Číny a to by do sebe zapadalo. Na druhou stranu Renault by dnes byl sám a to by bylo taky pro F1 špatně. Vše zlé, je k něčemu dobré.
S masírovaním RB si ještě užijeme.
Nějak nemohu moc pochopit, proč se dělá z Hondy super výrobce motorů.
Ano, masírka RB teď pojede na plné koule....tak tomu začnou i někteří věřit.-
-
GRAHAM
17:29 21.03.2019 77.236.218.XXXKoukni se jak to bylo loni a holt prostě letos Ferrari zakulhalo. Což na věci nic nemění.
Ano, Honda udělala pátým rokem konkurenceschopný motor. Ale není to žádnej super motor. Dle mého názoru, +- na úrovni Renaultu. Jednou se to dozvíme....ale ano, Honda je ve hře a i díky dobrému šásku RB. Další závody se dozvíme více. Nakonec je to F1, ty předchozí 4 roky v F1 "nebyli".
Jasně Renaultu(Mclarenu) se rozbyl MGU-K, ke chvále to není.....ale tohle řešme spravedlivě až po 10 závodech.
-
-
airwar1939
22:38 21.03.2019 176.74.141.XXXNa komunikaci s Japonci si loni Tost nestěžoval, naopak si pochvaloval jejich upřímnost, a ani letos jsem od Hornera či Marka neslyšel křivého slova na Japonce, takže otázka, je kde byl tehdy skutečně problém.
-
-
-
-
uzivatel003302
10:28 21.03.2019 77.240.186.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
ArtaBAN
11:04 21.03.2019 46.39.169.XXXNemas to trochu popletene,tim kdo tlacil na okamzity vstup byli jednoznacne Japonci a jejich nekriticka vyhlaseni ohledne vyvoje snad cetl(videl) uplne kazdy,oni si snad opravdu mysleli a verili tomu ze cokoliv sjede z vyrobni linky tak bude okamzite konkurenceschopne a bude delat body.Kdyz vidim prohlaseni o navysovani vykonu pohone jednotky u HON. tak je to spis k pousmani ,protoze od jejich vstupu nedelaji v podstate nic jineho a tato vysledkova vlastovka jeste nemusi znamenat zadny zasadnejsi prunik na podia ani body v nasledujicich zavodech ...-
-
GRAHAM
16:19 21.03.2019 77.236.218.XXXTy jednotky jsou složité a to pro všechny. Osobně si myslím že Renault není slabší jak Honda. Nakonec všichni chceme, aby to bylo motorově srovnané, takže dobrá zpráva. Myslím, že ohledně spolehlivosti se někteří mohou ještě zapotit a nejen Renault a Honda. -
-
-
-
-
-
airwar1939
22:36 21.03.2019 176.74.141.XXXNejvětším viníkem problémů McLarenu posledních pět let podle mě je Ron Dennis a Martin Whitmarsch. Totálně nepřipravený přechod na Hondu, která na Formuli 1 nebyla vůbec připravena. Ke všemu snaha o jakousi exkluzivitu a vývoj motoru jen v jednom šasi také Hondě dvakrát nepomohlo.
Odchod od Hondy pak byl logickým, ale chybným krokem, ale po třech letech plných fiasek holt lidé obvykle neudělají nejracionálnější rozhodnutí.
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek