DISKUZE K ČLÁNKU

Newey tlačí na pilu, Red Bull vylepšení původně plánovaná pro Čínu přiveze už do Austrálie

Red Bull v továrně pořádně pohnul kostrou a vylepšení, která plánoval na vůz RB15 nasadit v Číně, přiveze již tento víkend do Melbourne. Na startu sezóny chce být v co nejlepší formě, aby letos mohl bojovat o titul.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey tlačí na pilu, Red Bull vylepšení původně plánovaná pro Čínu přiveze už do Austrálie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 13.03.2019 21:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 12.03.2019 11:02
Ono to má imho částečnou souvislost s tím, že… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 12.03.2019 19:47
I kdyby neudělal Max jediný kiks, na titul neměl… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 12.03.2019 11:18
Škoda, ze s takovou vervou nepracovali v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Co myslíte, jaké křídlo bude mít RB u protinožců ? To "staré" , které je dle Hornera lepším konceptem a nebo verzi co mělo Ferrari, nebo můžeme říci verze TR. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Newey může produkovat co chce...hlavní otazník je Honda.
    Pokud Honda nebude výkonostně a co do spolehlivosti stíhat Mercedes a Ferrari...Redbull to šasím nedožene. Jde hlavně o spolehlivost motoru...tam je upgrade šasí k ničemu...když auto zastaví s kouřícím motorem.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Honda je otazník pro fanoušky a možná pro soupeře, pro RedBull zjevně ne. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        188.92.14.XXX
        S názorem RBR na Hondu je to, minimálně, podivné. Z RBR se na motor Hondy pěje jenom chvála a superlativy létají okolo, ale najednou Honda přiznává chybu a předělává těsně před sezónou motor.
        Neříkám, že to musí být nutně nějaký závažný problém, ale tak průzračné a bezproblémové, jak to tvrdí RBR, to taky evidentně není.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          A z logiky věci ani být nemůže. Za rok na tom budou ohledně sladění motor šásko mnohem lépe. To ale neznamená, že nemohou být dobří. Jen to není toliko pravděpodobné.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Tak tohle je jejich druhý rok s Hondou, s každým dalším rokem budou pochopitelně dál, ale to se zlepšuje i u ostatních týmů.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Ono to může být naopak, a ten problém je možná opravdu jen drobný až nicotný. To že Renault, Ferrari či Mercedes o problémech nemluví, ještě neznamená, že je nemají.

          Pokud jde o RedBull, tak je to poprvé v tomto desetiletí, co je slyším nestěžovat si na motor, naopak motor hodně chválí a pasují se před sezonou za kandidáta na titul. A to jako fanoušek F1 vnímám pozotivně, protože je fajn mít další tým v boji o titul.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Ok jedna z možností.....jenže a zrovna u tebe se divím, že tam nejcejtíš to přechvalování a malování světlých zítřků. A zapomeň že poprvé, i s Renaultem a v této éře , to takhle malovali na růžovo. Pak přišla kvalifikace a bylo vše jinak. Ferko a Mercedes prostě makali na motorech neskutečně a Renault to odnesl, přesto že se snažil. Taky bych byl rád kdyby o titul jeli 3 týmy a nikdo nedominoval.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              To že se chválí tam cejtím, ale troufám si tvrdit že je to poprvé od roku 2010 kdy se pasují na titul a zároveň zmiňují to že jim v tom hodně může pomoci motor. Jasně je to především PR.

              Když se na jejich auto dívám, a dívám se především na jejich přední křídlo, tedy spíše radlici na sníh než křídlo 12, tak i z toho je cítit důvěra v to, že Honda jim přinese tolik výkonu, že si tu radlici mohou dovolit.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            90.177.218.XXX
            Nejde o to co kdo chce...ale jaka je skutecnost.
            Ja vnimam vyjadreni Redbullu s urcitou rezervou...pripada mi to moc pozitivni, jakoby se Honda jako mavnutim kouzelneho proutku behem jedne zimy zbavila vsech neduhu a zazracne dostihla motorare pred sebou.
            A nebo...a nebo cely roky Hondu shazoval neoravnene McLaren.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Tak slepej nejseš že jo..... 04 Motor má Honda "jiný" než měla s Mclarenem. S Mclarenem se bohužel učila a teď to nějaké ovoce ponese. Tak to prostě chodí, pětiletky.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                90.177.218.XXX
                Tak ja s Tebou souhlasim...McLaren si vyzral to nejhorsi...Honda ted bude fungovat v Redbullu urcite lip.
                Me jen nesedi ta strojena loajalita Redbullu...protoze uprimne neverim ze Honda udelala zas tak obrovskej pokrok...myslim ze asi uz bude na spravne ceste co se kompaktnosti pohonne jednotky tyce a myslim i vykonu. Taky verim ze ovladatelnost motoru muze byt na lepsi urovni nez u Renaultu. Z ceho mam obavu je spolehlivost.
                A porad musime brat v uvahu ze motory se kazdym rokem blizi dokonalosti...Mercedes a Ferrari se venuji uz detailnim vylepsenim...protoze v tech hlavnich parametrech uz jsou nadoraz...no a Honda jeste pracuje na te optimalizaci tech hrubych zakladu. Nepochybne se snizuje rozdil mezi jednotlivymi motory a proto nabyvaji na vyznamu detaily...a ladeni motoru se sasi jako celkem. A tady vidim slabinu Hondy a Redbullu...jejich spoluprace je na pocatku...zatimco Mercedes a Ferrari tady muzou stavet na dlouhodobe stabilite. A Redbull mame v linii prave s nimi jako posledni ze 3 top tymu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        90.177.218.XXX
        To uz v nedeli uvidime...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      Mr.B

      188.92.14.XXX
      Moc bych se divil, kdyby RBR letos o titul bojovali. I kdyby byla Honda srovnatelně výkonná a spolehlivá s ostatními, tak stejně změna dodavatele motoru vyžaduje nějaký čas. Naučení se práce s výkonem, optimální využití energie, mapování, převody, olej, chlazení, a milion dalších věcí, prostě nějaký ten čas na učení zabere a pokud všechno neklape na 100% tak se obvykle o titul nebojuje. Čest vyjímkám.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        I s úplně odlišným motorem se dá bojovat o titul a ten titul vyhrát - i v posledních deseti letech se to občas stalo. Já bych RB dopředu neodepisoval, už hlavně proto, že oni jsou opravdu nebývale sebevedomí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Nikdo je neodepisuje....mají Adriana N, takže to nelze. Kdyby dělal plachetnice, soupeři by mohli být v klidu. Takhle ale ne...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mr.B

          Mr.B

          188.92.14.XXX
          To, že jsou sebevědomí nic neznamená, naopak je mi to docela podezřelé, když se jejich motor musí na poslední chvíli předělávat.
          Nicméně, zázraky se dějí a třeba o poháry bojovat budou. Tím lépe pro fanoušky.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Mě příjde zbytečné teď, čtyři dny před velkou cenou cokoli hodnotit. V testech vypadalo jednoznačně nejlépe Ferrari, takže se trochu bojím hodně nudného závodu. Pokud se spletu, a bude v Melbourne o vítězství bojovat víc než jeden tým, nedej bože tři či čtyři týmy budu jen rád. A jestli vyhraje Renault, nebo RedBul je mě šumák. Hlavně ať je na co se dívat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Škoda, ze s takovou vervou nepracovali v minulosti. Mohli o ten titul bojovat již dříve, loni určitě. Nebo se na to dá dívat i obráceně: Po testech jsme zjistili, ze tam nejsme a tak původní balík vylepšení nasazujeme již nyní... těžko říct. Už aby to začlo! 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ArtaBAN

      ArtaBAN

      46.39.169.XXX
      Bylo by zajimave zverejnit casovou osu prohlaseni ,updatu,vylepseni,novych baliku a inovaci v sezone kdy prestoupil McL na Hondu a mozna zjistime absolutni prunik s letosni sezonou u RB 14 .... ale auto mame z celeho pole jednoznacne nejlepsi nebo budeme mit ,teda snad pokud bude vsechno fungovat a souperi nahodou nebudou o trosicku rychlejsi 11 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton a Valteri Bottas tentokrát double neslavili, ale vítězství ano

PROHLÁŠENÍ pilotů a zástupců týmu po Grand Prix Monaka

Sergio Pérez si o jednu pozici polepšil díky potrestání soupeře

Magnussen potrestán po závodě, klesl v pořadí

Choreografie v podání mechaniků Williamsu

V boxech nejrychlejší Williams, jaká strategie pomohla Hamiltonovi k vítězství? + GRAFIKA

Sergio Pérez poháněný Mercedesem byl na rovince za tunelem rychlejší než piloti Ferrari

Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Blýskl se Gasly, Racing Point na rovinkách před Ferrari

Pierre Gasly s Red Bullem RB15 v Monaku

Nejrychlejší kola v Monaku: Gasly předvedl sílu Red Bullu, třetí Albon

Lewis Hamilton vyhrává i tehdy, kdy v to snad on sám nedoufá

GP Monaka: Hamiltona může porazit zase jen Hamilton + VIDEO

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VET... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama