DISKUZE K ČLÁNKU Newey tlačí na pilu, Red Bull vylepšení původně plánovaná pro Čínu přiveze už do Austrálie

Red Bull v továrně pořádně pohnul kostrou a vylepšení, která plánoval na vůz RB15 nasadit v Číně, přiveze již tento víkend do Melbourne. Na startu sezóny chce být v co nejlepší formě, aby letos mohl bojovat o titul.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey tlačí na pilu, Red Bull vylepšení původně plánovaná pro Čínu přiveze už do Austrálie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 13.03.2019 21:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 12.03.2019 11:02
Ono to má imho částečnou souvislost s tím, že… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 12.03.2019 19:47
I kdyby neudělal Max jediný kiks, na titul neměl… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 12.03.2019 11:18
Škoda, ze s takovou vervou nepracovali v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Tak ono stačilo, kdyby měli stejně výkonnou pohonnou jednotku jako špice a boj o titul by byl realitou. Práci na šasi loni zvládli evidentně minimálně na úrovni konkurence. 13
      Po testwch zjistili, že na tom nejsou hůř jak loni. Ale vylepšovat asi bude každý. Nebo ty čekáš v Melbourne Renault z testů?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.61.XXX
        V race módu měli loni PJ na pravidelná vítězství, kdyby makali alespoň z poloviny tak dobre jak letos žvatlají a kdyby Riccimu připravili auto a ne šrot, dále kdyby Max neztratil několik závodu díky jeho kardinalnim chybám, mohli bojovat o tituly ;) Jinak samozřejmě nečekám V Melbourne Renault z testů, jen Renault se tím stejně jako ostatní většina týmů nemá potřebu chlubit ;) Zatím se tím chlubí pouze týmy, kterým se moc testy nepovedly, tedy RP a RB 03

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          I kdyby neudělal Max jediný kiks, na titul neměl ani zdaleka. A to nějaký kiks udělá každý pilot.
          A Ricci, ten už vůbec ne. Jsi mimo. 03
          Jediná věc v RB byla pod úrovní konkurence. Motor. 03

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Na každým okruhu nejlepší šásko neměli. Ale jo, motor byl slabina a to hlavně v kvalifikaci. Tak to bylo. Renult bude taky muset ještě máknout, aby dohnal motorově to co mu chybělo na nejlepší. Těch 40-50 koní koní co se říká, bude stačit na Hondu, na ty dva v předu tipuji že ne. Vypadá to, že bude konečně dobrý kvalifikační mód.

            Loni měl 830, teď bude tedy 870-880 na začátku sezóny, pokud je všechny pustí ven. Loni hlasily utlumení jednotky na začátku sezóny, letos ne. tak uvidíme na co to bude stačit. Tenhle výkon měl loni Mercedes. Ferrari mělo ještě o 10 koní více.( kvalifikační módy) takže je to o tom, o kolik tihle dva zvednou výkon. Prý už to po velkých přírůstcích nepůjde.Ale kdo ví, loni si to CA myslel taky..... Mercedes se prý soustředil na spotřebu, takže bude moci startovat lehčí, což je taky velké plus, samozřejmě dle trati.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              83.240.61.XXX
              Ja nevím, ale z toho mála co víme, tak R je v kvali módu Max 10-15 ps za M a F a v race módu budou asi rozdíly malicherný... lehčí auto na startu je fajn. Ale když si vzpomenu, ze RB býval v dobách V8 2,4 díky lepší spotřebě o cca 5 kg na startu lehčí než konkurence, nemělo to žádný viditelný efekt... ale uvidíme.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            83.240.61.XXX
            No a letos na tom s tím motorem nebudou lépe. Naopak pravděpodobně budou potřebovat více komponent než loni...

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      A proč o ten titul loni nebojoval Renault a McLaren? Také nepracovali s vervou?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ono to má imho částečnou souvislost s tím, že Honda "zvětšuje" motor.

    A myslím že i ostatní přijedou s Upgrade, jen to neříkají do novin, jako Marko. 12

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ArtaBAN

      ArtaBAN

      46.39.169.XXX
      ... to se snad dalo ocekavat ,ze uz do prvniho zavodu se temer kazdy bude snazit vynest nejaky ten svuj tajny trumf z rukavu.Na mne to spis pusobi od Hondy jako nouzovy (vynuceny) krok ,protoze vidi ze na FER+MRC urcite nemaji a dost mozna tech souperu (staji) bude vicero ktere jim realne v zavode ukazou zada ...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hormón

        Hormón

        178.255.168.XXX
        A na to jsi prisel sam nebo ti to nekdo poradil? Kdo vypada na to, ze ukaze TOP3 zada? Po lonskem roce, kdy jel stred pole bidu se neda nic takoveho predpokladat. Uvidime jestli se nekdo dotahne na TOP3 a pristi rok by mohl vystrcit ruzky, ale nevypadá to, ze nekdo takovy ve stredu pole je.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Soravny marketingový přístup: Museli sme narychlo předělat auto, ale je potřeba to prodat! 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak to RB umí marketing, ale to zrychlení upgrade má jistě i další důvody. Další aero-data a budou moci hodně rychle zrychlovat šásko. To TOP 3 umí exkluzivně. Bohužel pak všem asi zase utečou....a velkej level.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama