DISKUZE K ČLÁNKU Newey tlačí na pilu, Red Bull vylepšení původně plánovaná pro Čínu přiveze už do Austrálie
Red Bull v továrně pořádně pohnul kostrou a vylepšení, která plánoval na vůz RB15 nasadit v Číně, přiveze již tento víkend do Melbourne. Na startu sezóny chce být v co nejlepší formě, aby letos mohl bojovat o titul.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Newey tlačí na pilu, Red Bull vylepšení původně plánovaná pro Čínu přiveze už do Austrálie
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Mike17
12:45 12.03.2019 185.149.130.XXXTak ono stačilo, kdyby měli stejně výkonnou pohonnou jednotku jako špice a boj o titul by byl realitou. Práci na šasi loni zvládli evidentně minimálně na úrovni konkurence.
Po testwch zjistili, že na tom nejsou hůř jak loni. Ale vylepšovat asi bude každý. Nebo ty čekáš v Melbourne Renault z testů?-
Adi
19:36 12.03.2019 83.240.61.XXXV race módu měli loni PJ na pravidelná vítězství, kdyby makali alespoň z poloviny tak dobre jak letos žvatlají a kdyby Riccimu připravili auto a ne šrot, dále kdyby Max neztratil několik závodu díky jeho kardinalnim chybám, mohli bojovat o tituly ;) Jinak samozřejmě nečekám V Melbourne Renault z testů, jen Renault se tím stejně jako ostatní většina týmů nemá potřebu chlubit ;) Zatím se tím chlubí pouze týmy, kterým se moc testy nepovedly, tedy RP a RB-
-
GRAHAM
20:33 12.03.2019 77.236.218.XXXNa každým okruhu nejlepší šásko neměli. Ale jo, motor byl slabina a to hlavně v kvalifikaci. Tak to bylo. Renult bude taky muset ještě máknout, aby dohnal motorově to co mu chybělo na nejlepší. Těch 40-50 koní koní co se říká, bude stačit na Hondu, na ty dva v předu tipuji že ne. Vypadá to, že bude konečně dobrý kvalifikační mód.
Loni měl 830, teď bude tedy 870-880 na začátku sezóny, pokud je všechny pustí ven. Loni hlasily utlumení jednotky na začátku sezóny, letos ne. tak uvidíme na co to bude stačit. Tenhle výkon měl loni Mercedes. Ferrari mělo ještě o 10 koní více.( kvalifikační módy) takže je to o tom, o kolik tihle dva zvednou výkon. Prý už to po velkých přírůstcích nepůjde.Ale kdo ví, loni si to CA myslel taky..... Mercedes se prý soustředil na spotřebu, takže bude moci startovat lehčí, což je taky velké plus, samozřejmě dle trati.-
Adi
22:04 12.03.2019 83.240.61.XXXJa nevím, ale z toho mála co víme, tak R je v kvali módu Max 10-15 ps za M a F a v race módu budou asi rozdíly malicherný... lehčí auto na startu je fajn. Ale když si vzpomenu, ze RB býval v dobách V8 2,4 díky lepší spotřebě o cca 5 kg na startu lehčí než konkurence, nemělo to žádný viditelný efekt... ale uvidíme.-
uzivatel003302
06:31 13.03.2019 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
06:18 13.03.2019 176.74.141.XXXA proč o ten titul loni nebojoval Renault a McLaren? Také nepracovali s vervou?
-
-
-
ArtaBAN
11:15 12.03.2019 46.39.169.XXX... to se snad dalo ocekavat ,ze uz do prvniho zavodu se temer kazdy bude snazit vynest nejaky ten svuj tajny trumf z rukavu.Na mne to spis pusobi od Hondy jako nouzovy (vynuceny) krok ,protoze vidi ze na FER+MRC urcite nemaji a dost mozna tech souperu (staji) bude vicero ktere jim realne v zavode ukazou zada ...-
Hormón
17:21 12.03.2019 178.255.168.XXXA na to jsi prisel sam nebo ti to nekdo poradil? Kdo vypada na to, ze ukaze TOP3 zada? Po lonskem roce, kdy jel stred pole bidu se neda nic takoveho predpokladat. Uvidime jestli se nekdo dotahne na TOP3 a pristi rok by mohl vystrcit ruzky, ale nevypadá to, ze nekdo takovy ve stredu pole je.
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek