DISKUZE K ČLÁNKU Sedmý den testů v Barceloně: Ferrari diktovalo tempo, Red Bull tvrdě boural

Ve čtvrtek týmy společně před vypuknutím sezóny sedmý den testovaly se svými novými monoposty. Kromě dlouhých jízd došlo také na simulace kvalifikací a podstatné zrychlení. Jak to ve Španělsku probíhalo?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sedmý den testů v Barceloně: Ferrari diktovalo tempo, Red Bull tvrdě boural

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 01.03.2019 08:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 28.02.2019 12:51
Pěkná kola od mladého pána z Monaka. 14 »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 28.02.2019 13:45
Pirelli chce donutit stavět týmy víckrát a už… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 28.02.2019 18:21
Problém je v nesmyslných pravidlech, pokud… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Potřebovali bychom jedno odpoledne kdy by všichni jeli závodní simulaci, tam je předpoklad že budou mít na začátku plnou nádrž a mód motoru bude odpovídat závodu.

Do prvního závodu už moc času na zvýšení vykonnosti není, v podstatě jen příští týden, pak musí formule zabalit a poslat do
Austrálie.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Zatím z toho mála k porovnání jsem došel k velmi podobným závěrům. Ferrari vypadá velice suverénně, pak RB a až pak Mercedes. McLaren na RB ztrácí něco kolem sekundy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Prohlášení týmů a pak především Mercedesu bych bral s rezervou, ale z dat co jsem si zatím prostudoval mě odstup RB na Ferrari vychází od 0,5 do 0,8 sekundy, Mercedes je dle mě někde kolem 0,8-1,2 sekundy, u McLarenu, Alfy či Renaultu se to pohybuje mezi 1,2-2 sekundy. Bohužel zatím týmy nejeli závodní simulace, a hlavně závodní simulace za podobných podmínek.

Zatím se mě to jeví tak, že minimálně začátek sezony bude z pohledu závodění těžká nuda, pole se velice rychle rozseparuje dle výkonnosti, a otázkou tedy je zda budou moci jezdci Ferrari mezi sebou závodit, či nikoliv. Pokud je odstup RB a dalších týmů od Ferrari dán nevhodnou filozofií vozu, tak se bojím že to během rozumné doby nedoženou, a tudíž není otázkou zda získá Ferrari titul, ale kdy. FIA zdá se opět šlápla vedle, a závodění se letos holt nedočkáme.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Tak co čtu různě po netu tak nakonec ten Mercedes je opravdu pozadu za Ferrari a i RB. Ani to "nové" auto tak moc nepomohlo (ikdyž pomohlo dost).
Prý mají problém s různou výkonností při různých podmínkách, kdy se pohybují od rychlosti pár desetin od ferrari (nejrychlejší), až po rychlost týmů středu pole.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.33.XXX
Pirelli chce donutit stavět týmy víckrát a už jsou zase kritizování za to, že týmy budou pneu šetřit - vždy´t je to směšné, za šetření gum, můžou právě týmy, nemají to šetřit, ale šlapat na to a stavět víckrát, jako Alonso v Barceloně 2013, kde stavěl 4x snad i 5x a stejně vyhrál 03

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.33.XXX
Ten čas nebyl na C2, ale C3 13

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Pěkná kola od mladého pána z Monaka. 14

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Menno Coehoorn

Menno Coehoorn

46.13.136.XXX
Leclerc C2 1:17:253

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Nízké teploty jsou oblíbenou výmluvou Perrelli, sleduji testy už dvacet let, a nepamatuji že by Bridgestone či Michelín v minulosti měli v testech tyto problémy. Krom toho Pirrelli se pneumatiky drolí i v sezoně, když jsou teploty vyšší.

A pro úplnost, v Barceloně je v současnosti 19 stupňů teplota vzduchu ve stínu, asfalt na slunci už musí mít minimálně 30 stupňů, v závodní sezoně se klidně v Rakousku, Německu, Británii či Belgii při zataženém počasi dočkáme teplot nižších.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

194.228.59.XXX
Pozor na nízké teploty, které by nikdy v sezoně nastat neměly.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Mě spíše fascinuje to drolení pneumatik, Pirrelli by rádo, aby se závody jezdili na dvě výměny, tedy 305 km na tři sady pneumatik, tedy jedny pneu průměrně na cca. 105 km, když počítám i zahřívací kolo a kolo na konci závodu pro zajetí do boxů.

A jak toho dosáhnout? Vyvinu pneumatiku, která se už po 60-80 km začně doslova rozpadat, viz fotky ze včerejška na vozech Mercedes, RedBull ale i dalších týmů. Ta kvalita pneu mě příjde fakt šílená. 02

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Ty Bláho! ... Ham dal čas 1.18.1 na pneu C2! ... tak to je hodně dobré, ne?
Když bych to jen přepočítal na měkčí C4 nebo C5, tak to bude hluboko v 1.16.x.
On na tom Mercedes nebude asi zas tak špatně ... ikdyž pořád jsou to jen testy, že? 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama