DISKUZE K ČLÁNKU Sezóna 2019 začala testy v Barceloně, 1. den nejrychlejší Vettel s "brutálně" rychlým Ferrari + FOTO
V pondělí konečně začíná předsezónním testováním nová sezóna Formule 1. Týmy se nám poprvé představují na dráze, v pondělí schází pouze Williams, který nestihl vyrobit všechny nové díly pro svůj monopost FW42 - ten se ukáže nejdříve ve středu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sezóna 2019 začala testy v Barceloně, 1. den nejrychlejší Vettel s "brutálně" rychlým Ferrari + FOTO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
ArtaBAN
23:38 18.02.2019 46.39.169.XXXSybila ??? Na Ferka a Mrcky to urco stacit nebude,ostatni jsou k porazeni ,dulezita bude spolehlivost a solidni jezdecke vykony od obou pilotu ,spis ocekavam promenlive uspechy v zavislosti na typu okruhu coz je mozne napasovat na cely stred pole ...
-
-
-
HellHogr
19:50 18.02.2019 95.82.135.XXXPrvní den testů, tak nějak ukázal, co jednitlivé týmy potřebují otestovat - Mercedes nový koncep motoru, Renault nový koncept vozu, RB jestli Honda nebdue hořet, McLaren jestli vyladil loňské chyby a Ferrari, jestli můžou spoléhat na dobrý základ z loňska, udivuje mě radost RB a jejich fans, že ujeli více jak 100 kol ... to je výborná zpráva, že Honda po 4 letech dokáže udělat motor, co vydrží testovacá tempo ..-
-
-
airwar1939
09:06 19.02.2019 176.74.141.XXXMěřmě všem stejně, první ryl HellHogr, Mike ho naopak celkem pěkně utřel.-
-
Mike17
10:36 19.02.2019 185.149.130.XXXTak tě utřu teď:
...nejvíce kilometrů si připsalo právě Toro Rosso - 1508,2 km, nejhůř skončila Force India s pouhými 772,7 km. Právě Honda byla nejspolehlivější, když v přepočtu na jedno auto zvládla 1508,2 km, zatímco ostatní výrobci motorů kroužící s 3 vozy toho urazili podstatně méně: Ferrari 1191,7 km/auto, Mercedes 1160,7 km/auto a Renault 1151,3 km/auto.
Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/91135-shrnuti-prvnich-testu-v-barcelone-kdo-se-zlepsil-nejvice-a-v-cem-prekvapila-honda
To je po loňských prvních testech a není to můj text.
-
-
-
Mike17
09:23 19.02.2019 185.149.130.XXXČím reju? Tím, že jsem řekl, že Honda už minulou sezonu dojela dobře? Že je otázka co předvede i Renault a že nevím, co se talo Sainzovi?
Promiň, ale to co napsal Hellhogr není rejpání do Hondy? Kdo tu začal rejt? Trocha objektivity by neuškodila.-
HellHogr
10:19 19.02.2019 95.82.135.XXXMiku, nikdo jinej, krom tebe a Airearelky nerejpe, já jen shrnul fakta a rád bych ti připomněl pár duležitých věcí: Honda dělá motor, RB šasi, Renault si dělá oboje sám, až Honda postaví i kvalitní šasi, poměřuj to s Renaultem. Další, kde by byl RB bez Renaultu? ano, myslím jeho tituly a v hybridní éře i podia a vítězství, tak mi řekni, prosím Miku, kde by byl bez Renaultu? a další věc je, že RB se do pozicie NUCEN0HO odchodu k Hodně dostal sám, to on si zabouchl dveřeu Mercedesu či Ferrari svým arogantním jednáním a upřímně, když vypověděl smlouvu s Renaultem, Renault se na ně měl vys*** je to banda arogantních pokrytců, co jsou nejlepší a ostatní stojí za nic, nebejt Renaultu, možná by RB už nejezdil, takže to tvoje rejpání do Renaultu si strč za kloubouk a můžeš se jít ukájet, že ujedou 100 kol s Hondou v testech-
Mike17
10:43 19.02.2019 185.149.130.XXXA jó, ty nerejpeš. Že Honda je poprvé schopná postavit motor, co vydrží testy, je fakt?
...nejvíce kilometrů si připsalo právě Toro Rosso - 1508,2 km, nejhůř skončila Force India s pouhými 772,7 km. Právě Honda byla nejspolehlivější, když v přepočtu na jedno auto zvládla 1508,2 km, zatímco ostatní výrobci motorů kroužící s 3 vozy toho urazili podstatně méně: Ferrari 1191,7 km/auto, Mercedes 1160,7 km/auto a Renault 1151,3 km/auto.
Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/91135-shrnuti-prvnich-testu-v-barcelone-kdo-se-zlepsil-nejvice-a-v-cem-prekvapila-honda
Tolik k tomu tvému FAKTU!!!
-Ty jsi rejpal do Hondy, tak jak nemám porovnávat Hondu s Renaultem, když jsi ji sám jmenoval? To mám na text o Hondě, odpovídat srovnáním Ferrari s Mercedesem?
-Kde by byl RB bez Renaultu? Minimálně tam kde byl. Kdyby měl pod kapotou Mercedes, ty 4 tituly by měl minimálně taky. Nejspíš i další.
-Nucený odchod k Hondě? Tak proč Renault nabízel různé benefity, aby RB nedocházel? Proč neustále oddaloval definitivní termíny?
-Díky. Ukájet se nemusím. Žádnou extázi na počet kol nemám. Loni jich dali víc. Jen jsem reagoval na tvé ukájení. Nic víc.-
HellHogr
11:03 19.02.2019 95.82.135.XXXMiku, stále mi neodpovídáš na fakta, jen si vytváříš alternaitvní fantazii. Zase a znovu sem taháš testy z minulého roku, proč? testy rozhodují o sezoně? jen potvrzuejš moje slova, že jezdit slušně v testech neznamená pro sezonu skoro nic aboslutně nechápu ty komentáře o Mercedesu, kde si na tom byl? ty nevíš, že RB chtěl motory Mercedes potom co odešel od Ferrari? jenže řekl Mercedes ne, protože chtěli jen McLaren a postupně jít svojí cestou, takže ty tituly si můžeš vymazat ze své fantazie Jistě, Renault nabízel strašně moc benefitů, tyo tom víš nejlépe, protože si při těch jednáních byl .. a nebo, že by to byly jen PR kecy, aby jejich nucený odchod k Hondě, nevypadal jako nucený odchod? jsi prostě strašně naivní, ukaž mi, kolik Honda vyhrála titulů jako konstruktér a kolik titulů vyhrál RB bez Renaultu, pak se tu navážej do Renaultu, uplakánku-
Mike17
11:36 19.02.2019 185.149.130.XXXVždyť jsem ti na tvůj fakt odpověděl citací.
Proč sem tahám loňské testy?
Citace: "...to je výborná zpráva, že Honda po 4 letech dokáže udělat motor, co vydrží testovacá tempo"
Dokázal jsem ti, že to není poprvé, co udělala motor, co vydrží testovací tempo. A jak jinak to mám udělat, než na odkaz doby, kdy to dokázala? Jestli ti vadí, že používám loňský rok, tak neříkej, že to loni neudělali.
Zeptám se jako ty: Ty jsi u jednáních Mercedesu a RB byl? Víš přesně, proč nakonec RB skončil u Renaultu? Jaké byly případné podmínky? Víš kulové. Stejně tak nevíš, jestli by nemohli zůstat s motory Ferrari. I s těmi mohli vyhrávat, ikdyž nevím, jak by se to líbilo vedení Ferrari, že jim poráží továrnu.
-Ano Renault odkádal neustále termíny definitivních rozhodnutí, nabízel pojmenování motoru dle přání RB, pořád vychvaloval další specifikace a vývoj, prohlašoval jak bude případně RB odchodu litovat... To nejsou mé výmysly. To se psalo třeba i tady a byly tu citace Abiteboula. Můžeš klidně zpochybňovat články redakce, nebo příčetnost Abiteboula, ale moje chyba to není.
-Já nikde nehodnotím Hondu jako kontruktéra šasi. Nevím tedy, proč bych měl někde "hledat" jejich tituly. Ano, RB nevyhrál bez Renaultu. Renault by za posledních 10 let neměl bez RB snad ani jedno podium (kecám, asi se nějaké vyjímečné najde). Zatím. Ale jestli se nepletu, tak za celou 40-ti letou historii získal Renault celé 2 jezdecké tituly. První až po 25 letech. Až bude jezdit RB 25 let, tak to porovnáme.
-Ale vůbec nechápu, proč sem taháš historii. Myslíš si, že letos bude Renault RB porážet protož před 13-ti lety získali 2 tituly? Jo, zase kecám. Vím proč. To je to jediné, co se dá na Renaultu pozitivního najít.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
19:18 18.02.2019 77.236.218.XXX
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek