DISKUZE K ČLÁNKU Sezóna 2019 začala testy v Barceloně, 1. den nejrychlejší Vettel s "brutálně" rychlým Ferrari + FOTO

V pondělí konečně začíná předsezónním testováním nová sezóna Formule 1. Týmy se nám poprvé představují na dráze, v pondělí schází pouze Williams, který nestihl vyrobit všechny nové díly pro svůj monopost FW42 - ten se ukáže nejdříve ve středu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sezóna 2019 začala testy v Barceloně, 1. den nejrychlejší Vettel s "brutálně" rychlým Ferrari + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 19.02.2019 11:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 18.02.2019 19:50
První den testů, tak nějak ukázal, co jednitlivé… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2019 12:14
tak to jo. díky za vysvětlení 01 »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2019 21:15
Nech ho, je jak malej Jarda, furt musí poměřovat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Vždyť jsem ti na tvůj fakt odpověděl citací. 12
Proč sem tahám loňské testy?
Citace: "...to je výborná zpráva, že Honda po 4 letech dokáže udělat motor, co vydrží testovacá tempo"
Dokázal jsem ti, že to není poprvé, co udělala motor, co vydrží testovací tempo. A jak jinak to mám udělat, než na odkaz doby, kdy to dokázala? Jestli ti vadí, že používám loňský rok, tak neříkej, že to loni neudělali. 12
Zeptám se jako ty: Ty jsi u jednáních Mercedesu a RB byl? Víš přesně, proč nakonec RB skončil u Renaultu? Jaké byly případné podmínky? Víš kulové. Stejně tak nevíš, jestli by nemohli zůstat s motory Ferrari. I s těmi mohli vyhrávat, ikdyž nevím, jak by se to líbilo vedení Ferrari, že jim poráží továrnu.
-Ano Renault odkádal neustále termíny definitivních rozhodnutí, nabízel pojmenování motoru dle přání RB, pořád vychvaloval další specifikace a vývoj, prohlašoval jak bude případně RB odchodu litovat... To nejsou mé výmysly. To se psalo třeba i tady a byly tu citace Abiteboula. Můžeš klidně zpochybňovat články redakce, nebo příčetnost Abiteboula, ale moje chyba to není. 12
-Já nikde nehodnotím Hondu jako kontruktéra šasi. Nevím tedy, proč bych měl někde "hledat" jejich tituly. 12 Ano, RB nevyhrál bez Renaultu. Renault by za posledních 10 let neměl bez RB snad ani jedno podium (kecám, asi se nějaké vyjímečné najde). Zatím. Ale jestli se nepletu, tak za celou 40-ti letou historii získal Renault celé 2 jezdecké tituly. První až po 25 letech. Až bude jezdit RB 25 let, tak to porovnáme. 13
-Ale vůbec nechápu, proč sem taháš historii. Myslíš si, že letos bude Renault RB porážet protož před 13-ti lety získali 2 tituly? 12 Jo, zase kecám. Vím proč. To je to jediné, co se dá na Renaultu pozitivního najít. 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

95.82.135.XXX
Miku, stále mi neodpovídáš na fakta, jen si vytváříš alternaitvní fantazii. Zase a znovu sem taháš testy z minulého roku, proč? testy rozhodují o sezoně? jen potvrzuejš moje slova, že jezdit slušně v testech neznamená pro sezonu skoro nic 04 aboslutně nechápu ty komentáře o Mercedesu, kde si na tom byl? ty nevíš, že RB chtěl motory Mercedes potom co odešel od Ferrari? jenže řekl Mercedes ne, protože chtěli jen McLaren a postupně jít svojí cestou, takže ty tituly si můžeš vymazat ze své fantazie 03 Jistě, Renault nabízel strašně moc benefitů, tyo tom víš nejlépe, protože si při těch jednáních byl .. a nebo, že by to byly jen PR kecy, aby jejich nucený odchod k Hondě, nevypadal jako nucený odchod? jsi prostě strašně naivní, ukaž mi, kolik Honda vyhrála titulů jako konstruktér a kolik titulů vyhrál RB bez Renaultu, pak se tu navážej do Renaultu, uplakánku 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A jó, ty nerejpeš. Že Honda je poprvé schopná postavit motor, co vydrží testy, je fakt? 12 12 12
...nejvíce kilometrů si připsalo právě Toro Rosso - 1508,2 km, nejhůř skončila Force India s pouhými 772,7 km. Právě Honda byla nejspolehlivější, když v přepočtu na jedno auto zvládla 1508,2 km, zatímco ostatní výrobci motorů kroužící s 3 vozy toho urazili podstatně méně: Ferrari 1191,7 km/auto, Mercedes 1160,7 km/auto a Renault 1151,3 km/auto.
Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/91135-shrnuti-prvnich-testu-v-barcelone-kdo-se-zlepsil-nejvice-a-v-cem-prekvapila-honda

Tolik k tomu tvému FAKTU!!! 12 12 12

-Ty jsi rejpal do Hondy, tak jak nemám porovnávat Hondu s Renaultem, když jsi ji sám jmenoval? To mám na text o Hondě, odpovídat srovnáním Ferrari s Mercedesem? 12
-Kde by byl RB bez Renaultu? Minimálně tam kde byl. Kdyby měl pod kapotou Mercedes, ty 4 tituly by měl minimálně taky. Nejspíš i další. 12
-Nucený odchod k Hondě? Tak proč Renault nabízel různé benefity, aby RB nedocházel? Proč neustále oddaloval definitivní termíny? 12 12 12
-Díky. Ukájet se nemusím. Žádnou extázi na počet kol nemám. Loni jich dali víc. 12 Jen jsem reagoval na tvé ukájení. Nic víc. 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak tě utřu teď:
...nejvíce kilometrů si připsalo právě Toro Rosso - 1508,2 km, nejhůř skončila Force India s pouhými 772,7 km. Právě Honda byla nejspolehlivější, když v přepočtu na jedno auto zvládla 1508,2 km, zatímco ostatní výrobci motorů kroužící s 3 vozy toho urazili podstatně méně: Ferrari 1191,7 km/auto, Mercedes 1160,7 km/auto a Renault 1151,3 km/auto.

Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/91135-shrnuti-prvnich-testu-v-barcelone-kdo-se-zlepsil-nejvice-a-v-cem-prekvapila-honda

To je po loňských prvních testech a není to můj text. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

95.82.135.XXX
Miku, nikdo jinej, krom tebe a Airearelky nerejpe, já jen shrnul fakta a rád bych ti připomněl pár duležitých věcí: Honda dělá motor, RB šasi, Renault si dělá oboje sám, až Honda postaví i kvalitní šasi, poměřuj to s Renaultem. Další, kde by byl RB bez Renaultu? ano, myslím jeho tituly a v hybridní éře i podia a vítězství, tak mi řekni, prosím Miku, kde by byl bez Renaultu? a další věc je, že RB se do pozicie NUCEN0HO odchodu k Hodně dostal sám, to on si zabouchl dveřeu Mercedesu či Ferrari svým arogantním jednáním a upřímně, když vypověděl smlouvu s Renaultem, Renault se na ně měl vys*** je to banda arogantních pokrytců, co jsou nejlepší a ostatní stojí za nic, nebejt Renaultu, možná by RB už nejezdil, takže to tvoje rejpání do Renaultu si strč za kloubouk a můžeš se jít ukájet, že ujedou 100 kol s Hondou v testech 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

95.82.135.XXX
1) Nereju, říkám fakta a za 2) nikdo mě neutřel, možná tak v tvé fantazii 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Čím reju? Tím, že jsem řekl, že Honda už minulou sezonu dojela dobře? Že je otázka co předvede i Renault a že nevím, co se talo Sainzovi?
Promiň, ale to co napsal Hellhogr není rejpání do Hondy? Kdo tu začal rejt? Trocha objektivity by neuškodila. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Asi jich jde stihnout víc. Nemusíš hned předělat celý motor. Ale to je celkem jedno. Uvidíme. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Je od 2 vteřiny pomalejší a to ještě nevyjel? Fakt není dobré věřit všemu co se na internetu píše.

Já letos Williamsu moc nevěřím, podle mě moc neví co chtějí, zda být nezávislý tým, na což zjevně nemají prostředky a kapacity, a nebo zda být béčkem Mercedesu (lavírování ohledně převodovky a závěsů). I tohle lavírování se dle mě projevuje na opoždění při vývoji auta, a to měli údajně z novým vozem začít už někdy po Barceloně, když zjistili že loňský vůz je nevylepšitelný střep.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Osobně si také myslím že jet jen na tři PU za sezonu je zbytečné omezení jak z hlediska vývoje PU, tak především z hlediska šetření PU.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Měřmě všem stejně, první ryl HellHogr, Mike ho naopak celkem pěkně utřel. 01

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
no, nemusí. ale dobrý začátek to rozhodně není. a po těch výkonech, co předváděli poslední roky to jednomu moc optimismu nepřidá. ale snad se vzchopí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
Sybila ??? 12 Na Ferka a Mrcky to urco stacit nebude,ostatni jsou k porazeni ,dulezita bude spolehlivost a solidni jezdecke vykony od obou pilotu ,spis ocekavam promenlive uspechy v zavislosti na typu okruhu coz je mozne napasovat na cely stred pole ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Nerad to říkám, ale to se nestane....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
shazec

shazec

89.203.142.XXX
Mclaren vypadal z onboardu velice stabilně, ten jejich čas možná nebude náhoda a mohli by slušně zatápět první trojce/čtyřce letos

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

95.82.135.XXX
Nech ho, je jak malej Jarda, furt musí poměřovat a snažit shazovat někoho jiného, nepochopil můj komentář, je to takový Helmut na těhle stránkách, ví všechno nejlépe a co řekne je svatá pravda 04

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Přijde mi, že to vypadá daleko lépe než loni. Letos jezdí, loni odjeli na výpary s vybuzeným motorem a nejměkčí sadou kol pár kol za účelem zviditelnění se. Letos opravdu testují. Už v tom vidím velký posun.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Aha , tak jsi sem přišel rejt....tak nic. 02

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tři vylepšení stačí, pokud každé funguje jak má, více jich stihnout stejně nejde.....
Ano je možné že STR bude vyvíjet....ač je to tedy hodně nestandartní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak to mi víme, že Honda umí udělat motor, co nejen vydrží testovací tempo, ale i odjede 21 závodů s jedinou poruchou na vůz. 12
Teď je otázka, co bude umět Renault. Aneb co znamená, že Sainz přišel o pohon? 12

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama