DISKUZE K ČLÁNKU Sezóna 2019 začala testy v Barceloně, 1. den nejrychlejší Vettel s "brutálně" rychlým Ferrari + FOTO

V pondělí konečně začíná předsezónním testováním nová sezóna Formule 1. Týmy se nám poprvé představují na dráze, v pondělí schází pouze Williams, který nestihl vyrobit všechny nové díly pro svůj monopost FW42 - ten se ukáže nejdříve ve středu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sezóna 2019 začala testy v Barceloně, 1. den nejrychlejší Vettel s "brutálně" rychlým Ferrari + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 19.02.2019 11:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 18.02.2019 19:50
První den testů, tak nějak ukázal, co jednitlivé… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2019 12:14
tak to jo. díky za vysvětlení 01 »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2019 21:15
Nech ho, je jak malej Jarda, furt musí poměřovat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Mclaren vypadal z onboardu velice stabilně, ten jejich čas možná nebude náhoda a mohli by slušně zatápět první trojce/čtyřce letos

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Nerad to říkám, ale to se nestane....

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ArtaBAN

        ArtaBAN

        46.39.169.XXX
        Sybila ??? 12 Na Ferka a Mrcky to urco stacit nebude,ostatni jsou k porazeni ,dulezita bude spolehlivost a solidni jezdecke vykony od obou pilotu ,spis ocekavam promenlive uspechy v zavislosti na typu okruhu coz je mozne napasovat na cely stred pole ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    95.82.135.XXX
    První den testů, tak nějak ukázal, co jednitlivé týmy potřebují otestovat - Mercedes nový koncep motoru, Renault nový koncept vozu, RB jestli Honda nebdue hořet, McLaren jestli vyladil loňské chyby a Ferrari, jestli můžou spoléhat na dobrý základ z loňska, udivuje mě radost RB a jejich fans, že ujeli více jak 100 kol ... to je výborná zpráva, že Honda po 4 letech dokáže udělat motor, co vydrží testovacá tempo ..

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Tak to mi víme, že Honda umí udělat motor, co nejen vydrží testovací tempo, ale i odjede 21 závodů s jedinou poruchou na vůz. 12
      Teď je otázka, co bude umět Renault. Aneb co znamená, že Sainz přišel o pohon? 12

      + 0 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Aha , tak jsi sem přišel rejt....tak nic. 02

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          95.82.135.XXX
          Nech ho, je jak malej Jarda, furt musí poměřovat a snažit shazovat někoho jiného, nepochopil můj komentář, je to takový Helmut na těhle stránkách, ví všechno nejlépe a co řekne je svatá pravda 04

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Měřmě všem stejně, první ryl HellHogr, Mike ho naopak celkem pěkně utřel. 01

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            95.82.135.XXX
            1) Nereju, říkám fakta a za 2) nikdo mě neutřel, možná tak v tvé fantazii 03

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tak tě utřu teď:
              ...nejvíce kilometrů si připsalo právě Toro Rosso - 1508,2 km, nejhůř skončila Force India s pouhými 772,7 km. Právě Honda byla nejspolehlivější, když v přepočtu na jedno auto zvládla 1508,2 km, zatímco ostatní výrobci motorů kroužící s 3 vozy toho urazili podstatně méně: Ferrari 1191,7 km/auto, Mercedes 1160,7 km/auto a Renault 1151,3 km/auto.

              Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/91135-shrnuti-prvnich-testu-v-barcelone-kdo-se-zlepsil-nejvice-a-v-cem-prekvapila-honda

              To je po loňských prvních testech a není to můj text. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Čím reju? Tím, že jsem řekl, že Honda už minulou sezonu dojela dobře? Že je otázka co předvede i Renault a že nevím, co se talo Sainzovi?
          Promiň, ale to co napsal Hellhogr není rejpání do Hondy? Kdo tu začal rejt? Trocha objektivity by neuškodila. 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            95.82.135.XXX
            Miku, nikdo jinej, krom tebe a Airearelky nerejpe, já jen shrnul fakta a rád bych ti připomněl pár duležitých věcí: Honda dělá motor, RB šasi, Renault si dělá oboje sám, až Honda postaví i kvalitní šasi, poměřuj to s Renaultem. Další, kde by byl RB bez Renaultu? ano, myslím jeho tituly a v hybridní éře i podia a vítězství, tak mi řekni, prosím Miku, kde by byl bez Renaultu? a další věc je, že RB se do pozicie NUCEN0HO odchodu k Hodně dostal sám, to on si zabouchl dveřeu Mercedesu či Ferrari svým arogantním jednáním a upřímně, když vypověděl smlouvu s Renaultem, Renault se na ně měl vys*** je to banda arogantních pokrytců, co jsou nejlepší a ostatní stojí za nic, nebejt Renaultu, možná by RB už nejezdil, takže to tvoje rejpání do Renaultu si strč za kloubouk a můžeš se jít ukájet, že ujedou 100 kol s Hondou v testech 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              A jó, ty nerejpeš. Že Honda je poprvé schopná postavit motor, co vydrží testy, je fakt? 12 12 12
              ...nejvíce kilometrů si připsalo právě Toro Rosso - 1508,2 km, nejhůř skončila Force India s pouhými 772,7 km. Právě Honda byla nejspolehlivější, když v přepočtu na jedno auto zvládla 1508,2 km, zatímco ostatní výrobci motorů kroužící s 3 vozy toho urazili podstatně méně: Ferrari 1191,7 km/auto, Mercedes 1160,7 km/auto a Renault 1151,3 km/auto.
              Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/91135-shrnuti-prvnich-testu-v-barcelone-kdo-se-zlepsil-nejvice-a-v-cem-prekvapila-honda

              Tolik k tomu tvému FAKTU!!! 12 12 12

              -Ty jsi rejpal do Hondy, tak jak nemám porovnávat Hondu s Renaultem, když jsi ji sám jmenoval? To mám na text o Hondě, odpovídat srovnáním Ferrari s Mercedesem? 12
              -Kde by byl RB bez Renaultu? Minimálně tam kde byl. Kdyby měl pod kapotou Mercedes, ty 4 tituly by měl minimálně taky. Nejspíš i další. 12
              -Nucený odchod k Hondě? Tak proč Renault nabízel různé benefity, aby RB nedocházel? Proč neustále oddaloval definitivní termíny? 12 12 12
              -Díky. Ukájet se nemusím. Žádnou extázi na počet kol nemám. Loni jich dali víc. 12 Jen jsem reagoval na tvé ukájení. Nic víc. 13

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                95.82.135.XXX
                Miku, stále mi neodpovídáš na fakta, jen si vytváříš alternaitvní fantazii. Zase a znovu sem taháš testy z minulého roku, proč? testy rozhodují o sezoně? jen potvrzuejš moje slova, že jezdit slušně v testech neznamená pro sezonu skoro nic 04 aboslutně nechápu ty komentáře o Mercedesu, kde si na tom byl? ty nevíš, že RB chtěl motory Mercedes potom co odešel od Ferrari? jenže řekl Mercedes ne, protože chtěli jen McLaren a postupně jít svojí cestou, takže ty tituly si můžeš vymazat ze své fantazie 03 Jistě, Renault nabízel strašně moc benefitů, tyo tom víš nejlépe, protože si při těch jednáních byl .. a nebo, že by to byly jen PR kecy, aby jejich nucený odchod k Hondě, nevypadal jako nucený odchod? jsi prostě strašně naivní, ukaž mi, kolik Honda vyhrála titulů jako konstruktér a kolik titulů vyhrál RB bez Renaultu, pak se tu navážej do Renaultu, uplakánku 04

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Vždyť jsem ti na tvůj fakt odpověděl citací. 12
                  Proč sem tahám loňské testy?
                  Citace: "...to je výborná zpráva, že Honda po 4 letech dokáže udělat motor, co vydrží testovacá tempo"
                  Dokázal jsem ti, že to není poprvé, co udělala motor, co vydrží testovací tempo. A jak jinak to mám udělat, než na odkaz doby, kdy to dokázala? Jestli ti vadí, že používám loňský rok, tak neříkej, že to loni neudělali. 12
                  Zeptám se jako ty: Ty jsi u jednáních Mercedesu a RB byl? Víš přesně, proč nakonec RB skončil u Renaultu? Jaké byly případné podmínky? Víš kulové. Stejně tak nevíš, jestli by nemohli zůstat s motory Ferrari. I s těmi mohli vyhrávat, ikdyž nevím, jak by se to líbilo vedení Ferrari, že jim poráží továrnu.
                  -Ano Renault odkádal neustále termíny definitivních rozhodnutí, nabízel pojmenování motoru dle přání RB, pořád vychvaloval další specifikace a vývoj, prohlašoval jak bude případně RB odchodu litovat... To nejsou mé výmysly. To se psalo třeba i tady a byly tu citace Abiteboula. Můžeš klidně zpochybňovat články redakce, nebo příčetnost Abiteboula, ale moje chyba to není. 12
                  -Já nikde nehodnotím Hondu jako kontruktéra šasi. Nevím tedy, proč bych měl někde "hledat" jejich tituly. 12 Ano, RB nevyhrál bez Renaultu. Renault by za posledních 10 let neměl bez RB snad ani jedno podium (kecám, asi se nějaké vyjímečné najde). Zatím. Ale jestli se nepletu, tak za celou 40-ti letou historii získal Renault celé 2 jezdecké tituly. První až po 25 letech. Až bude jezdit RB 25 let, tak to porovnáme. 13
                  -Ale vůbec nechápu, proč sem taháš historii. Myslíš si, že letos bude Renault RB porážet protož před 13-ti lety získali 2 tituly? 12 Jo, zase kecám. Vím proč. To je to jediné, co se dá na Renaultu pozitivního najít. 13

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Uvidíme na konci týdne, kdo bude zajíšždět jaké časy. První den je celkem o ničem, Vettel se musel předvést, že jo... 03 Loni byli Rudí také v testech rychlí a jak to nakonec dopadlo...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Kdyby se ty výsledky daly brát vážně, to by se to rýpalo. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama