DISKUZE K ČLÁNKU

Red Bull dostane poprvé "party mód," Honda bude na úrovni Ferrari a Mercedesu, věří Marko

Red Bull těší pokrok Hondy a věří, že se poprvé dočká pořádných kvalifikačních módů, které dokáží krátkodobě zvýšit výkonnost pohonné jednotky, a dostane se na úroveň Ferrari a Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull dostane poprvé "party mód," Honda bude na úrovni Ferrari a Mercedesu, věří Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 10.01.2019 10:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 08.01.2019 13:50
No jo, tak uvidíme. Vzhledem k tomu, že jim to… »
» Adi (Hlasovali 2 lidé) 08.01.2019 14:26
Jasně Helmute. V kvalifikaci ste ztráceli 70 koní… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 08.01.2019 14:34
Takže zimní mistři jsou tady 11 Jejich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Kecy, kecy, kecy. Budou rádi když budou na stejné úrovni jako motory od Renaultu, ale věřím že Mercek s Ferrari si ten náskok o minimálně 20-30 koní pohlídají.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.209.XXX
    Dle mého ani po testech nebude nic jasné. Honda odladí motor na 5-10 kol tak, aby vypadal našlápnutě, ale otázkou je, zda v tom výkonu ten motor dokáže odjet 5-6 závodních víkendů, což se už několikrát prokázalo, že ne. Když zvedli výkon na nějakou úroveň, tak prostě umřel. Pamatuji si první sezónu u McLarenu a fámy typu "ten motor musí být uměle škrcen, protože se řeší chlazení jinak předčí i Mercedes". I kdyby to tak bylo tak pokud má výkon, který se nedá použít protože životnost, tak je naprosto k ničemu. RedBull teď jede všechno nebo nic, ale upřímně si nemyslím, že v této sezóně budou tak vysoko jako loni. Možná hodně doženou autem, ale je otázkou co udělá Honda, která když už to vypadá na krok vpřed udělá současně i dva vzad.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Loni Honda na test v Barce měla na každý den nový motor. Nic proti testovala, tak to holt je a potřebovala data.
      Ano motory se musí škrtit, jinak nevydrží, když to není pod kontrolou. Další problém jsou oscilace, výkon máš ale pak ho nelze použít.
      Vše má svoji posloupnost a nic nejde překročit. Překotný vývoj se imho nevyplácí a to je problém Hondy. Pokud nezvolní, tak si zase natlučou. Jak se říká, nejdříve se musíš naučit chodit a pak až plavat. Vše ma svůj čas....chceš mnoehm více, nemáš pak nic. Třeba Renault si tohle v jednom období reálně vyzkoušel a okamžitě šel od tohoto systému. Pokud RB bude tlačit na Hondu, aby motor měl "super" výkon a že oželí spolehlivost, dopadne to špatně. To samé bylo u Mclarenu, to nefunguje.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Takže zimní mistři jsou tady 11

    Jejich optimismus chápu, nové spojení vždy vzbuzuje velké očekávání a endorfiny jsou na maximum 03 Je na nich jak moc to chtějí vyšroubovat, jen škoda že v záplavě té obrovské euforie si stále nezapomenou postěžovat na Renault, pak to vypadá že to zbytečně dře.

    Co se týče těchto pohonných jednotek, moc s Helmutem jeho názor že Mercedes s Ferrari už tolik nepřidá nesdílím. Zatím každoročně přišli s pořádnými skoky a mě spíše tyto motory přesvědčily o tom že hranice maxim jsou u nich zatím stále hodně vzdáleny.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Jasně Helmute. V kvalifikaci ste ztráceli 70 koní... takové blbosti můžeš věřit jen ty.
    Maximální ztráta v Q byla 50 ps a to odezní, pač zákaz spalování oleje. v závodě byla ztráta cca 20 - 25 ps na F a M. Jsem velmi zvědavý na to dohnání špičky Hondou. Myslím, že testy napoví.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No a my budeme stejně vědět prdlajs. 12 Tohle je vyšší divčí spočítat.
      Jinak Ferrari jednu dobu opravdu mělo navýšenej výkon, že to mohlo být více....ale co v tom bylo, že to zase kleslo, nevím....ono se dá s tou energii přes MGU-H čarovat, jen to umět naladit a pak ERS jako celek dokaže (prý) generovat mnohem více výkonu, než s čím se u ERS počítá a je to legální.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Jasné, je to celé o nějaké hraně a sám Renault o tom loni mluvil, že ví, jak dostat z ERS vyšší výkon, jen je né zcela legální... uvidíme. Doufám, že žádný výrobce nebude mít jasně navrch a žádný nebude moc ztrácet, ať vidíme skvělé souboje. Snad se i zmenší mezera mezi A a B ligou F1. 01

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Honda na tom co vím taky pracovala, teda se to psalo a podezřívala z toho Mercedes, že tu finesu používá. Jak to je, zvenčí nikdo neví.... ono to bude spíše o tom, že je problém, aby to dobře fungovalo, než že to není legální.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Otázka je co může být nelegální na tom využívat naakumulovanou energii efektivněji než konkurence.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak to nebylo myšleno, nějakým fíglem , aniž by to porušovalo pravidla, lze díky MGU-H, které je neomezené posilat více energie. (2 MJ na kolo je omezení pro MGU-K ) Má to i nějaký technický název, nejsem v tom odborník.... Honda na tom pracovala, protože odhadují že to tak používá Mercedes. Jestli to ale pravda vědí jen v Mercedesu. Asi to je složité ale naladit... a efectivitu jsem na mysli neměl.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    No jo, tak uvidíme. Vzhledem k tomu, že jim to ale osciluje a ten výkon nemohou používat si myslím, že budou rádi, když budou na úrovni Renaultu. Ale nevím...jak vše bude. Já předjímat kolik zvedne výkon Mercedes a Ferrari nebudu, tohle samé si myslel loni CA také a vše bylo jinak. Já myslím že navyšovat zase půjde a o dost, možná ale v delším časovém období, ne skokově, jako v posledních letech.
    A že Honda může dosáhnout rychlosti !!! a kvality vývoje Mercedesu a Ferrari si úplně nemyslím. Na to nemají lidi a zázemí a ze Sakury všude daleko. Ale třeba se pletu.,...ono RB šasko může dosti "slabší" výkon eliminovat . 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Souhlas až na jednu věc. Na Suzuku je to ze Sakury sakra blízko. 11 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    No pokud v sezoně 2018 potřebovali o 40 kw výkonnější motor, aby byly schopni porážit M a F, tak to jejich šasi nebylo nic moc. Pokud porovnávají výkonnost motorů jen podle maximálek na rovině, tak by si měli uvědomit, že když mám více přítlaku pro zatáčky, mám méně rychlosti na rovince.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Myslím že vše uměle přibarvují a asi.... no na rovinu všichni. Vše je taky dle trati...

      CA tvrdí že Honda na Renault ztrácí 20kw. Nakonec Hondě to scilovalo, tak výkon který měli teoretický na dýnu, na trať nedostali. Jak je to v kvalifikaci nevím, tam možná Honda už Renault předběhla.
      CA přiznal, že motory Renault jsou v závodě o přibližně 25 koňských sil slabší než špička, ale až o 50 koňských sil slabší v kvalifikaci.

      Takže pravdu hledám někde mezi. Jeden přidává a druhej ubíra...
      04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Já vím že to přibarvují, a říkají co se jim hodí... , další věc je že nikdo z nich stejně neví jak přesně na tom konkurence zrovna je, protože to co vidí na trati je komplexní výkonnost, a motor se o ni stará jen jednou částí.

        A není to tak dávno, co právě Marko řekl, že ona zazračná rychlost šasi McLarenu v roce 2017 v některých zatáčkách, a naopak pomalosti na rovince, byla o charakteristice šasi. V RB je to dle mě hodně podobně, zvláště při tom brutálním náklonu šasi dopředu, by se nebylo čemu divit.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        01
        Člověče, poslední dobou píšeš dost rozumně a vyváženě. Aby tě kolegové nazařadili mezi hatery Renaultu. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz čeká zlepšení McLarenu i Renaultu, jeho dodavatele pohonných jednotek

Sainz věří, že se McLaren loni dotkl dna a že mu vývoj u Renaultu pomůže

Slavné jméno se vrací k Ferrari

Mick Schumacher se stává členem Pilotní akademie Ferrari, s F1 týmem ho čekají 2 testy

Adrian Newey se svou rudou složkou

Red Bull přišel na způsob, jak znovu naplno zaujmout Neweyho

Toro Rosso v posledních testech roku 2018 v Abú Zabí

Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou

Fernando Alonso s McLarenem MCL33 v Brazílii

McLaren letos očekává dobré auto, od toho loňského se má hodně lišit

Max Verstappen s trofejí po GP Brazílie

Verstappen už Ricciarda jasně předčí, tvrdí Helmut Marko

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama