DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull dostane poprvé "party mód," Honda bude na úrovni Ferrari a Mercedesu, věří Marko
Red Bull těší pokrok Hondy a věří, že se poprvé dočká pořádných kvalifikačních módů, které dokáží krátkodobě zvýšit výkonnost pohonné jednotky, a dostane se na úroveň Ferrari a Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull dostane poprvé "party mód," Honda bude na úrovni Ferrari a Mercedesu, věří Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Limbi
17:02 08.01.2019 147.228.209.XXXDle mého ani po testech nebude nic jasné. Honda odladí motor na 5-10 kol tak, aby vypadal našlápnutě, ale otázkou je, zda v tom výkonu ten motor dokáže odjet 5-6 závodních víkendů, což se už několikrát prokázalo, že ne. Když zvedli výkon na nějakou úroveň, tak prostě umřel. Pamatuji si první sezónu u McLarenu a fámy typu "ten motor musí být uměle škrcen, protože se řeší chlazení jinak předčí i Mercedes". I kdyby to tak bylo tak pokud má výkon, který se nedá použít protože životnost, tak je naprosto k ničemu. RedBull teď jede všechno nebo nic, ale upřímně si nemyslím, že v této sezóně budou tak vysoko jako loni. Možná hodně doženou autem, ale je otázkou co udělá Honda, která když už to vypadá na krok vpřed udělá současně i dva vzad.-
GRAHAM
17:10 08.01.2019 77.236.218.XXXLoni Honda na test v Barce měla na každý den nový motor. Nic proti testovala, tak to holt je a potřebovala data.
Ano motory se musí škrtit, jinak nevydrží, když to není pod kontrolou. Další problém jsou oscilace, výkon máš ale pak ho nelze použít.
Vše má svoji posloupnost a nic nejde překročit. Překotný vývoj se imho nevyplácí a to je problém Hondy. Pokud nezvolní, tak si zase natlučou. Jak se říká, nejdříve se musíš naučit chodit a pak až plavat. Vše ma svůj čas....chceš mnoehm více, nemáš pak nic. Třeba Renault si tohle v jednom období reálně vyzkoušel a okamžitě šel od tohoto systému. Pokud RB bude tlačit na Hondu, aby motor měl "super" výkon a že oželí spolehlivost, dopadne to špatně. To samé bylo u Mclarenu, to nefunguje.
-
-
Situs
14:34 08.01.2019 85.70.164.XXXTakže zimní mistři jsou tady
Jejich optimismus chápu, nové spojení vždy vzbuzuje velké očekávání a endorfiny jsou na maximum Je na nich jak moc to chtějí vyšroubovat, jen škoda že v záplavě té obrovské euforie si stále nezapomenou postěžovat na Renault, pak to vypadá že to zbytečně dře.
Co se týče těchto pohonných jednotek, moc s Helmutem jeho názor že Mercedes s Ferrari už tolik nepřidá nesdílím. Zatím každoročně přišli s pořádnými skoky a mě spíše tyto motory přesvědčily o tom že hranice maxim jsou u nich zatím stále hodně vzdáleny. -
Adi
14:26 08.01.2019 81.19.11.XXXJasně Helmute. V kvalifikaci ste ztráceli 70 koní... takové blbosti můžeš věřit jen ty.
Maximální ztráta v Q byla 50 ps a to odezní, pač zákaz spalování oleje. v závodě byla ztráta cca 20 - 25 ps na F a M. Jsem velmi zvědavý na to dohnání špičky Hondou. Myslím, že testy napoví.-
GRAHAM
15:15 08.01.2019 77.236.218.XXXNo a my budeme stejně vědět prdlajs. Tohle je vyšší divčí spočítat.
Jinak Ferrari jednu dobu opravdu mělo navýšenej výkon, že to mohlo být více....ale co v tom bylo, že to zase kleslo, nevím....ono se dá s tou energii přes MGU-H čarovat, jen to umět naladit a pak ERS jako celek dokaže (prý) generovat mnohem více výkonu, než s čím se u ERS počítá a je to legální.-
Adi
15:50 08.01.2019 81.19.11.XXXJasné, je to celé o nějaké hraně a sám Renault o tom loni mluvil, že ví, jak dostat z ERS vyšší výkon, jen je né zcela legální... uvidíme. Doufám, že žádný výrobce nebude mít jasně navrch a žádný nebude moc ztrácet, ať vidíme skvělé souboje. Snad se i zmenší mezera mezi A a B ligou F1. -
airwar1939
17:28 08.01.2019 176.74.141.XXXOtázka je co může být nelegální na tom využívat naakumulovanou energii efektivněji než konkurence.-
GRAHAM
18:07 08.01.2019 77.236.218.XXXTak to nebylo myšleno, nějakým fíglem , aniž by to porušovalo pravidla, lze díky MGU-H, které je neomezené posilat více energie. (2 MJ na kolo je omezení pro MGU-K ) Má to i nějaký technický název, nejsem v tom odborník.... Honda na tom pracovala, protože odhadují že to tak používá Mercedes. Jestli to ale pravda vědí jen v Mercedesu. Asi to je složité ale naladit... a efectivitu jsem na mysli neměl.
-
-
-
-
GRAHAM
13:50 08.01.2019 77.236.218.XXXNo jo, tak uvidíme. Vzhledem k tomu, že jim to ale osciluje a ten výkon nemohou používat si myslím, že budou rádi, když budou na úrovni Renaultu. Ale nevím...jak vše bude. Já předjímat kolik zvedne výkon Mercedes a Ferrari nebudu, tohle samé si myslel loni CA také a vše bylo jinak. Já myslím že navyšovat zase půjde a o dost, možná ale v delším časovém období, ne skokově, jako v posledních letech.
A že Honda může dosáhnout rychlosti !!! a kvality vývoje Mercedesu a Ferrari si úplně nemyslím. Na to nemají lidi a zázemí a ze Sakury všude daleko. Ale třeba se pletu.,...ono RB šasko může dosti "slabší" výkon eliminovat . -
-
airwar1939
13:47 08.01.2019 176.74.141.XXXNo pokud v sezoně 2018 potřebovali o 40 kw výkonnější motor, aby byly schopni porážit M a F, tak to jejich šasi nebylo nic moc. Pokud porovnávají výkonnost motorů jen podle maximálek na rovině, tak by si měli uvědomit, že když mám více přítlaku pro zatáčky, mám méně rychlosti na rovince.-
GRAHAM
14:04 08.01.2019 77.236.218.XXXMyslím že vše uměle přibarvují a asi.... no na rovinu všichni. Vše je taky dle trati...
CA tvrdí že Honda na Renault ztrácí 20kw. Nakonec Hondě to scilovalo, tak výkon který měli teoretický na dýnu, na trať nedostali. Jak je to v kvalifikaci nevím, tam možná Honda už Renault předběhla.
CA přiznal, že motory Renault jsou v závodě o přibližně 25 koňských sil slabší než špička, ale až o 50 koňských sil slabší v kvalifikaci.
Takže pravdu hledám někde mezi. Jeden přidává a druhej ubíra...
-
airwar1939
17:24 08.01.2019 176.74.141.XXXJá vím že to přibarvují, a říkají co se jim hodí... , další věc je že nikdo z nich stejně neví jak přesně na tom konkurence zrovna je, protože to co vidí na trati je komplexní výkonnost, a motor se o ni stará jen jednou částí.
A není to tak dávno, co právě Marko řekl, že ona zazračná rychlost šasi McLarenu v roce 2017 v některých zatáčkách, a naopak pomalosti na rovince, byla o charakteristice šasi. V RB je to dle mě hodně podobně, zvláště při tom brutálním náklonu šasi dopředu, by se nebylo čemu divit.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek