DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull dostane poprvé "party mód," Honda bude na úrovni Ferrari a Mercedesu, věří Marko

Red Bull těší pokrok Hondy a věří, že se poprvé dočká pořádných kvalifikačních módů, které dokáží krátkodobě zvýšit výkonnost pohonné jednotky, a dostane se na úroveň Ferrari a Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull dostane poprvé "party mód," Honda bude na úrovni Ferrari a Mercedesu, věří Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 10.01.2019 10:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 08.01.2019 13:50
No jo, tak uvidíme. Vzhledem k tomu, že jim to… »
» Adi (Hlasovali 2 lidé) 08.01.2019 14:26
Jasně Helmute. V kvalifikaci ste ztráceli 70 koní… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 08.01.2019 14:34
Takže zimní mistři jsou tady 11 Jejich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01
Člověče, poslední dobou píšeš dost rozumně a vyváženě. Aby tě kolegové nazařadili mezi hatery Renaultu. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
shazec

shazec

89.203.142.XXX
Kecy, kecy, kecy. Budou rádi když budou na stejné úrovni jako motory od Renaultu, ale věřím že Mercek s Ferrari si ten náskok o minimálně 20-30 koní pohlídají.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak to nebylo myšleno, nějakým fíglem , aniž by to porušovalo pravidla, lze díky MGU-H, které je neomezené posilat více energie. (2 MJ na kolo je omezení pro MGU-K ) Má to i nějaký technický název, nejsem v tom odborník.... Honda na tom pracovala, protože odhadují že to tak používá Mercedes. Jestli to ale pravda vědí jen v Mercedesu. Asi to je složité ale naladit... a efectivitu jsem na mysli neměl.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Otázka je co může být nelegální na tom využívat naakumulovanou energii efektivněji než konkurence.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Já vím že to přibarvují, a říkají co se jim hodí... , další věc je že nikdo z nich stejně neví jak přesně na tom konkurence zrovna je, protože to co vidí na trati je komplexní výkonnost, a motor se o ni stará jen jednou částí.

A není to tak dávno, co právě Marko řekl, že ona zazračná rychlost šasi McLarenu v roce 2017 v některých zatáčkách, a naopak pomalosti na rovince, byla o charakteristice šasi. V RB je to dle mě hodně podobně, zvláště při tom brutálním náklonu šasi dopředu, by se nebylo čemu divit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Loni Honda na test v Barce měla na každý den nový motor. Nic proti testovala, tak to holt je a potřebovala data.
Ano motory se musí škrtit, jinak nevydrží, když to není pod kontrolou. Další problém jsou oscilace, výkon máš ale pak ho nelze použít.
Vše má svoji posloupnost a nic nejde překročit. Překotný vývoj se imho nevyplácí a to je problém Hondy. Pokud nezvolní, tak si zase natlučou. Jak se říká, nejdříve se musíš naučit chodit a pak až plavat. Vše ma svůj čas....chceš mnoehm více, nemáš pak nic. Třeba Renault si tohle v jednom období reálně vyzkoušel a okamžitě šel od tohoto systému. Pokud RB bude tlačit na Hondu, aby motor měl "super" výkon a že oželí spolehlivost, dopadne to špatně. To samé bylo u Mclarenu, to nefunguje.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.209.XXX
Dle mého ani po testech nebude nic jasné. Honda odladí motor na 5-10 kol tak, aby vypadal našlápnutě, ale otázkou je, zda v tom výkonu ten motor dokáže odjet 5-6 závodních víkendů, což se už několikrát prokázalo, že ne. Když zvedli výkon na nějakou úroveň, tak prostě umřel. Pamatuji si první sezónu u McLarenu a fámy typu "ten motor musí být uměle škrcen, protože se řeší chlazení jinak předčí i Mercedes". I kdyby to tak bylo tak pokud má výkon, který se nedá použít protože životnost, tak je naprosto k ničemu. RedBull teď jede všechno nebo nic, ale upřímně si nemyslím, že v této sezóně budou tak vysoko jako loni. Možná hodně doženou autem, ale je otázkou co udělá Honda, která když už to vypadá na krok vpřed udělá současně i dva vzad.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Honda na tom co vím taky pracovala, teda se to psalo a podezřívala z toho Mercedes, že tu finesu používá. Jak to je, zvenčí nikdo neví.... ono to bude spíše o tom, že je problém, aby to dobře fungovalo, než že to není legální.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Jasné, je to celé o nějaké hraně a sám Renault o tom loni mluvil, že ví, jak dostat z ERS vyšší výkon, jen je né zcela legální... uvidíme. Doufám, že žádný výrobce nebude mít jasně navrch a žádný nebude moc ztrácet, ať vidíme skvělé souboje. Snad se i zmenší mezera mezi A a B ligou F1. 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Souhlas až na jednu věc. Na Suzuku je to ze Sakury sakra blízko. 11 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já si myslím taky že to půjde, ale možná pomaleji, ne skokově. Uvidíme...nakonec když se PJ srovnají, bude jen dobře. Pak to v 2021 otevřou a bude vše jinak.... 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No a my budeme stejně vědět prdlajs. 12 Tohle je vyšší divčí spočítat.
Jinak Ferrari jednu dobu opravdu mělo navýšenej výkon, že to mohlo být více....ale co v tom bylo, že to zase kleslo, nevím....ono se dá s tou energii přes MGU-H čarovat, jen to umět naladit a pak ERS jako celek dokaže (prý) generovat mnohem více výkonu, než s čím se u ERS počítá a je to legální.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Mistři, mistři 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Takže zimní mistři jsou tady 11

Jejich optimismus chápu, nové spojení vždy vzbuzuje velké očekávání a endorfiny jsou na maximum 03 Je na nich jak moc to chtějí vyšroubovat, jen škoda že v záplavě té obrovské euforie si stále nezapomenou postěžovat na Renault, pak to vypadá že to zbytečně dře.

Co se týče těchto pohonných jednotek, moc s Helmutem jeho názor že Mercedes s Ferrari už tolik nepřidá nesdílím. Zatím každoročně přišli s pořádnými skoky a mě spíše tyto motory přesvědčily o tom že hranice maxim jsou u nich zatím stále hodně vzdáleny.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Jasně Helmute. V kvalifikaci ste ztráceli 70 koní... takové blbosti můžeš věřit jen ty.
Maximální ztráta v Q byla 50 ps a to odezní, pač zákaz spalování oleje. v závodě byla ztráta cca 20 - 25 ps na F a M. Jsem velmi zvědavý na to dohnání špičky Hondou. Myslím, že testy napoví.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Myslím že vše uměle přibarvují a asi.... no na rovinu všichni. Vše je taky dle trati...

CA tvrdí že Honda na Renault ztrácí 20kw. Nakonec Hondě to scilovalo, tak výkon který měli teoretický na dýnu, na trať nedostali. Jak je to v kvalifikaci nevím, tam možná Honda už Renault předběhla.
CA přiznal, že motory Renault jsou v závodě o přibližně 25 koňských sil slabší než špička, ale až o 50 koňských sil slabší v kvalifikaci.

Takže pravdu hledám někde mezi. Jeden přidává a druhej ubíra...
04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No jo, tak uvidíme. Vzhledem k tomu, že jim to ale osciluje a ten výkon nemohou používat si myslím, že budou rádi, když budou na úrovni Renaultu. Ale nevím...jak vše bude. Já předjímat kolik zvedne výkon Mercedes a Ferrari nebudu, tohle samé si myslel loni CA také a vše bylo jinak. Já myslím že navyšovat zase půjde a o dost, možná ale v delším časovém období, ne skokově, jako v posledních letech.
A že Honda může dosáhnout rychlosti !!! a kvality vývoje Mercedesu a Ferrari si úplně nemyslím. Na to nemají lidi a zázemí a ze Sakury všude daleko. Ale třeba se pletu.,...ono RB šasko může dosti "slabší" výkon eliminovat . 04

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
No pokud v sezoně 2018 potřebovali o 40 kw výkonnější motor, aby byly schopni porážit M a F, tak to jejich šasi nebylo nic moc. Pokud porovnávají výkonnost motorů jen podle maximálek na rovině, tak by si měli uvědomit, že když mám více přítlaku pro zatáčky, mám méně rychlosti na rovince.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama