DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Udělali jsme vše pro to, abychom udrželi Ricciarda
Šéf týmu Red Bull Racing, Christian Horner, věří, že jeho tým udělal vše, co bylo v jeho silách, aby udržel Daniela Ricciarda v týmu pro sezonu 2019.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner: Udělali jsme vše pro to, abychom udrželi Ricciarda
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 3 lidé)
29.12.2018 14:05
Osobně si myslím, že RB udělal maximum aby Daniel… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Duncan66
13:44 30.12.2018 89.29.32.XXXLoni ale meli oba zminene tymy idealni dvojci. Bottas byl Hamiltonovi mnohem blize, nez v letosni sezone a Ferrarri bylo taky spokojene se svymi jezdci, protoze vzdy uprednostnovali jednicku a poslusnou dvojku, ktera tu jednicku dokaze navic nahradit.
-
-
-
uzivatel003302
22:39 29.12.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Adi
08:37 30.12.2018 83.240.61.XXXJeho šance na titul s Renaultem nejsou i nic menší, než šance s RB Honda Renault je v F1 jako konstruktér po 3. první dvě účinkování přinesly vždy vítězství a to minule i tituly. Ricci moc dobre ví, co děla. A i když je každá doba jiná, tak nikde není napsáno, ze nemohou vyhrávat i v této době. Každý začínal a Renault vykazuje ve své 3. Sezóně lepší výsledky než Mercedes s o dost lepší než RB. Jasné Ferrari je značka, je to jediná továrna, která je stala a je tu porad, o tom není pochyb. Ale Ricci trefil možná podobne jako Ham skvělý přestup, možná taky ne, ale to se dozvíme nejdříve v průběhu příští sezóny. Ja si myslím, ze Ricci a Hulk bude schopen bojovat s RB a ze bude k poražení.-
uzivatel003302
09:17 30.12.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Adi
14:55 30.12.2018 83.240.61.XXXA argumentace nic? Chceš přítomnost?REN: 2016 - 9. V PK, 2017 - 6. V PK, 2018 - 4. V PK. Investice do lidi a do obou továren. Investice do velmi dobrých pilotů. Toto není nějaká Toyota nebo BMW, toto je Renault chlapče, ti v F1 umí chodit již 50 let a mnohdy velmi úspěšně-
Mike17
15:30 30.12.2018 185.149.130.XXXNo a pořád téměř stejný odstup od špice. Že dokázalo porazit FI, nebo Haas se dá těžko považovat za úspěch.
Pokud vím, v F1 jsou 40 let a mají celé 2 tituly. To je sice víc než BMW a Toyota, ale když to člověk srovná s Ferrari, Mercedesem a Red Bullem, vychází z toho jako neschopní amatéři. Asi proto, že mají proti nim menší investice do lidí, továren i pilotů.-
Adi
08:12 31.12.2018 83.240.61.XXXMají 2 tituly jako konstruktér a 9 jako tovární dodavatel Motoru, to vše za 25 let. A navíc na tomto příspěvku krásně ukazujes nadutost RB a jeho fans. To si jako myslis, ze ty tituly si piloti RB odšlapali?! Oni neměli motor? Jak typické pro redbulaky - tituly jsou naše a Renault nám vůbec nepomohl! Jasně kluci. Toto je přesně ten důvod, proč sem šťastný, ze ste s tím svým cirkusem táhli k Hondě!!-
Mike17
16:16 31.12.2018 185.149.130.XXXAle Renault jim pomohl, ale ty se bavíš o šancích Renaultu na titul. Renaultu stáje. Renault jako dodavatel motoru o možnost přišel tím, že RB odešel k Hondě.
A ne, neodšlapali to. Jen by RB vyhrál ty tituly s jakýmkoliv motorem. Motor nebylo to, co udělalo ty tituly. Ten motor mělo více stájí a ani jeden nebyl v dohledu.
A ano, my jsme také šťastní, že táhli k Hondě.-
Adi
16:32 31.12.2018 83.240.61.XXXJo tak Lotus nebyl v dohledu? Moc dobre si pamatuji, jak v sezónach 2012 a 2013 uměl Lotus Red Bullu umel zatopit a ne jednou je porazit. Ty kecy o tom, ze s jiným motorem by to dali taky je jen čistá spekulace. RS 27 byl objektivně nejlepší V8 - měl nejmenší nároky na chlazení, nejmenší spotřebu, skvělou ovladatelnost, nejlepší možnosti foukani. Jen špičkový výkon měl Mercedes a Ferrari o něco větší, ale jak bylo krásně vidět, výkon není vše.-
Mike17
20:14 02.01.2019 185.149.130.XXXV roce 2012 měli (Lotus) jedno vítezství v Abu díky tomu, že Vettel startoval z posledního fleku. Celkem měli 303b a čtvrté místo. Na titul nulová šance. 2013 snad ani nebudeme brát vážně ne? Nebo dobře, zmíním to vítězství v Austrálii. Ale opět 4-té místo s 315 body. Pro srovnání RB 596 i přes to. že Webber jich hodně postrácel poruchami.
Takže nevím co řešíš. Čtvrtí byli i teď.
To, že byl Renault nejlepší motor je jen tvá fantazie. Jak jsem napsal výš, RB byl jediným týmem schopný ten motor dovést nejen k titulu, ale i k možnosti o něj vůbec bojovat. Další týmy udělali v posledních 5-ti letech V8 jen 2x 4-té místo, 2x 5-té a jednou nejlíp 8-mé. Ostatní motory na tom byly líp. Bez Red Bullu by to byl s jistotou co do výsledků nejhoší motor v poli. Že byl nejlepší svědčí jen o tom, jak velký jsi jejich fanda.
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:52 30.12.2018 185.149.130.XXXAž na takový malinkatý detail, že Hamík ten přestup trefil jen díky úplně novým pravidlům, díky kterým měl Mercedes monopol. Ten rok se starými pravidly tak úplně trefa nebyla co?
Co čekáš příští rok za novinku, která někoho vystřelí o 1s před ostatní?
Řekl bych, že s RB by měl šance na titul taky minimální, ale měl by šanci na vítězství v Monaku, Maďarsku, Singapuru, možná Mexiku. U Renaultu ji bude mít jen v případě, že před ním odstoupí 6 vozů.
-
-
airwar1939
09:13 30.12.2018 176.74.141.XXXSouhlasím, je to od tebe tradiční "Muhaha, to je zase argumentace."-
uzivatel003302
09:23 30.12.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
airwar1939
10:02 30.12.2018 176.74.141.XXXNapříč týmy určitě není výše platu měřítkem výkonnosti, ale v jednom týmu by neměl jezdec který dvě poslední sezony dovezl o 100 bodů méně a rozbil asi deset aut dostat 2,5 krát větší plat než druhý jezdec.
Podívej já beru nějaký plat, a rozhodně se neporovnávám z někým z jiné firmy... protože to není objektivní, každá firma má jiné možnosti. Ale v rámci firmy v které dělám, logicky když odvádím nejlepší měřitelné výsledky (obrat, zisk, počty klientů), tak je snad normální, že jsem podle toho adekvátně placen?-
uzivatel003302
11:30 30.12.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
airwar1939
09:40 31.12.2018 176.74.141.XXXLoni neměl Max na letošek podepsanou smlouvu, ostatní týmy to věděli... a světe div se, nikdo z TOP týmů neměl zájem, dokonce ani ten Renault.
Ono mít Maxe, kterej na dva dobrý závody vždy jeden zprasí, fakt není žádná výhra. Zvláště pro tým, co bojuje o titul.
-
-
-
-
Adi
13:45 29.12.2018 83.240.61.XXXPrej se to dělo v neděli “spíše” Danielovo. 7 DNF vs 1 DNF opravdu není spíše. Daniel měl diplomaticky řečeno zakleté šasi a jak několikrát prosáklo ven, rozhodne od léta neměl v týmu shodne podmínky jsko Max. Horner možná byl rad za Ricciho vítězství v kvalifikaci, ale nemusí alibisticky tvrdit, ze RB se vždy choval k pilotům na jedné úrovni. Nechová a nechoval. Viz příklady nasazováni novinek na auta VET vs WEB, nepotrestání VET za nedodržení multi 21 a pod. Protezovani Maxe na úkor Daniela je logické a za sebe s tím nemám problem, ale proč to pak v mediich popira? To si mysli, ze sme tupci?!-
Mike17
17:08 29.12.2018 185.149.130.XXXNevím, co se prosáklo ven, ale kromě většího množství poruch jsem nějaké prosáknutí o týmových režiích nezaznamenal.
Co se týká minulosti, jednou dostal Vettel Webberovo křídlo. Ten závod Webber vyhrál, tedy je otázka, koho chtěli protěžovat. A Multi21? Proč měli Vettela trestat, když rok předtím nepotrestali za to samé Webbera? Abych dokázal odpovědět na poslední otázku: Můžeš mi ukázat, kde na trati protěžovali Maxe na úkor Daniela?
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek