DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Udělali jsme vše pro to, abychom udrželi Ricciarda

Šéf týmu Red Bull Racing, Christian Horner, věří, že jeho tým udělal vše, co bylo v jeho silách, aby udržel Daniela Ricciarda v týmu pro sezonu 2019.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: Udělali jsme vše pro to, abychom udrželi Ricciarda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 02.01.2019 20:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 30.12.2018 10:09
Hlavní důvod proč ztratili Ricciho vidím v tom že… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 29.12.2018 13:45
Prej se to dělo v neděli “spíše” Danielovo. 7 DNF… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 29.12.2018 14:05
Osobně si myslím, že RB udělal maximum aby Daniel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
V roce 2012 měli (Lotus) jedno vítezství v Abu díky tomu, že Vettel startoval z posledního fleku. Celkem měli 303b a čtvrté místo. Na titul nulová šance. 2013 snad ani nebudeme brát vážně ne? Nebo dobře, zmíním to vítězství v Austrálii. Ale opět 4-té místo s 315 body. Pro srovnání RB 596 i přes to. že Webber jich hodně postrácel poruchami.
Takže nevím co řešíš. Čtvrtí byli i teď.
To, že byl Renault nejlepší motor je jen tvá fantazie. Jak jsem napsal výš, RB byl jediným týmem schopný ten motor dovést nejen k titulu, ale i k možnosti o něj vůbec bojovat. Další týmy udělali v posledních 5-ti letech V8 jen 2x 4-té místo, 2x 5-té a jednou nejlíp 8-mé. Ostatní motory na tom byly líp. Bez Red Bullu by to byl s jistotou co do výsledků nejhoší motor v poli. Že byl nejlepší svědčí jen o tom, jak velký jsi jejich fanda. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, drobně se mění. Ale pokud jde o aerodynamiku, vsázím rozhodně víc na RB. 03
A klidně vezmu v potaz rok 2005, jestli bude mít Renault lepší gumy, než soupeři.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jak říkám, to není za zásluhy. Max má evidentně talent. Až přestane dělat koniny v každém druhém závodě (nadsázka), a on přestane, bude lepší než Ricci. Počet bodů v tomto nehraje moc roli. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Celkem logické proč? Rici během čtyř sezon u RB dovezl RedBullu hodně bodů, porazil Vettela a dvakrát po sobě i Maxe (plus první polovinu letošní sezony měl rovněž lepší).

Ale RB a hlavně Marko preferuje vždy jen jednoho jezdce, a tak jak tlačil Vettela a tlačí teď Maxe. Seb jim vyjezdil čtyři tituly, takže v tomhle beru Marka na milost. Ale co dokázal Max? Jo vyhrál pět závodů, ale také cca. 10 krát auto vlastní blbostí totálně zrušil. Zatím nic moc poměr. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Jo tak Lotus nebyl v dohledu? Moc dobre si pamatuji, jak v sezónach 2012 a 2013 uměl Lotus Red Bullu umel zatopit a ne jednou je porazit. Ty kecy o tom, ze s jiným motorem by to dali taky je jen čistá spekulace. RS 27 byl objektivně nejlepší V8 - měl nejmenší nároky na chlazení, nejmenší spotřebu, skvělou ovladatelnost, nejlepší možnosti foukani. Jen špičkový výkon měl Mercedes a Ferrari o něco větší, ale jak bylo krásně vidět, výkon není vše.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
3. místo v Rakousku měl jen do pitstopu. Po něm by byl v nejlepším 5-tý. Jediné podiové místo mohl mít v tom Mexiku.
Nechce se mi hledat, všechny dnf, Tak si klidně spočítej 5x(10-12b) + 18b za Mexiko. Ať počítám, jak chci, přes všechny Maxovy kiksy se na to Ricci nedostane. A že těch bodů Max prodrbal několik desítek 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Příští rok se mění předpisy aerodynamiky ;) Renault 2005 tedy neberes, podívám se na další případy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, ty tu řešíš co bylo před 12-ti lety a já posledními 5-ti závody řeším historii. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, a měl tehdy dvorního dodavatele gum a nelegální zavěšení. To jim tentokrát trochu chybí. 13
Ale sni dál o porážkách Red Bullu. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ale Renault jim pomohl, ale ty se bavíš o šancích Renaultu na titul. Renaultu stáje. Renault jako dodavatel motoru o možnost přišel tím, že RB odešel k Hondě.
A ne, neodšlapali to. Jen by RB vyhrál ty tituly s jakýmkoliv motorem. Motor nebylo to, co udělalo ty tituly. Ten motor mělo více stájí a ani jeden nebyl v dohledu.
A ano, my jsme také šťastní, že táhli k Hondě. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
O dalších úspěších stáje Renault nevím. Vím o úspěších jiných stájí, kterým Renault dodával motory. A my se tu bavíme o tom, jak se zvedne stáj Renault. O nejlepší tým, kterému dodávali motory momentálně přišel.
Zlepšení Ferrari 2015 jsem ti minule počítal. Tuším, že to vyšlo na nějaké 2 desetiny a dnes ti to fakt nebudu počítat znovu. To, že z prvních 9-ti závodů vyhrál jen jediný a to ještě celkem kvůli problémům u Mercedesu svědčí o tom, že tam nikdo 1s na kolo nezískal.
Proč vyhrál Renault v roce 2005 jsem ti už psal. Díky změnám gum a hmotovým tlumičům.
RB měl nejlepší auto v druhé polovině roku 2009 (vyhrál poslední 3 závody). Rok 2010 začal dvěmi drtivými porážkami (4+8, 9+dnf) . Tedy moc nechápu, kde tam máš to zlepšení 1s. Zhoršení možná. 13
Takže by to fakt chtělo aspoň jeden příklad, kdy někdo tu 1s našel jindy, než když se měnily předpisy. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Neni to v rozporu, ale s tvym nazorem nesouhlasim. Podle me Daniel proste utekl pred pozici dvojky a kompenzuje si to vyssimi prijmy, ikdyz uz dost mozna do konce kariery neudela tolik bodu jako v RB.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lobo

Lobo

89.102.79.XXX
Ja jsem cetl,ze Rici mel jit do Ferrari,ale nekdo to Vet(t)oval :)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Loni neměl Max na letošek podepsanou smlouvu, ostatní týmy to věděli... a světe div se, nikdo z TOP týmů neměl zájem, dokonce ani ten Renault.

Ono mít Maxe, kterej na dva dobrý závody vždy jeden zprasí, fakt není žádná výhra. Zvláště pro tým, co bojuje o titul.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Tesat do kamene Situsi 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
V době, kdy se rozhodovalo o Kimmim měl Ricci dávno podepsaný Renault. Mercedes a Ricci není kompatibilní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Mají 2 tituly jako konstruktér a 9 jako tovární dodavatel Motoru, to vše za 25 let. A navíc na tomto příspěvku krásně ukazujes nadutost RB a jeho fans. To si jako myslis, ze ty tituly si piloti RB odšlapali?! Oni neměli motor? Jak typické pro redbulaky - tituly jsou naše a Renault nám vůbec nepomohl! Jasně kluci. Toto je přesně ten důvod, proč sem šťastný, ze ste s tím svým cirkusem táhli k Hondě!!

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Napsal jsem ti na to odpověď již několikrát. Trochu zapominas na mnoho dalších úspěchu Renaultu v dobách, kdy měl továrně Williams či RB. To zlepšení bylo napr. Ferrari v r. 2015, Renault v r. 2005, RB v roce 2010.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Myslis 3 místo v Rakousku? Nebo jisté min 2. Místo v Mexicu? V USA by byl nejhůře 4. Dalsi si z hlavy nepamatuji. Navíc si myslím, ze ten rozdíl v DNF není 5, ale 6.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
A proč a analyzujes historii? Bavime se o roku 2019, ne o tom, co bylo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama