DISKUZE K ČLÁNKU Nejmenší tým F1 trnem v oku soupeřů. Haas v sezóně 2018 překvapil sám sebe
Haas dle svého šéfa Günthera Steinera v letošní sezóně dosahovanými výkony překvapil sám sebe. Až do konce sezóny dokázal bojovat s továrním Renaultem o čtvrtou příčku v šampionátu konstruktérů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nejmenší tým F1 trnem v oku soupeřů. Haas v sezóně 2018 překvapil sám sebe
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Adi
16:14 28.12.2018 83.240.61.XXX
Ještě v roce 2016 neexistovala velká trojka. V roce 2017 by byla spíše velká dvojka a o velké trojce se můžeme bavit až letos. Nikdo neví, jestli to příští rok nebude třeba velká čtverka, nebo opět jen Meecedes, nebo jen Ferrari a za nim další... F1 neexistuje něco jako jistota a žádná dominance není nekonečna.
airwar1939
15:09 28.12.2018 176.74.141.XXX
To co píšeš je dost diskutabilní, v prvních sezonách F1 závodili v podstatě jen čtyři týmy - AlfaRomeo, Maserati, TalbotLago a ERA, přičem na vítězství měla v první sezoně jen AlfaRomeo. Některé týmy nasazovali čtyři-pět, ale Maserati v některých závodech i sedm či osm jezdců. Z hlediska dnešní Formule 1 hotová tragedie... ale to je prostě vývoj.
Nemyslím, že B-týmy budou někdy natolik výkonné, aby hráli pověstnou špetku na miskách vah rozhodujících o titulu, pouhým kopírováním a přebíráním se nedají závody vyhrávat... ale na druhou stranu to umožní dostat se na takovou úroveň, kam by se vlastními pokusy-omyly nikdy nedostaly.
Historicky Formule 1 vždy stála dost peněz, a nikdy jsme neměli zrovna vyrovnané pole. Ve Formuli 1 jako v každém sportě jde o to vyhrát, a pokud nemáš na vítězství dosáhnout co nejlepšího výsledku. A o to se HAAS snaží, a zjevně to dělá lépe než svého času Minardi, Manor, HRT a podobní.
Nemyslím, že B-týmy budou někdy natolik výkonné, aby hráli pověstnou špetku na miskách vah rozhodujících o titulu, pouhým kopírováním a přebíráním se nedají závody vyhrávat... ale na druhou stranu to umožní dostat se na takovou úroveň, kam by se vlastními pokusy-omyly nikdy nedostaly.
Historicky Formule 1 vždy stála dost peněz, a nikdy jsme neměli zrovna vyrovnané pole. Ve Formuli 1 jako v každém sportě jde o to vyhrát, a pokud nemáš na vítězství dosáhnout co nejlepšího výsledku. A o to se HAAS snaží, a zjevně to dělá lépe než svého času Minardi, Manor, HRT a podobní.
GRAHAM
14:38 28.12.2018 77.236.218.XXX
Je to tázka pravidel. Pokud budeš k vítězství potřebovat B-tým, je to pro F1 špatně, pokud to tak nebudou moci mít všichni.Což logicky nebudou.
Pokud by , příklad, mělo Ferrari takovéto dva týmy o 160 lidech, tak pokud díky spolupráci skončí někde nahoře, taky vyberou z koláče hodně peněz s minimálnímy náklady. Nechci to kritizovat za každou cenu, je to prostě jen obchodní model, pravidla to povolují, ale imho je to cesta do pekel pro Liberty do budoucna. Nebudou mít nic pod kontrolou, většina týmů už nebude umět, či nebude schopna postavit samostatně monopost a ti 3 v předu budou mit na F1 monopol.
Pokud by , příklad, mělo Ferrari takovéto dva týmy o 160 lidech, tak pokud díky spolupráci skončí někde nahoře, taky vyberou z koláče hodně peněz s minimálnímy náklady. Nechci to kritizovat za každou cenu, je to prostě jen obchodní model, pravidla to povolují, ale imho je to cesta do pekel pro Liberty do budoucna. Nebudou mít nic pod kontrolou, většina týmů už nebude umět, či nebude schopna postavit samostatně monopost a ti 3 v předu budou mit na F1 monopol.
airwar1939
14:17 28.12.2018 176.74.141.XXX
HAAs jde tou pro něj v současnosti nejlepší a nejracionálnější cestou, a nezapomínal bych na to že podobně svého času zečínalo i Ferrari či tebou zmiňovaný Williams. V zásadě to co dělá Haas není nic nového, historie se opět opakuje.
Pokud jde o Williams a McLaren, to oni se musí rozhodnout, zda nyní mají na to být tradiční tým F1 se vším všudy, a nebo zda raději nesestoupit o příčku níže a začít ty věci dělat podobně jako HAAS, když na současné řešení nemám prostředky, lidi atd.
Pokud jde o Williams a McLaren, to oni se musí rozhodnout, zda nyní mají na to být tradiční tým F1 se vším všudy, a nebo zda raději nesestoupit o příčku níže a začít ty věci dělat podobně jako HAAS, když na současné řešení nemám prostředky, lidi atd.
Situs
10:43 28.12.2018 85.70.164.XXX
Já si myslím že TR klidně může být nejlepší ze středu pole, RedBull prvidla vždy dokáže využít o kousek ještě dál a když se do toho pustil, můžeme se dočkat nového lídra středu pole.
Ale s tou druhořadostí já plně souhlasím, jsou to týmy které jsou plně závislé a výkonností nikdy nemohou pomýšlet na titul. Týmy jako Williams či McLaren maj možná krizi, období sucha, ale jednou můžou zase být u kormidla, vidím tam velký rozdíl.
Ale s tou druhořadostí já plně souhlasím, jsou to týmy které jsou plně závislé a výkonností nikdy nemohou pomýšlet na titul. Týmy jako Williams či McLaren maj možná krizi, období sucha, ale jednou můžou zase být u kormidla, vidím tam velký rozdíl.
daaviid23
10:33 28.12.2018 91.245.26.XXX
Je hezké být hrdý tým jako Williams ale jaksi víme jak to momentálně vypadá s tímto týmem.
Navíc někteří nedoceňují práci Haasu. Úzkou spolupráci má i Sauber a bude asi mít i TR ale nikdo z nich nedosahuje a ani nebude dosahovat takových výsledků jako Hass.
Ale někteří si budou mlet pořád svoje, chápu.
Navíc někteří nedoceňují práci Haasu. Úzkou spolupráci má i Sauber a bude asi mít i TR ale nikdo z nich nedosahuje a ani nebude dosahovat takových výsledků jako Hass.
Ale někteří si budou mlet pořád svoje, chápu.
Adi
09:54 28.12.2018 83.240.61.XXX
Mas pocit, ze Renault si něco kupuje? Výsledky má ve své 3. Sezóně lepší než Mercedes a o dost lepší než RB. Každý jednou začínal a myslím, ze dobre víš, co je Renault schopen v F1 dokázat ;) Tou druhoradosti mám na mysli fakt, ze i kdyby nějakou náhodou byl Haas a Sauber lepší auto než Ferrari, z politických důvodů neskončí před Ferrari, jsou to otrocké týmy závisle na rozhodnutí Ferrari.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek