DISKUZE K ČLÁNKU Nejmenší tým F1 trnem v oku soupeřů. Haas v sezóně 2018 překvapil sám sebe

Haas dle svého šéfa Günthera Steinera v letošní sezóně dosahovanými výkony překvapil sám sebe. Až do konce sezóny dokázal bojovat s továrním Renaultem o čtvrtou příčku v šampionátu konstruktérů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejmenší tým F1 trnem v oku soupeřů. Haas v sezóně 2018 překvapil sám sebe

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 17.01.2019 22:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 28.12.2018 10:43
Já si myslím že TR klidně může být nejlepší ze… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 28.12.2018 11:18
Haas je v podstatě zákaznický vůz a těch bude v… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 28.12.2018 14:38
Je to tázka pravidel. Pokud budeš k vítězství… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Adi

Adi

83.240.61.XXX
60%? Pokud vím, zákaznické týmy (z pohledu závislosti na sasi) budou v r. 2019 tři - TR, Haas a Sauber. Nevím, co RP, ale ostatní jsou konstruktéři.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nejpíš proto napsal LETOS. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Zatím to nebyl takový problem, máme a v roce 2019 porad budeme mít 7 konstruktérů a 3 otrocky týmy, což je ještě dobre. Až / jestli to bude opačně, nebude to F1, ale nějaký DTM. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Ještě v roce 2016 neexistovala velká trojka. V roce 2017 by byla spíše velká dvojka a o velké trojce se můžeme bavit až letos. Nikdo neví, jestli to příští rok nebude třeba velká čtverka, nebo opět jen Meecedes, nebo jen Ferrari a za nim další... F1 neexistuje něco jako jistota a žádná dominance není nekonečna.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Příští rok to ještě neklapne, ale za 2 roky by mohlo :)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
To co píšeš je dost diskutabilní, v prvních sezonách F1 závodili v podstatě jen čtyři týmy - AlfaRomeo, Maserati, TalbotLago a ERA, přičem na vítězství měla v první sezoně jen AlfaRomeo. Některé týmy nasazovali čtyři-pět, ale Maserati v některých závodech i sedm či osm jezdců. Z hlediska dnešní Formule 1 hotová tragedie... ale to je prostě vývoj.

Nemyslím, že B-týmy budou někdy natolik výkonné, aby hráli pověstnou špetku na miskách vah rozhodujících o titulu, pouhým kopírováním a přebíráním se nedají závody vyhrávat... ale na druhou stranu to umožní dostat se na takovou úroveň, kam by se vlastními pokusy-omyly nikdy nedostaly.

Historicky Formule 1 vždy stála dost peněz, a nikdy jsme neměli zrovna vyrovnané pole. Ve Formuli 1 jako v každém sportě jde o to vyhrát, a pokud nemáš na vítězství dosáhnout co nejlepšího výsledku. A o to se HAAS snaží, a zjevně to dělá lépe než svého času Minardi, Manor, HRT a podobní.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Je to tázka pravidel. Pokud budeš k vítězství potřebovat B-tým, je to pro F1 špatně, pokud to tak nebudou moci mít všichni.Což logicky nebudou.
Pokud by , příklad, mělo Ferrari takovéto dva týmy o 160 lidech, tak pokud díky spolupráci skončí někde nahoře, taky vyberou z koláče hodně peněz s minimálnímy náklady. Nechci to kritizovat za každou cenu, je to prostě jen obchodní model, pravidla to povolují, ale imho je to cesta do pekel pro Liberty do budoucna. Nebudou mít nic pod kontrolou, většina týmů už nebude umět, či nebude schopna postavit samostatně monopost a ti 3 v předu budou mit na F1 monopol.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
HAAs jde tou pro něj v současnosti nejlepší a nejracionálnější cestou, a nezapomínal bych na to že podobně svého času zečínalo i Ferrari či tebou zmiňovaný Williams. V zásadě to co dělá Haas není nic nového, historie se opět opakuje.

Pokud jde o Williams a McLaren, to oni se musí rozhodnout, zda nyní mají na to být tradiční tým F1 se vším všudy, a nebo zda raději nesestoupit o příčku níže a začít ty věci dělat podobně jako HAAS, když na současné řešení nemám prostředky, lidi atd.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Řekl bych, že Tom11 chtěl pouze poukázat na fakt, že týmy za velkou trojkou jezdí jinou, druhou ligu. Bez ohledu na to, kdo k nim patří. Nemusíš za vším hledat urážku Renaultu. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Nechceme, ale doba si to žádá. To se úplně jen tak rušit nebude. Postupně...to myslím budou eliminovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Haas je v podstatě zákaznický vůz a těch bude v příštím roce 60%.
Obávám se, že pokud se nezmění pravidla, tak to zabije tradiční a řek bych že historické týmy McL s Williamsem.
Opravdu tohle chceme?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ty jo ADI, já se snad půjdu modlit za Renault, aby přiští rok vyhrál titul, jinak tady s tebou nevydržíme. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já si myslím že TR klidně může být nejlepší ze středu pole, RedBull prvidla vždy dokáže využít o kousek ještě dál a když se do toho pustil, můžeme se dočkat nového lídra středu pole.

Ale s tou druhořadostí já plně souhlasím, jsou to týmy které jsou plně závislé a výkonností nikdy nemohou pomýšlet na titul. Týmy jako Williams či McLaren maj možná krizi, období sucha, ale jednou můžou zase být u kormidla, vidím tam velký rozdíl.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
160 lidí je schopno dělat Formuli 1. 12 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Je hezké být hrdý tým jako Williams ale jaksi víme jak to momentálně vypadá s tímto týmem.
Navíc někteří nedoceňují práci Haasu. Úzkou spolupráci má i Sauber a bude asi mít i TR ale nikdo z nich nedosahuje a ani nebude dosahovat takových výsledků jako Hass.

Ale někteří si budou mlet pořád svoje, chápu. 04

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Mas pocit, ze Renault si něco kupuje? Výsledky má ve své 3. Sezóně lepší než Mercedes a o dost lepší než RB. Každý jednou začínal a myslím, ze dobre víš, co je Renault schopen v F1 dokázat ;) Tou druhoradosti mám na mysli fakt, ze i kdyby nějakou náhodou byl Haas a Sauber lepší auto než Ferrari, z politických důvodů neskončí před Ferrari, jsou to otrocké týmy závisle na rozhodnutí Ferrari.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
S tím ferkem souhlas. Ale odkud začíná druhořadost týmu? Od páté, šesté, sedmé příčky? Letos podle mého již od čtvrté pozice. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Haas bude jen tolik dobrý, jak dobre bude sasi Ferrari. Možná je trnem v oku, ale ten tým má předurčeno byt druhořadý stejně jako Sauber, či TR.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama