DISKUZE K ČLÁNKU "Před příští sezónou to vypadá slibně," těší se Verstappen. Red Bull s Hondou pomýšlí na titul

Talentovaný jezdec Red Bullu Max Verstappen se těší na příští sezónu, v níž by rád s novým motorem Hondy bojoval pravidelně o vítězství v závodech a o titul mistra světa. Přípravy v továrnách podle vedení týmu zatím probíhají velmi slibně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Před příští sezónou to vypadá slibně," těší se Verstappen. Red Bull s Hondou pomýšlí na titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 88, poslední 16.12.2018 19:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2018 15:41
No loni tu převažoval argument, že Mclaren má… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2018 18:21
Jak nemusím Dr. Marka a Verstapena, tak bych si… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2018 18:38
Přesně tak, všichni Hondě a RB fandíme 14 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    Oni dělají obrovské závěry z jednoho absolutně nahodilého úspěchu, kdy Gasly dojel na 4. místě. Že se tomuto umístění v žádném jiném závodě ani zdaleka nepřiblížili, že ve vtšině závodů nedokázali ani jedním autem bojovat, a že celkově skončili hůře, než loni, to ignorují.
    Velkou část sezon odjezdili s 1 motorem na jeden závodní víkend - a ten často ani nedokázali dokončit. Celkově to vypadá, že Honda je úplně stejný průšvih, jako v předchozích letech. A nějaké sny o tom, že to Honda přes zimu vyřeší? No to s McLarenem zaznívalo taky každý rok.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Já to nevidím tak černě a to hned z několika důvodů.

      Honda sice použila cca. 8 PU na sezonu, ale minimálně třikrát nasadila vylepšení, takže větší spotřeba PU je i důsledkem strategie pokročit ve vývoji co nejagresivněji, jak to půjde.

      Umístění TR v šampionátu nepřikládám žádný význam. TR a Honda, předem avizovali, že to bude sezona testovací, TR mělo také v kokpitu jen jednoho dobrého jezdce, neinvestovalo výrazně do vývoje vozu, a jeho propad je zapříčiněn i tím, že se zlepšila konkurence, která byla loni za ním.

      TR loni porazilo jen týmy Haas, Sauber a McLaren. Haas a Sauber se jednoznačně zlepšili v oblasti šasi a disponovali lepším motorem, takže mě nenapadá důvod, proč by neměli letos TR porazit. A McLaren měl loni lepší šasi než TR, takže v situaci kdy letos měli +- stejně výkonné motory, šel McLaren logicky před TR.

      Tudíž TR bylo letos výkonnostně tam kde mělo být, mělo spolu s týmy používající motory Renaultu podobně výkonný motor, ale slabší šasi.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.61.XXX
    Tak jestli Vestappen předvede svoje klasicky zkraty a Honda svoji průměrnou spotřebu dílu, budou velmi velmi radi, když příští sezónu obhaji 3. Místo v PK. Na toto místo spíše tipuji rapidně se zlepšující Renault team, který ve svoji 3. Sezóně již odvádí lepší práci, než odvedl Meecedes ve svoji 3. Sezóně. Uvidíme po testech, ale něco mi říká, ze Ricci možná udělal přestup podobný jako Hamilton... 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Z toho porovnání je docela zajímavý poznatek že Honda si v TR v odstupu na PP meziročně nepolepšila, ani se nepřiblížila RedBullu, ale v závodě si podle mě vzhledem k výsledkům vedli u TR relativně hůře, podobně tomu bylo i minulý rok v případě McLarenu, kvalifikace byla lepší ale v závodě to byl celkem očistec. Oba týmy to odnesli předposledním místem v šampionátu. Dejme tomu že Alonso něco oproti Gaslymu přidával tak Honda dnes bude v té kvalifikaci před motorem Renault. Proto si myslím že v kvalifikaci s Hondou budou u RedBullu vážně konkurenceschopní, ale v závodě to pak bude těžší. To v dnešní F1 může být docela výhoda, špatně se předjíždí, Verstapena obzvlášť 11 RedBull to musí podle mě příští rok zvládnout hlavně skrze tu kvalifikaci, v závodech to nevylepší. Ale uvidíme, každý nadále vyvíjí a změna pravidel v zakázání spalování pro kvalifikaci a navýšení objemu paliva pro závod do toho také promluví.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Co se týče meziročního kvalifikačního zlepšení, co koukám, je to bída a přiblížení středu pole ke špičce není patrný. Ferrari se zdá již plně na stejné úrovni s Mercedesem, přiblížil se Verstappen, zlepšili se výrazně zákazníci Ferrari tedy Haas a hlavně Sauber. TR v kvalifikačním odstupu zůstalo přibližně tam kde bylo, Sainz byl tam kde je letos Gasly, a ostatní zůstali kde jsou nebo si pohoršili. V kvalifikaci má motor Renault největší botu, na to by se měl Renault zaměřit především, ale to se ví.
    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      TR zůstalo kde bylo:
      Gas 2017 +3,6%, 2018 2,93%
      Har 2017 +3,68%, 2018 3,22%
      12 12 12
      Ale jo, Sauber a Haas udělali větší skok. 01
      Jo, já vím, nevzrušuj se. Oba mají odjeto o 21 závodů víc (na rozdíl od ostatních pilotů 12), tedy to raději budeme porovnávat s úplně jinými, co měli odjeto o 48 a 34 závodů víc. 03

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Já nevím co se divíš, jezdec co dneska nastoupí bez přípravy do F1 si chvíli zvyká, ten rozdíl dělal sekundu když nastoupili a máš to v tom Japonsku a USA jasně vidět, vlastně i v tom mém grafu, mrkni na to 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Graf tam máš jediný a ten je z roku 2018. CO na něm mám v Japonsku a USA vidět? Skokové zlepšení o 1s mezi 22-ým a 23-tím závodem?
          Jestli myslíš to srovnání s loňskem nahoře, tak tam rozdělení na závody nevidím a rád bych viděl to 1s zlepšení nováčka Strolla.
          Hartleyho výkony komentovat netřeba. 12

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            V Japonsku máš vidět rozdíl mezi Sainzem a nastupujícím Gaslym
            [odkaz na stránku]
            V USA rozdíl mezi Kvjatem a nastupujícím Hartlym
            [odkaz na stránku]
            11 To je rozdíl co? A tyhle 2 si museli vystačit v těch dalších 3 závodech sami. A to jsou data který maj dle tebe reprezentovat motor Renault 18 Tak promiň že jsem na ty nováčky co nastoupili do zaběhlé sezony bez přípravy upozornil.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Ano, krásně jsi ukázal, jak špičkovou sestavu mělo STR v roce 2017 a kam klesli v roce 2018. Přestože nějaký vývoj H a G udělali, tohle přesně vysvětluje, proč letos i přes rychlejší auto udělali míň bodů.
              Díky za spolupráci. 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Nemáš zač, já to tvrdil od začátku, jezdcům to prostě chvíli zabere, obzvláště když do sezony naskočí bez řádných testů 03 Konečně ti to snad docvaklo. To že měli letos v TR méně bodů a propadli se na předposlední místo přičítám hlavně slabší Hondě v závodě a častějším penalizacím. Minulý rok to měl McLaren s Hondou podobné, myslím že jsi to měl více zvážit v tvé předpovědi že si letos bodově TR přilepší 03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Jo, jak to dlouho trvá, si doložil na Vandoornovi, kterému do té 1s i po 2 sezonách víc jak polovina chybí. 12
                  Ano zvážím. Hned jak ty budeš příště zvažovat zlepšení Mclarenu. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Já nemusel, ty jsi to tu doložil, díky 11

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Jo druhý závod 0,7s, letošní poslední 0,834s.
                      Je vidět, jak se od té doby brutáááálně zlepšil. 11 11 11

                      + 0 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        85.70.164.XXX
                        Vandoorne má již letošní průměr 3 desetiny ztráty, kolik měl v prvních 5 závodech? A to měl za sebou 4 celé dny testů 11 Jak tohle můžeš rozporovat, ty jsi masochista 18

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          46.135.78.XXX
                          Pořád ses nedostal ani k půl sekundě, ty sekundo. 12
                          S tebou je to dnes sranda. Nejdřív mi sám ukážeš, jak dostali nováčci na zadek od mazáků, takový vyprask jaký Vandoorn nedostal ani od Nejlepšího. O tolik byli a jsou lepší. Pak mi tu operuješ Vandoornem, jako příkladem zlepšení o 1s, které se nějak záhadně neprojevilo. Pak tu vytáhneš srovnání jeho prvního závodu proti druhému který má reprezentovat to zlepšení, aniž by ti došlo, že statistiky začínají tím druhým. Pak to teda změníš na druhý, že takový rozdíl dnes mít nemůže, aniž by ses podíval na poslední závod, kde dostal nářez ještě větší. A najednou to neplatí a začneš dělat průměr a srovnávat s jedním závodem loni, aniž bys tam průměr udělal. Protože zrovna tento závod přesně odpovídá situaci. Poslední ne 12 Popáté řekneš, že loni to byli nezkušení jezdci, proti letošním velezkušeným. Ani té nenapadne si spočítat, že ti pro tebe nezkušení měli odjeto 141GP a ti už o mnoho zkušenější jen 120. 12
                          5x zásah do vlastní sítě, to se mi to pak hraje moc pěkné. Nechceš se občas podívat na čísla, než nečím začneš operovat? Předešel bys pocitu, že si něco děláš do vlastního hnízda. 12
                          To mám ještě penaltu ve formě vyhození toho super vyježděného Hartleyho a trapným nahrazením tím slabým propušténým Kvjatem a úplným nováčkem, co zase pojede o 1s horší první závod. To musel Hartley předvádět fantastické výkony. 11
                          Sorry, děláš mi to moc jednoduchý. To se to hraje samo. To už je trochu nuda. 13
                          Mimochodem krásná práce se statistikami. Vzít prvních a posledních 5 je účelové zkreslení. Zato neustálé změny závodů, které se mají posuzovat je jasná objektivita. Ještě mi chybí: "je to kampáň." 12
                          Sorry další komenty ani nečtu, mizím na hory,
                          a za týden se k tomu vracet nebudu. 03

                          + 0 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Situs

                            Situs

                            85.70.164.XXX
                            Tak jsi se tu vycukal a nic víc 11 Dostal jsi tu srovnání obou zelenáčů kde dostali od původních jezdců sekundu, to se okecat nedá co? 03 A dovršil jsi to tím že se bráníš Vandoornem který se dle tebe se od prvních závodů nikam neposunul protože jeho druhý závod měl ztrátu stejnou jak poslední 18 To je přesně standardní ubohá statistika Mika. V prvních 5 závodech ztrácel Vandoorne v průměru procento na Alonsa, to pak snížil na půl procenta a od poloviny sezony se až do dnes drží na průměru 0,3%. Opět doloženo jak to maj zelenáči v prvních závodech složité, a to Hartley a Gasly nastoupili bez přípravy do rozjeté sezony. Sorry že jsem ti nabořil tvou tendenční statistiku, ale přece si tu nechtěl věšet lidem bulíky na nos 18

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                83.240.61.XXX
                V závodech mělo letos TR větší motorový handicap než loni.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Miku kouknul jsem se na to a v prvních 5 závodech se TR oproti PP meziročně propadlo o půl procenta, ne že si polepšilo jak ty tvrdíš, a pak mi to došlo. Ty opět používáš posledních 5 závodů TR v minulém roce jako středobod vesmíru. Copak může Hartley a Gasly reprezentovat loňské TR když naskočili jen na ten konec sezony bez jakékoliv přípravy? Opravdu chceš takhle tendenčně a opakovaně prezentovat zlepšení Hondy od Renaultu? To je trapné.

    Předvádíš tu tendenčně zkreslené statistiky kde ti nevadí že porovnáváš i jiné tratě navzájem (i když to už dávno nemusíš když sezona je hotová) protože si jsi moc dobře vědom jak Gasly a Hartley byli co by naskakující nováčci bez přípravy hodně špatní. Opakovaně jsem tě na to již tady upozorňoval a ty jen předvádíš jak umíš ignorovat co se ti nehodí. Psal jsem ti aby jsi se kouknul na Vandoorna který i po řádných testech když nastoupil do ostré kvalifikace ztrácel na Alonsa kolem sekundy, v tu chvíli používat reprezentativní časy McLarenu jen podle Vandoorna je přece holej nesmysl!

    A víš co je nejlepší? Že v těch 5ti posledních závodech který si naschvál vybíráš jako vizitku Renaultu se ti tam ještě jednou vecpal za TR Kvjat který se tak porovnal s Hartleyem a jednou Sainz který se tak porovnal s Gaslym. Ten sekundový rozdíl je jak pěst na oko, hodnotný vzorek pro Mika, ovšem mizerný vzorek pro hodnotnou statistiku 03 TR loni nemělo s Renaultem vůbec špatný rok, jen se o to tendenčně snažíš.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Ale on přece naprosto jasně píše jak se změnila výkonnost mezi lety 2017 a 2018 na začátku a na konci sezony, porovnává tedy relevantní údaje, které má k dispozici.

      To že jsou ty informace zkresleny faktorem jezdec, je přece jasné, to jsou konečně zkresleny vždy.

      Já před cca. 1,5 měsícem prováděl porovnání výkonnosti mezi Itálii a Belgií letos a loni, a zjistil jsem že zatímco RB se nezlepšil mezisezonně na PP vůbec, TR se zlepšilo o 0,8 sekundy, a tam faktor jezdci hrál minimální roli protože ještě jezdili Kvjat a Sainz. A Mclaren se v podobném porovnání propadl o 0,5 sekundy.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama