DISKUZE K ČLÁNKU "Před příští sezónou to vypadá slibně," těší se Verstappen. Red Bull s Hondou pomýšlí na titul
Talentovaný jezdec Red Bullu Max Verstappen se těší na příští sezónu, v níž by rád s novým motorem Hondy bojoval pravidelně o vítězství v závodech a o titul mistra světa. Přípravy v továrnách podle vedení týmu zatím probíhají velmi slibně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Před příští sezónou to vypadá slibně," těší se Verstappen. Red Bull s Hondou pomýšlí na titul
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
achmed-cz
14:08 07.12.2018 212.24.138.XXXOni dělají obrovské závěry z jednoho absolutně nahodilého úspěchu, kdy Gasly dojel na 4. místě. Že se tomuto umístění v žádném jiném závodě ani zdaleka nepřiblížili, že ve vtšině závodů nedokázali ani jedním autem bojovat, a že celkově skončili hůře, než loni, to ignorují.
Velkou část sezon odjezdili s 1 motorem na jeden závodní víkend - a ten často ani nedokázali dokončit. Celkově to vypadá, že Honda je úplně stejný průšvih, jako v předchozích letech. A nějaké sny o tom, že to Honda přes zimu vyřeší? No to s McLarenem zaznívalo taky každý rok.-
airwar1939
19:53 16.12.2018 176.74.141.XXXJá to nevidím tak černě a to hned z několika důvodů.
Honda sice použila cca. 8 PU na sezonu, ale minimálně třikrát nasadila vylepšení, takže větší spotřeba PU je i důsledkem strategie pokročit ve vývoji co nejagresivněji, jak to půjde.
Umístění TR v šampionátu nepřikládám žádný význam. TR a Honda, předem avizovali, že to bude sezona testovací, TR mělo také v kokpitu jen jednoho dobrého jezdce, neinvestovalo výrazně do vývoje vozu, a jeho propad je zapříčiněn i tím, že se zlepšila konkurence, která byla loni za ním.
TR loni porazilo jen týmy Haas, Sauber a McLaren. Haas a Sauber se jednoznačně zlepšili v oblasti šasi a disponovali lepším motorem, takže mě nenapadá důvod, proč by neměli letos TR porazit. A McLaren měl loni lepší šasi než TR, takže v situaci kdy letos měli +- stejně výkonné motory, šel McLaren logicky před TR.
Tudíž TR bylo letos výkonnostně tam kde mělo být, mělo spolu s týmy používající motory Renaultu podobně výkonný motor, ale slabší šasi.
-
-
Adi
08:03 07.12.2018 83.240.61.XXXTak jestli Vestappen předvede svoje klasicky zkraty a Honda svoji průměrnou spotřebu dílu, budou velmi velmi radi, když příští sezónu obhaji 3. Místo v PK. Na toto místo spíše tipuji rapidně se zlepšující Renault team, který ve svoji 3. Sezóně již odvádí lepší práci, než odvedl Meecedes ve svoji 3. Sezóně. Uvidíme po testech, ale něco mi říká, ze Ricci možná udělal přestup podobný jako Hamilton... -
Situs
17:06 06.12.2018 85.70.164.XXXZ toho porovnání je docela zajímavý poznatek že Honda si v TR v odstupu na PP meziročně nepolepšila, ani se nepřiblížila RedBullu, ale v závodě si podle mě vzhledem k výsledkům vedli u TR relativně hůře, podobně tomu bylo i minulý rok v případě McLarenu, kvalifikace byla lepší ale v závodě to byl celkem očistec. Oba týmy to odnesli předposledním místem v šampionátu. Dejme tomu že Alonso něco oproti Gaslymu přidával tak Honda dnes bude v té kvalifikaci před motorem Renault. Proto si myslím že v kvalifikaci s Hondou budou u RedBullu vážně konkurenceschopní, ale v závodě to pak bude těžší. To v dnešní F1 může být docela výhoda, špatně se předjíždí, Verstapena obzvlášť RedBull to musí podle mě příští rok zvládnout hlavně skrze tu kvalifikaci, v závodech to nevylepší. Ale uvidíme, každý nadále vyvíjí a změna pravidel v zakázání spalování pro kvalifikaci a navýšení objemu paliva pro závod do toho také promluví. -
Situs
13:10 06.12.2018 85.70.164.XXXCo se týče meziročního kvalifikačního zlepšení, co koukám, je to bída a přiblížení středu pole ke špičce není patrný. Ferrari se zdá již plně na stejné úrovni s Mercedesem, přiblížil se Verstappen, zlepšili se výrazně zákazníci Ferrari tedy Haas a hlavně Sauber. TR v kvalifikačním odstupu zůstalo přibližně tam kde bylo, Sainz byl tam kde je letos Gasly, a ostatní zůstali kde jsou nebo si pohoršili. V kvalifikaci má motor Renault největší botu, na to by se měl Renault zaměřit především, ale to se ví.
[odkaz na stránku]-
Mike17
15:03 06.12.2018 185.149.130.XXXTR zůstalo kde bylo:
Gas 2017 +3,6%, 2018 2,93%
Har 2017 +3,68%, 2018 3,22%
Ale jo, Sauber a Haas udělali větší skok.
Jo, já vím, nevzrušuj se. Oba mají odjeto o 21 závodů víc (na rozdíl od ostatních pilotů ), tedy to raději budeme porovnávat s úplně jinými, co měli odjeto o 48 a 34 závodů víc.-
-
Mike17
17:58 06.12.2018 185.149.130.XXXGraf tam máš jediný a ten je z roku 2018. CO na něm mám v Japonsku a USA vidět? Skokové zlepšení o 1s mezi 22-ým a 23-tím závodem?
Jestli myslíš to srovnání s loňskem nahoře, tak tam rozdělení na závody nevidím a rád bych viděl to 1s zlepšení nováčka Strolla.
Hartleyho výkony komentovat netřeba.-
Situs
18:08 06.12.2018 85.70.164.XXXV Japonsku máš vidět rozdíl mezi Sainzem a nastupujícím Gaslym
[odkaz na stránku]
V USA rozdíl mezi Kvjatem a nastupujícím Hartlym
[odkaz na stránku]
To je rozdíl co? A tyhle 2 si museli vystačit v těch dalších 3 závodech sami. A to jsou data který maj dle tebe reprezentovat motor Renault Tak promiň že jsem na ty nováčky co nastoupili do zaběhlé sezony bez přípravy upozornil.-
-
Situs
22:41 06.12.2018 85.70.164.XXXNemáš zač, já to tvrdil od začátku, jezdcům to prostě chvíli zabere, obzvláště když do sezony naskočí bez řádných testů Konečně ti to snad docvaklo. To že měli letos v TR méně bodů a propadli se na předposlední místo přičítám hlavně slabší Hondě v závodě a častějším penalizacím. Minulý rok to měl McLaren s Hondou podobné, myslím že jsi to měl více zvážit v tvé předpovědi že si letos bodově TR přilepší-
-
-
-
-
Mike17
23:16 07.12.2018 46.135.78.XXXPořád ses nedostal ani k půl sekundě, ty sekundo.
S tebou je to dnes sranda. Nejdřív mi sám ukážeš, jak dostali nováčci na zadek od mazáků, takový vyprask jaký Vandoorn nedostal ani od Nejlepšího. O tolik byli a jsou lepší. Pak mi tu operuješ Vandoornem, jako příkladem zlepšení o 1s, které se nějak záhadně neprojevilo. Pak tu vytáhneš srovnání jeho prvního závodu proti druhému který má reprezentovat to zlepšení, aniž by ti došlo, že statistiky začínají tím druhým. Pak to teda změníš na druhý, že takový rozdíl dnes mít nemůže, aniž by ses podíval na poslední závod, kde dostal nářez ještě větší. A najednou to neplatí a začneš dělat průměr a srovnávat s jedním závodem loni, aniž bys tam průměr udělal. Protože zrovna tento závod přesně odpovídá situaci. Poslední ne Popáté řekneš, že loni to byli nezkušení jezdci, proti letošním velezkušeným. Ani té nenapadne si spočítat, že ti pro tebe nezkušení měli odjeto 141GP a ti už o mnoho zkušenější jen 120.
5x zásah do vlastní sítě, to se mi to pak hraje moc pěkné. Nechceš se občas podívat na čísla, než nečím začneš operovat? Předešel bys pocitu, že si něco děláš do vlastního hnízda.
To mám ještě penaltu ve formě vyhození toho super vyježděného Hartleyho a trapným nahrazením tím slabým propušténým Kvjatem a úplným nováčkem, co zase pojede o 1s horší první závod. To musel Hartley předvádět fantastické výkony.
Sorry, děláš mi to moc jednoduchý. To se to hraje samo. To už je trochu nuda.
Mimochodem krásná práce se statistikami. Vzít prvních a posledních 5 je účelové zkreslení. Zato neustálé změny závodů, které se mají posuzovat je jasná objektivita. Ještě mi chybí: "je to kampáň."
Sorry další komenty ani nečtu, mizím na hory,
a za týden se k tomu vracet nebudu.-
Situs
23:52 07.12.2018 85.70.164.XXXTak jsi se tu vycukal a nic víc Dostal jsi tu srovnání obou zelenáčů kde dostali od původních jezdců sekundu, to se okecat nedá co? A dovršil jsi to tím že se bráníš Vandoornem který se dle tebe se od prvních závodů nikam neposunul protože jeho druhý závod měl ztrátu stejnou jak poslední To je přesně standardní ubohá statistika Mika. V prvních 5 závodech ztrácel Vandoorne v průměru procento na Alonsa, to pak snížil na půl procenta a od poloviny sezony se až do dnes drží na průměru 0,3%. Opět doloženo jak to maj zelenáči v prvních závodech složité, a to Hartley a Gasly nastoupili bez přípravy do rozjeté sezony. Sorry že jsem ti nabořil tvou tendenční statistiku, ale přece si tu nechtěl věšet lidem bulíky na nos
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
11:27 06.12.2018 85.70.164.XXXMiku kouknul jsem se na to a v prvních 5 závodech se TR oproti PP meziročně propadlo o půl procenta, ne že si polepšilo jak ty tvrdíš, a pak mi to došlo. Ty opět používáš posledních 5 závodů TR v minulém roce jako středobod vesmíru. Copak může Hartley a Gasly reprezentovat loňské TR když naskočili jen na ten konec sezony bez jakékoliv přípravy? Opravdu chceš takhle tendenčně a opakovaně prezentovat zlepšení Hondy od Renaultu? To je trapné.
Předvádíš tu tendenčně zkreslené statistiky kde ti nevadí že porovnáváš i jiné tratě navzájem (i když to už dávno nemusíš když sezona je hotová) protože si jsi moc dobře vědom jak Gasly a Hartley byli co by naskakující nováčci bez přípravy hodně špatní. Opakovaně jsem tě na to již tady upozorňoval a ty jen předvádíš jak umíš ignorovat co se ti nehodí. Psal jsem ti aby jsi se kouknul na Vandoorna který i po řádných testech když nastoupil do ostré kvalifikace ztrácel na Alonsa kolem sekundy, v tu chvíli používat reprezentativní časy McLarenu jen podle Vandoorna je přece holej nesmysl!
A víš co je nejlepší? Že v těch 5ti posledních závodech který si naschvál vybíráš jako vizitku Renaultu se ti tam ještě jednou vecpal za TR Kvjat který se tak porovnal s Hartleyem a jednou Sainz který se tak porovnal s Gaslym. Ten sekundový rozdíl je jak pěst na oko, hodnotný vzorek pro Mika, ovšem mizerný vzorek pro hodnotnou statistiku TR loni nemělo s Renaultem vůbec špatný rok, jen se o to tendenčně snažíš.-
airwar1939
11:57 06.12.2018 176.74.141.XXXAle on přece naprosto jasně píše jak se změnila výkonnost mezi lety 2017 a 2018 na začátku a na konci sezony, porovnává tedy relevantní údaje, které má k dispozici.
To že jsou ty informace zkresleny faktorem jezdec, je přece jasné, to jsou konečně zkresleny vždy.
Já před cca. 1,5 měsícem prováděl porovnání výkonnosti mezi Itálii a Belgií letos a loni, a zjistil jsem že zatímco RB se nezlepšil mezisezonně na PP vůbec, TR se zlepšilo o 0,8 sekundy, a tam faktor jezdci hrál minimální roli protože ještě jezdili Kvjat a Sainz. A Mclaren se v podobném porovnání propadl o 0,5 sekundy.
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek