DISKUZE K ČLÁNKU "Před příští sezónou to vypadá slibně," těší se Verstappen. Red Bull s Hondou pomýšlí na titul

Talentovaný jezdec Red Bullu Max Verstappen se těší na příští sezónu, v níž by rád s novým motorem Hondy bojoval pravidelně o vítězství v závodech a o titul mistra světa. Přípravy v továrnách podle vedení týmu zatím probíhají velmi slibně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Před příští sezónou to vypadá slibně," těší se Verstappen. Red Bull s Hondou pomýšlí na titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 88, poslední 16.12.2018 19:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2018 15:41
No loni tu převažoval argument, že Mclaren má… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2018 18:21
Jak nemusím Dr. Marka a Verstapena, tak bych si… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2018 18:38
Přesně tak, všichni Hondě a RB fandíme 14 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • B2SoS

      B2SoS

      85.207.74.XXX
      Super, díky. Ale koukám, že do téhle chvíle jsi zaujal čtyři nemilovníky statistik 🙂

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tu poslední větu máš uplně špatně, bó motor Renault 2018 není určitě slabší než ten z roku 2017. 11 Dvojčlenky ti pořád nejdou. 12

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        109.105.39.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Věta tolik ke srovnání motorů Honda a Renault, takže nic jiného tam neporovnává. 12

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Mike tím chtěl asi naznačit že kvalifikační módy Renaultu jsou slabé, a to má pravdu a nijak se to tu ani netají. Dobré je si k tomu ale také klást otázku na jakou výdrž komponent je to nastavený, a také hlavně jestli jsou schopni si to udržet v závodě, a nebylo tomu tak. TR minulý rok celkově bojovalo s Renaultem o 6 příčku, letos s TR neměli nárok a propadli se na předposlední místo. Paradoxně Renault i McLaren si celkově polepšily. Jak by řekl Mike, tolik ke srovnání motorů Honda a Renault 11

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          83.240.61.XXX
          Jo, TR se tak strašně zlepsovalo, ze od Itálie do konce sezóny získali 3b a to jen díky tomu, ze ve v těch bodových závodech dopadlo plno silnějších vozu. To je mi panecku zlepšování 01 12 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            46.135.78.XXX
            To jo. Mclaren o 1s zrychlil a TR jezdilo suverénně poslední, jak jsi tvrdil co? Jen je mi záhadou, proč se dívali v druhé půlce sezóny jezdci Mclarenu jezdcům TR na výfuk. Asi tím, jak se TR zhoršilo. 11 11 11 11

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        A v té dvojčlence jako narážíš na co? Pokud dám RB a Renault na jednu stranu, a zohledním prostředky co dali do vývoje šasi, a na druhou stranu dám TR, které je z těchto týmů jednoznačně nejchudší, tak logicky dojdu k závěru, že minimálně RB a Renault se během sezony pokud jde o šasi zlepšili více než TR. Tudíž pokud se TR v čase na kolo zlepšilo víc než týmy které více zlepšili šasi, tak čím to asi bylo. Podle mě logicky motorem.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak tenhle postup měření výkonosti si dej patentovat.Týmy F1 to od tebe koupí a budeš konečně za vodou. 11

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Díky, ale já jsem za vodou i bez patentování téhle geniální teorie. 03

            Každé teoretické srovnání výkonnosti které kdy prezentují novináři, "experi" F1 či jen my fanoušci je o nepřesném hraní s čísly. Už Winston Churchil řekl, že jediné statistice které věří, je ta, co si sám zfalšuje. A když to tak fungovalo před 80 lety, fakt nevidím důvod, proč by to dnes mělo fungovat jinak.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              83.240.61.XXX
              Je fajn, jak sis tímto příspěvkem totálně zhodil svůj předchozí příspěvek, kde si analyzoval dvojclenku 03 Každopádně Churchil měl pravdu.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Jak píši nahoře, tento konkrétní vzorek konce loňské sezony TR je ovlivněn především nováčkovskou daní nastupujících zelenáčů do TR bez přípravy.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Každé takovéto srovnání je ovlivněno desítky faktorů, které nejsme schopni přesně zohlednit. Ty jsi zde během sezony například prezenztoval zlepšení v kvalifikacím mezi jednotlivými závody po sobě, a přikládal jsi tomu velkou váhu z hlediska porovnání výkonnosti, přitom já jsem ti jinak postavenou statistikou dokazoval že je to srovnání naprosto nesmyslné. Neříkám kdo z nás měl pravdu, ale obě naše srovnání byla zkresleny množstvím faktorů.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Však já vývoje týmů sleduji a letošní vývoj v kvalifikaci mám [odkaz na stránku] . Proto ale taky vím že vloni vzorek konce sezony u TR je hodně ovlivněn výměnou jezdců kde naskakující nováčci bez řádných testů jsou u těchto vozů velmi výraznou veličinou.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Když teď vidím ten letošní graf, možná by jsme mohli vybrat náhodně 5 závodů, třeba Austrálii, Německo, Singapur, Rusko a Abu, a budem to porovnávat s kteroukoliv částí v minulé sezoně s Renaultem. Ach, i ten závěr sezony s Renaultem kdy ho řídili nezkušení nováčci vyznívá lépe asi o půl procenta 11 Takhle se to nedělá.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Náhodně vybírat závody, aby se to dobře hodilo, nechám tobě. Klidně to sem dej, ať se poučíme, jak se to má správně porovnávat.
                Jo kdybych porovnával loňské výkony Vandoorna s letošními Alonsovými... Ale já blbec porovnávám loňské Alonsovy s letošními Alonsovými. Asi to dělám blbě. 03

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Když víš že tam jezdili jezdci co zrovna zaskakují a ztrácí sekundu na normál tak to nevytahuju jako měřítko porovnání, selský rozum Miku.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    A tu sekundu jsi si vycucal kde? Na takový Leclercovi to zas tak moc vidět nebylo. Verstappenovi taky ne. I tvůj věčný příklad Vandoorna taky nějak nefunguje. Na Alonsa ztrácí pořád stejně. Nějak tu sekundu nemůže najít. 13

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Ty jsi si nevšiml že Vandoorne prvních pár závodů ztrácel více? Ty jsi si nevšiml že Leclerc výrazně uskočil v kvalifikaci až po pár závodech? Ty jsi si nevšiml že Hartley a Gasly než vlítli do F1 tak neabsolvovali každý 4 dny předzávodních testů jako tebou zmíněný?

                      A tu ztrátu přece vidíš v té kvalifikaci v USA a Japonsku, kde se ti Gasly a Hartley zjevili vedle Kvjata a Sainze, tam se ti to přece ukázalo krásně vedle sebe jak moc jsou horší 03 Podívej se tam ještě jednou aby jsi viděl jaký byl mezi nima při tom nástupu rozdíl.

                      ... na, aby jsi to nemusel hledat.
                      Japonsko 2017 Sainz a Gasly za TR [odkaz na stránku]
                      USA 2017 Kvjat a Hartley [odkaz na stránku]

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama