DISKUZE K ČLÁNKU "Velké pokroky" - Renault o přípravě vozu pro rok 2019 a cíli pro poslední závod

Technický ředitel Renaultu Nick Chester promluvil o vývoji monopostu pro sezónu 2019. Týmu se podle něj v továrně daří a dosahuje velkých pokroků.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Velké pokroky" - Renault o přípravě vozu pro rok 2019 a cíli pro poslední závod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 20.11.2018 22:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 19.11.2018 10:36
Tak skončit 4. V PK (velmi pravděpodobně) je ve 3… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 19.11.2018 16:54
Osobně taky věřím víc Renaultu. Mají nepochybně… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 19.11.2018 20:40
Nejsem přesvědčen. Doufám v to. Pro Renault mluví… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel003302

    uzivatel003302

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hormón

    Hormón

    37.188.176.XXX
    Musime doufat, ze uz konecne pristi rok Renault dostoji urovni tovarniho tymu a konecne uz bude 4. tym zavodniho pole. Letos s opravdu velkym stestim a diky diskvalifikacim Haasu a hlavne diky mazanim bodu FI, ktera letos opet ukazala ze je 4. tym pole. Doufejme, ze uz ta brzka orientace na pristi rok bude uz znamenat slusny pokrok a FI a Haas nebude souper. Po letosnim roce, ktery byl opet nevyrazny mam pochybnosti, ale verime, fandime.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      83.240.61.XXX
      Nemůžeš cekat zázraky. Budování týmu trvá. Trvalo to všem - Red Bullu, Mercedesu. Renault není před Haasem náhodou, myslím, ze i součet staré a nové FI nestačí na 4. Místo v PK. Taky jsem čekal, ze vývoj hlavně v druhé polovině sezóny bude u Renaultu lepší a nebyla to rozhodne přesvědčivá sezóna. Pristi rok bude jejich 4. sezóna a doba hájení skončila. Příští rok musí porazit RB i přes fakt, ze to bude nesmírně těžké.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hormón

        Hormón

        37.188.235.XXX
        Renault cca 100, Haas cca 100 bodu, FI cca 100 bodu, RB cca 400. Renault by se mel soustredit na pokrok a investovat. Kazdy z TOP3 dnes investuje vyrazne vice nez Renault. Pokud bude investovat Renault stale to same, to malo, neni sance na vyrazny pokrok a dotazeni TOP3.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          83.240.61.XXX
          Kde je přesně napsáno, kolik letos investovaly týmy? Investovat se musí, to každopádně, ale nelze investovat nesmyslně. Ty investice musí mít důvod. Ricciardo, Budkowski rozsáhlá modernizace Enstone i Viry, nejrychlejší zvyšování zaměstnanců mezi všemi týmy. Největší meziroční progres již druhy rok po sobě. Nerozumím, kde beres ten pocit, ze Renault neinvestuje...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Tak skončit 4. V PK (velmi pravděpodobně) je ve 3. Roce týmu velký úspěch. O to cennější, ze Renault do F1 nastupoval převzetím vybrakovaneho a podfinancovaneho Lotusu. Každopádně jsou teprve na půli cesty, přeskočit RB a dotáhnout Ferrari a Mercedes bude těžší úkol, než za 3 roky přespurtovat konec a stred pole. Myslím, ze horší než 3. Místo v sezóně 2019 by byl neúspěch. RB fans se mnou samozřejmě nebudou souhlasit, ale myslím ze Ren má lepší jezdeckou sestavu než RB, v sasi se urco přiblíží a motor očekávám bude oproti Hondě výhoda. Možná ne z pohledu qvalkfikacniho výkonu, ale velmi pravděpodobně z hlediska celkove spolehlivosti a množství použitých komponent ano.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      90.182.38.XXX
      Já jim věřím i z toho důvodu, že měli argumenty na akvizici Ricciarda. Když jim Dan věří, já jim věřím taky. A je fakt, že Ric a Hulk jsou možná nejlepší jezdecká dvojka v celém poli. Všude v top týmech mají skvělou jedničku ale Renault má oba piloty velmi dobré, to si myslím, že bude jejich velká výhoda.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Je to tak. TOP bude postaveno na velmi silné jedničce (kromě Ferrari, tam to mají jezdecký složité) a nevyspitatelny Bottas a Gasly.... Těším se na příští rok hodně :)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        109.105.39.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Ano, je špatné, ale zároveň je porad o dost lepší než loňské kopie Ferrari a Mercedesu... pokud zlepší PJ v kvalifikaci a dotuknou se jiz definitivně v závodním režimu, nebudou mít jiz žádnou vymluvu. 4. Rok už musí jasně ukázat výsledky jejich nemalych investic do struktury, lidí, zázemí a nyní i pilotů. Znovu opakuji, porazit RB musí byt cíl příští sezóny...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Zapoměls na Mclaren kamaráde. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              81.19.11.XXX
              Měl jsem celkem velká očekávání od Mclarenu letos. Příští rok si opravdu netroufám tvrdit, kde bude. Každopádně je ot pro mě černý kůň sezóny. Když budou mít pecka šasi, mohou taktéž bojovat jak s náma, tak s RB. Hlavně ať se z letošního TOP 3 stane alespoň top 4, nejlépe top 5, kdy deset vozů bude dojíždět do 30s za vítězem a né, že top 4 tým dostává kolo až 2 v závodě, to je bída...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Letos je šásko hrozné .....ale vem v potaz, že už od Španělska dělají na novém autě. Na letošek už hodili bobek. 03 Pokud ho udělají "základově" dobré, to jest návrh je zcela v pořadku, tak díky tomu že na něm mohou pracovat takovou dobu, by to mohlo být velice slušné. Když se to sejde a je jasné že to je pouze teorie, která lze vyhodnotit až na trati. Sám jsem zvědav. Taky je bezpodmínečně nutné, aby se ještě zlepšil motor a to zejména v kvalifikaci.
                Jinak motor verze 2, je v závodě velice slušná, oni za poslední dobu taky vylepšily, třeba turbo, naldění ERS, mapování. Bohužel kvalda je pasé , tam jsou mimo....za standartních podmínek. No jsem zvědav s čím přijdou.(Třeba něco tajili, protože specifikace 3 , ta se nepovedla, tak snad hodně brzo ladily motor 2019) Odhaduji že příští rok to bude ještě kapku kulhat, pak by se ale měli dotáhnout.Uvidíme co provede olejová restrikce. Musej vylepšit kvalifikační módy.

                Není někde info kolik Renault ztrácí v race módů v % či HP?
                Taky jsem zvědav na Hondu, co ty do toho společně s Rb vrazily peněz, je skoro neskutečné.Tam jsem opravdu zvědav, jak to bude znát.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  91.245.26.XXX
                  Osobně taky věřím víc Renaultu. Mají nepochybně lepší jezdce, jsou továrna a celkově se mi zdá, že mají líp nakročeno nahoru.

                  Ale tohle jsou zatím jen fanouškovské kecy, uvidíme příští rok. 03

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Bychařit je potřeba. Každej nemůže půl roku čekat na to, jak to dopadne. Jedině snad Kimi.... 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Mohu odhadovat pouze z toho, co můžeme vidět hlavně u RB, ale i v soubojích např. FI vs Renault a pod. a z toho vyplývá, že v race modu je na tom PJ Renault vs PJ M a F nejlépe od začátku hybrid éry. % rozdíl neumím vyčíslit. Každopádně RB má letos balík na titul, to by se slabým motorem nešlo...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • uzivatel003302

                uzivatel003302

                109.105.39.XXX
                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  83.240.61.XXX
                  Nejsem přesvědčen. Doufám v to. Pro Renault mluví komplexně lepší jezdci, lepší motor a i když na 99% nebudou mít stejně dobre sasi jako RB, tak kombinace zlepšení Renaultu a očekávané ne takové zlepšení díky přechodu na jinou PJ (třeba to zvládnou perfektně, ale tomu nevěřím) by rozdíl mezi balíkem RB a R neměl byt žádný. Ale je to samozřejmě spekulace, ne přesvědčeni. Popravdě, samotný Renault nemůže mít nižší cíle, než je boj o vítězství a posléze boj o titul. Nesli tam jezdit lepší stred. Šli tam vyhrávat. 01

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel003302

                    uzivatel003302

                    109.105.39.XXX
                    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • skejpa

                      skejpa

                      90.182.38.XXX
                      Nemyslím si, že se to stane ale pořád je tu šance, že Renault upozadil sezónu 2018 pro rok 2019 a bude mít o dost lepší auto. Ale spíš bych řekl, že se všichni soustředí na rok 2020, kde budou změny největší...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama