DISKUZE K ČLÁNKU Revoluce se nekoná, "současné motory zůstanou zachovány i po roce 2021," připouští šéf F1

Výkonný ředitel Formule 1 Chase Carey připustil, že po sérii jednání s výrobci pohonných jednotek se v této oblasti pravidla od roku 2021 zřejmě měnit nebudou. Vedení soutěže i přes prvotní návrhy začíná preferovat spíše stabilitu, závodění chce vylepšit jinými úpravami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Revoluce se nekoná, "současné motory zůstanou zachovány i po roce 2021," připouští šéf F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 24.11.2018 17:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 17.11.2018 21:53
Staré turba měly ještě o 100 ccm menší obsah a… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 16.11.2018 13:45
Dobře dělají. Už to nemá smysl zase předělávat.… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 16.11.2018 14:18
Teď opravdu nemá cenu měnit koncepci. Samotná… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Adi

        Adi

        83.240.61.XXX
        Odine, jako velký znalec historie F1 jistě dobre vis, ze, když v sezóně bojovaly o titul alespoň 3 týmy, byla to skvělá sezóna. 4 týmy v boji o titul je nirvána... muzes měnit a zejednodusovat jak chceš, můžeš mít v F1 7 továrních týmu, stejně o titul budou bojovat max 3 týmy a ti ostatní nebudou mít šanci úplně stejně jako nyní. Muže přijít kdokoliv, ale žádný výrobce na světě nemá na to vstoupit do F1 a postavit alespoň trochu konkurenceschopnou PJ. Neměli by na to, ani kdyby sme oddělali MHU - H. Stálost motorových pravidel je jediná správná cesta.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Nezbývá, než souhlasit. Boj o titul mezi 3-mi tými je spíše vyjímkou a můžeme být rádi, že skončil tří letý totální "monopol" Mercedesu. Sice odstup první trojice je brutální, ale vyhrávají občas 3 týmy a tu už tu dlouho nebylo. A z toho zbytku se stejně časem dotáhne někdo k té špici (Renault? Mclaren?). Byla to nejzajímavější sezona minimálně od roku 2012.
          Stejně tak souhlasím s tím, že nikdo nový by nepřišel ani bez MGU-H. Prostě by trvalo spoustu let se vyrovnat a tipl bych, že ještě delší dobu, než to trvalo R a H. Protože jsou ty motory už dál a jejich vývoj pokračuje.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            ..." Sice odstup první trojice je brutální, ale vyhrávají občas 3 týmy a tu už tu dlouho nebylo..."
            Nebylo???
            Naposledy loni v sezóně 2017 11

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No jo, ty jsi to nepochopil (určitě ne záměrně). Letošní sezona je jen evolucí té loňské. Proto jsem psal o 3-letém monopolu Mercedesu a ne 4-letém.Loni se pole už víc srovnalo (soupeři Mercedesu nevyhráli jen 2-3 závody, ale 8, což se mi zdá jako slušný rozdíl), letos je to další upgrade k lepšímu. 20

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                No tak mohl bych ti tu zpochybňovat rozdíl tří závodů a osmi závodů, což je více než dvakrát tolik.Jelikož vím, že pro tebe není brutální rozdíl ani třikrát tolik...
                Ale tady jde o něco jiného, že? A tak tvé vnímání rozdílů je ROZDÍLNÉ 18 Typický MIke. 11

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  No on je rozdíl kolikanásobek jakého čísla bereš. Opravdu nevidím brutální rozdíl mezi jednou poruchou v půlce sezony a dvěma. To se totiž "občas" stává, že v polovinách sezony máš různý počet poruch. Řekl bych dokonce, že je to mnohem častější, než když jich má pilot stejně. A rozdíl jedné je ten nejmenší možný rozdíl. Ale rozumím, že pro tebe je to důkaz machinací, když jich nemá navlas stejně. 12
                  A jo, vyhrát 2-3 závody (ještě výhradně díky problémům Mercedesu) z 21 nebo 8-10, to už mi jako znatelný rozdíl připadá. Jo, vím. Tobě ne, je to vlastně to samé že? 13

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Jenže tady nejde o jednu, či dvě poruchy. Bohužel si ta čísla cucáš z prstů a tím pádem lžeš. Pokud budu brát půlku sezóny jedenáctý závod, pak poměr poruch Ricci vs Max byl v první půlce 3:2 a ve druhé půce 4:1 a celkově 7:3 což se zase tolik od tvých 2-3 ku 8-mi neliší. Dokonce bych řekl, že naše debata byla kvůli tomu, že jsem si dovolil napsat, že Ricci od oznámení přestupu měl mnohem více poruch než Max. Tak že bych se soustředil na ten druhý poměr 4:1 Tak že opět podsouváš a snažíš se uhnout diskuzi jinam svými výmysly.
                    Možná tě to překvapí, ale mně příjde znatelný rozdíl jak 8:3, tak 4:1 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Jenže já ten tvůj poměr 4:1 ve druhé půlce nijak nerozporoval a ani nehodnotil rozdíl mezi Riccim a Maxem. Kdybys chtěl, došlo by ti to z toho, že jsem psal o rozdílu v jedné poruše. Tady je rozdíl 3 a sám jsem ho zmínil.
                      Co jsem rozporoval bylo tvé prohlášení o výrazné změně po Ricciho oznámení. Vzhledem k tomu, že poměr zásadních poruch motoru v závodech se změnil z poměru 4:2 na 4:1, je to rozdíl pouze jediné poruchy méně u Maxe. Sice se pořád snažíš zdůrazňovat rozdíl mezi Maxem a Riccim, ale ten jsem za celou dobu jedinkrát nezpochybnil a rozdíl tam je v poměru 8:3 a ten poměr výrazný je ( a také celkem běžný, jak už jsem psal dříve).
                      Co je na tvých komentářích špatně a co jsem kritizoval, byla ta údajná velká změna. CHápu, že z toho utíkáš, protože je víc než jasné, že k žádné velké změně po Ricciho oznámení nedošlo (1 poruchu míň za půlku sezony můžeš označit za velkou změnu a dávat do souvislosti s manipulacemi, asi jen ty).
                      Takže znova: 1 nebo 2 poruchy za půlku sezony velký rozdíl nejsou, 2-3 vítězství proti 8-10 ano.
                      Když to shrnu, zase se trapně snažíš vidět nějakou nekonzistenci a k tomu házíš čísla, která jsem vůbec nezmiňoval. Tedy opět pokus, který nevyšel. To už je dlouhá tradice co? 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Ale vždyť v těch tvých číslech a poměrech máš bordel.
                        Jednak Ricci odstoupil celkem v této sezóně 8x a Max 4x Jenže jednou nešlo o poruchu, ale vzájemnou kolizi způsobenou Maxem. Což jsem nebral v úvahu. Tak jaképak ze 4:2 na 4:1? Ten poměr je z 3:2 na 4:1. A argumentovat pouze Maxovými odstoupeními, je prostě účelová ubohost.
                        Ano házím čísly, která jsi nezmínil, protože máš v těch svých číslech bordel, jak jsem uvedl na začátku.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Já ti těch 8 poruch vyjmenoval. Ty přehlížíš Monako, kde měl Ricci poruchu, která by na jakémkoliv jiném okruhu znamenala konec závodu a odstoupení. Takže je to závažná porucha behem závodu.
                          Tedy takové zásadní poruchy měl 4 před i 4 po.
                          Takže jediná změna mezi obdobími byla v té jedné poruše Maxe navíc. Já myslím, že je ubohost z rozdílu jedné poruchy, dělat úmyslné poškozování týmu.
                          Já v těch číslech mám pořádek. Pořád ti dávám čísla stejná a pořád ti dokážu doložit, jak jsem k nim přišel. Že ty to nechápeš a do mnou jmenovaného rozdílu u Maxe mícháš rozdíl mezi Maxem a Riccim, není můj problém. Mícháš tu dvě statistiky dohromady, tak se nediv, že v těch číslech máš hokej. 13

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Aha. Tak to musím reagovat a argumentovat po MIkovsku17.
                            Pokud ty nevnímáš nárůst Ricciho odstoupení po té co vyhlásil přestup v kontextu s odstoupeními Maxe, pak se ptám. Kde vidíš ten brutální posun k vyrovnanější sezóně letos???
                            Když to vezmu po "majkovsku" tak, v roce 2014 získal RBR 3 vítězství, v 2015 žádné, v 2016-2 vítězství, v 2017-3 vítězství a letos opět 3 vítězství. Kde je to brutální vyrovnání???
                            Ferrari v roce 2014 žádné vítězství, v 2015 3 vítězství, v 2016-žádné, v 2017-4 vítězství a letos-6 vítězství (z toho první dvě byly haluze, nebo obrovská klika, jak jsi ostatně i ty sám tehdá tvrdil). Tak opět nevidím ten velký rozdíl ve srovnávání sebe samých. I když v případě Ferrari to bylo vždy jak na houpačce. 13 13 13

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Nevím co mám vnímat za rozdíl mezi 4-mi a 4-mi. Tam je rozdíl??? 12 12 12 12 12
                              V kontextu s Maxem je to zmíněná 1 porucha navíc (4:2 proti 4:1). Brutááááálnííííí rozdíl!!!!!! To je šméčko, to se jinde nevidí. To je možný jen u RB!!!!
                              12 12 12
                              A vyrovnanost? Vždyť sis odpověděl sám:
                              V roce 2014 nezískal Mercedes pouze 3 vítězství, v roce 2015 taky 3, v roce 2016 celá 2, v roce 2017 už 7 a letos před posledním závodem už 9!!! Takže před 2-3, letos 9! No to je skoro to samé, ten rozdíl je blízko 1!!!! 11 11 11 11 11
                              Hezký, že jsi zmínil kliku Ferrari. V Austrálii jistě ano, v Bahrajnu jsem si toho nehorázného štěstí fakt nevšiml. na druhé straně se mi líbí, že Brazílii za štěstí pro Mercedes jistě nepovažuješ, a už vůbec ti nevadí, že za celé ty 3 roky (2014-2016) byli všechny vítězství konkurence jen a pouze díky problémům Mercedesu. Ale jistě, letos to rozhodně nebylo vyrovnanější, než v letech 2014-2016. To se nám jen zdá. Když to říkáš ty..... 13

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Ale já se s tebou nebavím o Mercedesu, co kdy získal a co kdy nezískal. Stejně jako ty se odmítáš bavit o rozdílech mezi Maxem a Ricciardem.
                                Srovnávám po mikovsku RedBulíčky s RedBulíčky a tam žádný rozdíl není. A srovnávám Ferrari s Ferrari a tam to je sice jako na houpačce, ale také žádné brutální dotažení se.
                                Jo Miku, plácáš tu pěkné pitomosti, které ti jako pitomosti nepřipadají, pokud je píšeš ty. Pokud je napíše někdo jiný, tak si jich okamžitě všimneš. Nezbývá, než konstatovat: KONEČNĚ !!! 13

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  Jak nebavíš o Mercedesu????
                                  Citace: "Kde vidíš ten brutální posun k vyrovnanější sezóně letos???"

                                  Vždyť ta vyrovnanost je jen a jen o Mercedesu, to on byl dominantní a on vyhrál i letos. O kom se mám bavit? O Sauberu? Jen jsi rozdělil vítězství jeho soupeřů na 2 týmy, aby to nevypadalo jako velký rozdíl. To už jsi mohl zmínit, že tehdy je přepravila FI o 0 vítězství a letos taky o 0 vítězství a udělat z toho závěr, že je to stejný. 12 Ale on to rozdíl je a brutální. Protože vyrovnanost se bere v porovnání se soupeři. A je rozdíl, jestli Mercedes obírá jen jeden tým (2014-2016), nebo dva. Zatímco letos vyhrál Mercedes jen něco lehce přes polovinu závodů (o 1 víc než polovinu, přesněji 55%), tak v letech 2014-2016 to bylo mezi 84,2-90,4% závodů. Jo, to je jen těsně co? Každý vidí, že letos je to mnohem vyrovnanější, než kdykoliv za posledních 5 sezon.

                                  A jak se odmítám bavit o rozdílech mezi Maxem a Riccim? Vždyť jsme o tom vedli několik komentářů. Vzpomínáš na příklad Mclarenu nebo Renaultu, kde jsem ti ukazoval také rozdíly v počtech poruch mezi týmovými kolegy? Zase jsi to vytěsnil a budeš tvrdit, že se o tom odmítám bavit. A pak tu vítězoslavně proneseš, že si něčeho všimnu konečně? 12
                                  To je něco jako s TR u RB v letech Vettela co? Od začátku ji přiznávám, ale každý druhý měsíc tu začneš plácat něco o tom, jak jsem ji vždy popíral a až teď jsi objevil, že o ní mluvím.
                                  Na plácaní pitomostí jsi tu ty. Rozdíl jedné jediné poruchy považuješ za důkaz machinací a rozdíl tří nebo 9-ti vítězství soupeřů máš za to samé. A raději tu nebudu rozebírat TR u Ferrari, kde nechávají tebou uvedenou protěžovanou jedničku dojet víckrát za dvojkou, než před ní a víckrát dostala pokyn k puštění dvojky než naopak. Smysl to dává asi jen tobě. Kecám, on se tu ještě někdo najde, kdo nesnáší Vettela. 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Ano, tak to vskutku v drtivé většině bylo. A nic nenasvědšuje tomu, že by to v budoucnu mělo být jinak. Kór když týmů i motorářů v F1 ubývá čím dál více.
          Spíše jsem zklamán z prostředí, které v současné F1 vládne. A z toho, že i fanoušci si toto prostředí pochvalují.
          Tady přece nejde o to, kolik týmů má bojovat o titul. Ale o to, že když z nějakého důvodu dvě továrny odejdou, tak to prakticky položí F1.
          Pamatuji doby, kdy se automobilky hrnuly do F1 i dobu, kdy ji houfně opouštěly. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Nemám s tím nějak zásadní problém. ideální to není. Jen si nějak vzpomínám na dobu, kdy by jsi podporoval odchod RB s STR. A najednou by byl odchod 2 továren pro F1 likvidační.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Od kdy jsou RBR a STR tovární týmy? Já vím pouze o třech ryze továrních týmech Mercedes, Ferrari a Renault. A pak o výrobci pohonných jednotek Hondě.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Já si myslel, že tyhle 2 by nevadily. 12
                Tedy nevím, v čem je proti těm pravým továrnám rozdíl? Mám za to, že kdyby zmizelo Ferrari s Mercedesem, pole by se vyrovnalo. Asi jen RB by dominoval, ale vzhledem ke spolehlivosti obou jejich dodavatelů motorů, by se asi totální dominance Mercedesu neopakovala. 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Zase podsouváš a snažíš se diskutovat na jiná témata.
                  Ale budiž. Určitě by odchod RBR a STR nebolel tolik, jako odchod Ferrari a Mercedesu, nebo Ferrari a Renaultu, nebo Mercedesu a Renaultu. A víš proč? Protože s továrními týmy byodešli i dodavatelé pohonných jednotek a na ně vázané týmy. Proto jsem původně psal o mém zklamání, že se nikdo nezabývá stimulací pro vstup nových motorářů. (I když po zkušenostech s Hondou, celkem chápu jejich nezájem).
                  Bohužel Miku stále nevíš o čem je řeč. A nebo se snažíš účelově odklánět debatu, jako ostatně ve většině případů kdy diskutuješ. 02

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    A co myslíš, že by se stalo, kdyby M s F nedodávali motor? Já bych řekl, že by ostatní přešli na R a H. Tedy by se pole ještě víc srovnalo. No to by byla naprostá katasrofa. 12
                    Jo, s tím odkláněním jsi to psal i minule. A já ti ocitoval hned 5 odkazů, na které jsem přesně a věcně odpovídal. Takže zopakuji. Pokud ti vadí, že reaguju na tvé výroky, tak je prostě nezveřejňuj. Nebo si dobře promysli, co tvdíš, abych ti je nemohl omlátit o hlavu hned v následující diskusi. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama