DISKUZE K ČLÁNKU Horner po vítězství v Mexiku pochválil motor Renaultu, vyjádřil se i Marko
Šéf Red Bullu Christian Horner pochválil Renault za to, že jim ve vysoké nadmořské výšce v Mexiku poskytlo motor, s nímž si Max Verstappen dojel pro suverénní vítězství. Rakouský tým tam kraloval po celý víkend od prvního pátečního tréninku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner po vítězství v Mexiku pochválil motor Renaultu, vyjádřil se i Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
12:21 02.11.2018 81.19.11.XXXRozhodl jsem se udělat malý report odstoupení v závodě týmu RB v dosavaní letošní sezóně:
GP Bahrain - VES - diferenciál
- RIC - elektronika (netuším, zda se jednalo o selhání baterie či nikoliv)
GP Baku - VES a RIC - vzájemná kolize
GP Rakouska - RIC - spojka výfuku
GP Anglie - VES - brzdy
GP Německo - RIC - Motor
GP Maďarsko - VES - Motor
GP Belgie - RIC - kolize
GP Itálie - RIC - spojka
GP USA - RIC - baterie
GP Mexika - RIC - spojka
Celkem odstoupení: 12x
Vina PJ Renault: 3 (max 4, když uznám Bahrain)
% Viny na straně dodavatele PJ je max 33%, jestli nepočítám Bahrain, tak je to 25%.
Takže očekávám, že se Richter s Král Renaultu omluví za pomluvy a jasnou zaujatost vůči tomuto výrobci! -
Adi
10:11 30.10.2018 81.19.11.XXXJe fajn číst od RB i něco jiného než kritiku Renault. Každopádně by bylo fajn si vážně promluvit s jejich výrobcem spojek, pže to je úplně to samé, jako měl Ricci v Monze.
Uvidíme, zda konečně i ti dva šašci v TV pochopí, že zdaleka na každé odstoupení je vina Renaultu! RB (hlavně Ricci) letos ztratil rozhodně více bodů díky nespolehlivosti dílů mimo PJ a taky vzájemnými kolizemi, či chybami Maxe hlavně v první třetině sezóny.-
-
-
Jirka_1
20:42 30.10.2018 217.30.64.XXX*** Motor dodávaný bez výfuku? To jsi viděl kde? Spojka je součástí motoru, to platilo vždy. Si jako myslíš, že Redbuláci půjdou někam do frcu a tam si koupí spojku z Octávky a mrskou ji tam? Mě fakt bavíš...
Elektronické jednotky jsou jednotné a nevím, jak by RB dokázal do nich napsat soft, když nemá motorovou brzdu a motor kupuje jako celek. Rencek by jim žádný motor bez odladěného řídícího programu nedal. Nevěř všemu, co se kde píše na netu.
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Adi
11:13 31.10.2018 81.19.11.XXXTy ses úplně mimo :D Kde si proboha byl na tom, ze je Renault výrobce spojek?! Výfuk vyrábí napr. Firmy jako Akrapovič, Spoon, ABT a plno dalších firem. Opravdu si myslis, ze spojka je automaticky součástí balíku od výrobce? Proč si tedy RB děla svoji převodovku?! Proč si děla součástí výfuku sám?! Jestli si myslis, ze motorové mapy jsou standardizované, tak mas opravdu velké mezery Juro. Btw tu spojku do te Octavie opravdu Škoda nevyrábí-
-
-
Jirka_1
20:56 31.10.2018 217.30.64.XXXKaždý diesel má svíčky...
S tebou to nemá cenu, když mi zde napíšeš, že si RB dělá sám výfuky, tak to mi naprosto stačí. A mimochodem - ŘJ jsou jednotné (dodává f. McLaren Electronics) kvůli možnosti kontroly nepovolených režimů (svého času kontrola trakce), ale je jasné, že řídící pole motoru si dělá každý výrobce motorů sám. A nedovolí nějakým čučkařům, aby do toho zasahovali, bez brzdy a dlouhých hodin zkoušek nikdo lepší soft nenapíše. Spojka byla vždy součástí motoru a jak jsem psal, nejde o to, jestli ji Rencek vyrobil, ale měl zajistit kvalitní díl. Všechny tebou uvedené firmy sice spojky vyrábějí, ale vždy na základě podkladů výrobce motorů. U sériové produkce si buď výrobce vybere z nějakého porfolia, ale u závodních aut se dělá spojka a vůbec všechno na zakázku. Řeší se rozměr, přítlačná síla, tvrdost atd. U běžné produkce výrobce spojek dokáže odhadnout vlastnosti motoru (také netočí 15 000 rpm, že), ale u takových speciálů dost těžko.
RB a výroba převodovky - můžeš mi dát nějaký odkaz na místo, kde chcánkaři mají strojírenskou fabriku na výrobu převodovek? Znak RB na skříni převodovky ještě nic neříká o tom, kdo ji vyrobil. Gůgl mi nic nenašel, ale možná jsem to zadal blbě...-
Adi
11:26 01.11.2018 81.19.11.XXXZhavici svíčky u dieselu jsou něco jiného, než v benzinu. Ty si opravdu nevymenujes sám, pakliže nejsi automechanik s vybavením. Převodovku si samozřejmě vyrábí RB sám. Konkrétně spol. Red Bull Technology sídlící v Milton Keys, UK. A ne, opravdu to není preznackovana převodovka Renaultu. Spojka v F1 je v režii týmu. Možná to pro ne někdo děla, ale spíše si myslím, ze to opět vyrábí spol. RB technology. Proč by to brali od Renaultu, kdyz se mohou domluvit buď přímo s výrobcem a nebo dokonce si ji přímo sami navrhnout a vyrobit. Toto řešení je nejrychlejší, nejlevnější a nejefektivnější. Co se mapování motoru tyče, bylo několikrát zmíněno, ze RB používá svoje mapy, proč to tedy rozporujes? Vůbec srovnávat čisté kusovou záležitost v F1 a masovou produkci jednoduše vůbec nelze. To se shodneme. Tady platí, ze čím více řešení si vymyslis a výrobis pod vlastní střechou, tím lépe.
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek