DISKUZE K ČLÁNKU Horner po vítězství v Mexiku pochválil motor Renaultu, vyjádřil se i Marko

Šéf Red Bullu Christian Horner pochválil Renault za to, že jim ve vysoké nadmořské výšce v Mexiku poskytlo motor, s nímž si Max Verstappen dojel pro suverénní vítězství. Rakouský tým tam kraloval po celý víkend od prvního pátečního tréninku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner po vítězství v Mexiku pochválil motor Renaultu, vyjádřil se i Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 02.11.2018 12:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 2 lidé) 31.10.2018 11:13
Ty ses úplně mimo :D Kde si proboha byl na tom,… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 30.10.2018 10:11
Je fajn číst od RB i něco jiného než kritiku… »
» Jirka_1 (Hlasoval 1 člověk) 30.10.2018 15:06
Spojka je součástí motoru. Takže problém Renaultu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Adi

Adi

81.19.11.XXX
Rozhodl jsem se udělat malý report odstoupení v závodě týmu RB v dosavaní letošní sezóně:

GP Bahrain - VES - diferenciál
- RIC - elektronika (netuším, zda se jednalo o selhání baterie či nikoliv)
GP Baku - VES a RIC - vzájemná kolize
GP Rakouska - RIC - spojka výfuku
GP Anglie - VES - brzdy
GP Německo - RIC - Motor
GP Maďarsko - VES - Motor
GP Belgie - RIC - kolize
GP Itálie - RIC - spojka
GP USA - RIC - baterie
GP Mexika - RIC - spojka

Celkem odstoupení: 12x
Vina PJ Renault: 3 (max 4, když uznám Bahrain)

% Viny na straně dodavatele PJ je max 33%, jestli nepočítám Bahrain, tak je to 25%.

Takže očekávám, že se Richter s Král Renaultu omluví za pomluvy a jasnou zaujatost vůči tomuto výrobci!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Zhavici svíčky u dieselu jsou něco jiného, než v benzinu. Ty si opravdu nevymenujes sám, pakliže nejsi automechanik s vybavením. Převodovku si samozřejmě vyrábí RB sám. Konkrétně spol. Red Bull Technology sídlící v Milton Keys, UK. A ne, opravdu to není preznackovana převodovka Renaultu. Spojka v F1 je v režii týmu. Možná to pro ne někdo děla, ale spíše si myslím, ze to opět vyrábí spol. RB technology. Proč by to brali od Renaultu, kdyz se mohou domluvit buď přímo s výrobcem a nebo dokonce si ji přímo sami navrhnout a vyrobit. Toto řešení je nejrychlejší, nejlevnější a nejefektivnější. Co se mapování motoru tyče, bylo několikrát zmíněno, ze RB používá svoje mapy, proč to tedy rozporujes? Vůbec srovnávat čisté kusovou záležitost v F1 a masovou produkci jednoduše vůbec nelze. To se shodneme. Tady platí, ze čím více řešení si vymyslis a výrobis pod vlastní střechou, tím lépe.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Ricciardovi odešla spojka (konkrétně vypínací ložisko v ní). Ta je záležitostí Red Bullu (resp. jeho dodavatele ZF Sachs), nikoliv Renaultu. Totéž platí samozřejmě pro převodovku.
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Každý diesel má svíčky... 03
S tebou to nemá cenu, když mi zde napíšeš, že si RB dělá sám výfuky, tak to mi naprosto stačí. A mimochodem - ŘJ jsou jednotné (dodává f. McLaren Electronics) kvůli možnosti kontroly nepovolených režimů (svého času kontrola trakce), ale je jasné, že řídící pole motoru si dělá každý výrobce motorů sám. A nedovolí nějakým čučkařům, aby do toho zasahovali, bez brzdy a dlouhých hodin zkoušek nikdo lepší soft nenapíše. Spojka byla vždy součástí motoru a jak jsem psal, nejde o to, jestli ji Rencek vyrobil, ale měl zajistit kvalitní díl. Všechny tebou uvedené firmy sice spojky vyrábějí, ale vždy na základě podkladů výrobce motorů. U sériové produkce si buď výrobce vybere z nějakého porfolia, ale u závodních aut se dělá spojka a vůbec všechno na zakázku. Řeší se rozměr, přítlačná síla, tvrdost atd. U běžné produkce výrobce spojek dokáže odhadnout vlastnosti motoru (také netočí 15 000 rpm, že), ale u takových speciálů dost těžko.
RB a výroba převodovky - můžeš mi dát nějaký odkaz na místo, kde chcánkaři mají strojírenskou fabriku na výrobu převodovek? Znak RB na skříni převodovky ještě nic neříká o tom, kdo ji vyrobil. Gůgl mi nic nenašel, ale možná jsem to zadal blbě...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Jojo třeba svíčky v naftovým motoru ze? ;) Argumentace z tvé strany nula. Jen na me bezdůvodně útočiš. 02 Ale jestli se chceš bavit o motorech, můžeme. Možná budeš překvapen. ;)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Ty ses úplně mimo :D Kde si proboha byl na tom, ze je Renault výrobce spojek?! Výfuk vyrábí napr. Firmy jako Akrapovič, Spoon, ABT a plno dalších firem. Opravdu si myslis, ze spojka je automaticky součástí balíku od výrobce? Proč si tedy RB děla svoji převodovku?! Proč si děla součástí výfuku sám?! Jestli si myslis, ze motorové mapy jsou standardizované, tak mas opravdu velké mezery Juro. Btw tu spojku do te Octavie opravdu Škoda nevyrábí 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
*** Motor dodávaný bez výfuku? To jsi viděl kde? 18 Spojka je součástí motoru, to platilo vždy. Si jako myslíš, že Redbuláci půjdou někam do frcu a tam si koupí spojku z Octávky a mrskou ji tam? Mě fakt bavíš...
Elektronické jednotky jsou jednotné a nevím, jak by RB dokázal do nich napsat soft, když nemá motorovou brzdu a motor kupuje jako celek. Rencek by jim žádný motor bez odladěného řídícího programu nedal. Nevěř všemu, co se kde píše na netu.
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Ale prosím te, spojky a převodovky nejsou součástí balíku PJ! Stejně tak výfuk nemusí byt součástí balíku. Naopak je dobre známo, ze RB si děla plno části samo a to včetně ovladaci elektroniky.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Spojka je součástí motoru. Takže problém Renaultu - i když to ložisko nevyrábí, měl se postarat, aby se tam dostal patřičně kvalitní a hlavně trvanlivý díl.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Je fajn číst od RB i něco jiného než kritiku Renault. Každopádně by bylo fajn si vážně promluvit s jejich výrobcem spojek, pže to je úplně to samé, jako měl Ricci v Monze.
Uvidíme, zda konečně i ti dva šašci v TV pochopí, že zdaleka na každé odstoupení je vina Renaultu! RB (hlavně Ricci) letos ztratil rozhodně více bodů díky nespolehlivosti dílů mimo PJ a taky vzájemnými kolizemi, či chybami Maxe hlavně v první třetině sezóny.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama