DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Ricciardo i přes ztrátu v úvodu kola zajíždí rekord, Kimi přes 356 km/h. Závod na 2 zastávky?
MEXIKO - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jak si vedli piloti během kvalifikace v jednotlivých částech okruhu? Kdo dosahoval nejvyšších rychlostí na rovinkách, jak se chovaly pneumatiky a jaké strategie můžeme očekávat ve Velké ceně Mexika 2018?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Ricciardo i přes ztrátu v úvodu kola zajíždí rekord, Kimi přes 356 km/h. Závod na 2 zastávky?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
GRAHAM
10:12 28.10.2018 77.236.218.XXXHelmut Marko, ktorý k Ricciardovej pole position uštipačne dodal: "Mal by si ju užiť. V Renaulte si na niečo podobné počká dosť dlho."
Celý tým již hledí vstříc příští sezoně. Data z testování jsou velmi pozitivní. Mohou se soustředit na svou práci a postavit motor, jaký chtějí. Nyní už nemusejí řešit, co na to jejich partnerský tým," rýpl si Verstappen do McLarenu.
Za tohle chovaní přijde karma.-
-
Adi
11:13 28.10.2018 83.240.61.XXXObvykle tato posměšná gesta vůči ostatním týmům většinou zakrývají vlastní obavy o budoucnost. V F1 je téměř zákonitě dáno, ze čím víc se chvastam, tím krutější je realita. Je klidně možné, ze Honda umí na jedno kolo vyvinout vyšší výkon než Renault, ale zatím opravdu nic nenaznacuje, ze přechod na Hondu je pro RB výhra. Jen se o tom mluví, ale poslední závody celkem pěkně ukazuji, ze výkonnost TR je na úrovni dávno nevyvijejiciho McLernu nehledě na to, jakou specifikaci Hondy použijí. A i když TR testuje pro RB, je i tak počet použitých komponent ve srovnání s ostatními výrobci dost brutální. Nemám potřebu na někoho plivat jako Ves nebo Marko, ale těch indicií, ze se Honda přes Renault převali a uteče mu opravdu moc není. Naopak je jich zatím velmi málo...-
airwar1939
12:08 28.10.2018 176.74.141.XXXTR jezdí celý rok se stejným šasi, jediné co se vyvíjí je motor, takže pokud i na konci sezony drží krok a bojují o body, nebude to z motorem špatné, protože šasi TR ani na začátku sezony žádná výhra nebylo.-
-
-
Adi
12:55 28.10.2018 83.240.61.XXXOpět mýtus až blábol o tom, jak TR nevyviji sasi. Co tam teda ve Faenze ti inženýři tvoří? Mega turnaje v CS? Nebo myslis, ze jsou spíše součástí WoW komunity? Těžko říct. K tomu vývoji Hondy. Ja toho moc nevidím. Vidím nasazení skoro 1/2 roku staré specifikace. A ktere boje o body myslis, když odpadne před nimi 6 jezdců? Me spis zarazí, ze Hartly ztratil na ten slabý Renault minutu v USA a k těm bodum přišel jako slepý k houslim. “Hvězdu” Gaslyho nebudu komentovat...-
airwar1939
13:58 28.10.2018 176.74.141.XXXNevím co tam dělají, ale je to prohlášení jezdců a šéfa TR, letos prý vůz vůbec nevyvíjeli z důvodu toho, aby bylo možné porovnávat pokroky motoru, což zní logicky. Ale je to prohlášení, jestli je pravdivé neumím posoudit.
Pokud jde o vývoj vozu u TR a RB tak oba týmy jsou relativně malé a o vývoj obou vozů se stará jiná divize. Předpokládám, že ta divize pracuje na vylepšeních hlavního týmu RedBull, a do Torro Rosso se investuje jen tolik aby moc nezaostávali.-
-
airwar1939
17:45 28.10.2018 176.74.141.XXXProč odpovídáš, když nečteš to na co odpovídáš?
Já jsme napsal co tvrdí TR ohledně vývoje svého vozu, a sám dodávám, že nevím zda je to prohlášení pravdivé.
-
-
-
-
-
-
-
Situs
09:15 28.10.2018 85.70.164.XXXTy strategie vypadají zajímavě, jednozastávková strategie se nemusí na tomto okruhu vyplatit, a to i když startujete na US. I když mám tentokrát tušení že ten déšť tam bude a to by hodně změnilo karty. Docela by mě zajímalo jak by se pak dařilo RB, protože posledně na vodě se docela trápil a byl na míle daleko od Mercedesu. Je to trochu zvláštní když maj v zatáčkách tolik přítlaku, možná je to poprvé v hybridní éře co si RB déšť fakt nepřeje, ale uvidíme, třeba to byla jen výjimka a teď jim to už pofrčí i za deště. -
airwar1939
08:56 28.10.2018 176.74.141.XXXPočínání Renaultu a Sauberu v Q2 jsem opravdu nepochopil, stěžují si že hyperměkké pneu odchází po jednom kole a pak si je zvolí pro start do závodu s plnou nádrží. To má vážně logiku.-
-
airwar1939
12:10 28.10.2018 176.74.141.XXXProblém je, že pokud ty gumy vážně budou muset měnit po pěti kolech max, tak mají o jednu zastávku víc než jezdci od 11 místa víše, a tedy pokud po té výměně budou až za nimi, tak už se před ně strategií těžko dostanou.
Já si myslím, že jak Renault tak Sauber se během prvních kol ještě před výměnou pneu začne propadat.
-
-
-
airwar1939
14:01 28.10.2018 176.74.141.XXXPředpověď srážek při závodě je 10 %, takže hodně odvážná volba... plus na mokru se pořadí mění tak rychle že je vlastně jedno jestli startují sedmí nebo jedenáctí.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek