DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Ricciardo i přes ztrátu v úvodu kola zajíždí rekord, Kimi přes 356 km/h. Závod na 2 zastávky?

MEXIKO - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jak si vedli piloti během kvalifikace v jednotlivých částech okruhu? Kdo dosahoval nejvyšších rychlostí na rovinkách, jak se chovaly pneumatiky a jaké strategie můžeme očekávat ve Velké ceně Mexika 2018?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Ricciardo i přes ztrátu v úvodu kola zajíždí rekord, Kimi přes 356 km/h. Závod na 2 zastávky?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 29.10.2018 10:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 28.10.2018 10:27
Na druhou stranu má ale pravdu. »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 28.10.2018 08:56
Počínání Renaultu a Sauberu v Q2 jsem opravdu… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 28.10.2018 09:15
Ty strategie vypadají zajímavě, jednozastávková… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No jakou, že se zase tak moc nezlepšily.......ač Honda zcela jistě výkon navýšila. Jenže to renault taky....jsou tak fifty, fifty. Honda možná je v kvaldě lepší.....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Pišeš to blbě.....už v USA mělo TR upgrade aera ( podlaha , křídlo) pro Gaslyho a teď to dostal i Hartley. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Proč odpovídáš, když nečteš to na co odpovídáš? 12

Já jsme napsal co tvrdí TR ohledně vývoje svého vozu, a sám dodávám, že nevím zda je to prohlášení pravdivé.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Zajímavé, ty tvrdíš, ze na auto letos novinky nedali a přitom se novináři po kvalifikaci Hartlyho ptali, jestli byl spokojený s novinkami na autě... tak jak to je? :)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Předpověď srážek při závodě je 10 %, takže hodně odvážná volba... plus na mokru se pořadí mění tak rychle že je vlastně jedno jestli startují sedmí nebo jedenáctí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Nevím co tam dělají, ale je to prohlášení jezdců a šéfa TR, letos prý vůz vůbec nevyvíjeli z důvodu toho, aby bylo možné porovnávat pokroky motoru, což zní logicky. Ale je to prohlášení, jestli je pravdivé neumím posoudit.

Pokud jde o vývoj vozu u TR a RB tak oba týmy jsou relativně malé a o vývoj obou vozů se stará jiná divize. Předpokládám, že ta divize pracuje na vylepšeních hlavního týmu RedBull, a do Torro Rosso se investuje jen tolik aby moc nezaostávali.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
A jakou mají TR a McLaren spojitost?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Opět mýtus až blábol o tom, jak TR nevyviji sasi. Co tam teda ve Faenze ti inženýři tvoří? Mega turnaje v CS? Nebo myslis, ze jsou spíše součástí WoW komunity? Těžko říct. K tomu vývoji Hondy. Ja toho moc nevidím. Vidím nasazení skoro 1/2 roku staré specifikace. A ktere boje o body myslis, když odpadne před nimi 6 jezdců? Me spis zarazí, ze Hartly ztratil na ten slabý Renault minutu v USA a k těm bodum přišel jako slepý k houslim. “Hvězdu” Gaslyho nebudu komentovat...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Mclaren to samé, co tam máš dál. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
shazec

shazec

89.203.142.XXX
Pokud se bude startovat za mokra nebo začne hned po startu pršet, tak to byla nejlepší volba.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
shazec

shazec

89.203.142.XXX
Marko i Horner jsou neskutečně slaný, že se na ně Danny vybodnul. Já se mu nedivím a mám jen další důvod nefandit tomuhle nesympatickýmu týmu.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Problém je, že pokud ty gumy vážně budou muset měnit po pěti kolech max, tak mají o jednu zastávku víc než jezdci od 11 místa víše, a tedy pokud po té výměně budou až za nimi, tak už se před ně strategií těžko dostanou.

Já si myslím, že jak Renault tak Sauber se během prvních kol ještě před výměnou pneu začne propadat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
TR jezdí celý rok se stejným šasi, jediné co se vyvíjí je motor, takže pokud i na konci sezony drží krok a bojují o body, nebude to z motorem špatné, protože šasi TR ani na začátku sezony žádná výhra nebylo.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Obvykle tato posměšná gesta vůči ostatním týmům většinou zakrývají vlastní obavy o budoucnost. V F1 je téměř zákonitě dáno, ze čím víc se chvastam, tím krutější je realita. Je klidně možné, ze Honda umí na jedno kolo vyvinout vyšší výkon než Renault, ale zatím opravdu nic nenaznacuje, ze přechod na Hondu je pro RB výhra. Jen se o tom mluví, ale poslední závody celkem pěkně ukazuji, ze výkonnost TR je na úrovni dávno nevyvijejiciho McLernu nehledě na to, jakou specifikaci Hondy použijí. A i když TR testuje pro RB, je i tak počet použitých komponent ve srovnání s ostatními výrobci dost brutální. Nemám potřebu na někoho plivat jako Ves nebo Marko, ale těch indicií, ze se Honda přes Renault převali a uteče mu opravdu moc není. Naopak je jich zatím velmi málo...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Potřeba neustále řešit druhé, pomlouvat, kritizovat druhé není cesta. Jak píši přijde karma.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Na druhou stranu má ale pravdu.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Helmut Marko, ktorý k Ricciardovej pole position uštipačne dodal: "Mal by si ju užiť. V Renaulte si na niečo podobné počká dosť dlho."

Celý tým již hledí vstříc příští sezoně. Data z testování jsou velmi pozitivní. Mohou se soustředit na svou práci a postavit motor, jaký chtějí. Nyní už nemusejí řešit, co na to jejich partnerský tým," rýpl si Verstappen do McLarenu.


Za tohle chovaní přijde karma. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Radon

Radon

84.242.97.XXX
Asi si myslí, že dobře odstartovat, rychle zničit, vyměnit a dostat se do čistého vzduchu vzadu jim dá nějakou výhodu. Uvidíme, možná to bude závod plný rozdílných strategií. A třeba i deště...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ty strategie vypadají zajímavě, jednozastávková strategie se nemusí na tomto okruhu vyplatit, a to i když startujete na US. I když mám tentokrát tušení že ten déšť tam bude a to by hodně změnilo karty. Docela by mě zajímalo jak by se pak dařilo RB, protože posledně na vodě se docela trápil a byl na míle daleko od Mercedesu. Je to trochu zvláštní když maj v zatáčkách tolik přítlaku, možná je to poprvé v hybridní éře co si RB déšť fakt nepřeje, ale uvidíme, třeba to byla jen výjimka a teď jim to už pofrčí i za deště.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Počínání Renaultu a Sauberu v Q2 jsem opravdu nepochopil, stěžují si že hyperměkké pneu odchází po jednom kole a pak si je zvolí pro start do závodu s plnou nádrží. To má vážně logiku.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama