DISKUZE K ČLÁNKU

Ferrari to dle Vettela Mercedesu příliš usnadnilo, těsnější souboj si přeje i Hamilton. Co je za poklesem formy?

Ferrari podle Sebastiana Vettela cestu k titulu Mercedesu v posledních závodech příliš ulehčilo, Lewis Hamilton by přitom uvítal těsné bitvy až do samotného závěru. Co stojí za poklesem formy italské stáje? Svůj názor přidává Ross Brawn i Charlie Whiting.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari to dle Vettela Mercedesu příliš usnadnilo, těsnější souboj si přeje i Hamilton. Co je za poklesem formy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 15.10.2018 18:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 10.10.2018 09:30
Jak říká Hamilton, Ferrari ztratili od Singapuru… »
» bombík (Hlasovali 2 lidé) 10.10.2018 08:29
Neřekl bych, že když by ve Ferrari zabrali, tak… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 10.10.2018 08:39
Je to jednoduché, Mercedes se za poslední Velké… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jiras

    jiras

    188.75.128.XXX
    Ne Ferrari, ale především Vettel sám svými stupidními chybami. Tolik zahozených bodů v boji o titul jsem ještě neviděl a to koukám na F1 někdy od roku 1998.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Playbor12

    Playbor12

    62.209.230.XXX
    No, Vettel, stejně, jako loni, podlehl brutálnímu tlaku Lojzy. Lojza nedělá chyby a jako jezdec je jednoznačně nejlepší. Vettel může získat titul. Až se Lewis Hamilton rozhodne skončit. Škoda jen, že LH neútočí na sedmý, který by si rozhodně zasloužil, ale zatím pouze na pátý. I když, Kimimu ten titul, získaný za vydatné pomoci "férového" jezdce Alonsa, rozhodně přeji.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jak říká Hamilton, Ferrari ztratili od Singapuru hodně výkonnosti, čím to přesně bylo vědí jen oni sami, myslím že v tom zahrálo roli lepší měření toku energie od FIA, navíc opticky to mohly ještě zvýraznit upgrady kde Mercedesu fungoval a Ferrari ho v Japonsku po pátku zcela sundali. A náhlá smrt Marchionneho vskutku mohla rozpoutat ve Ferrari boje o koryta, to nepomůže.

    Je kouzelné že Whiting také potvrzuje pokles výkonnosti u Ferrari ale opět oroduje za Ferrari že se zlepšením jejich měření to rozhodně nesouvisí. Jak to asi může vědět? Jak může vědět zda Ferrari kvůli tomu nezměnilo nějaké praktiky? Tohle přece nelze s určitostí v jeho pozici říci. A takových výmluv když má říci jen od kdy tam mají druhý senzor? Co tím asi tak prozradí? Metodika měření je jediná věc která je důležitá při technologickém vývoji, nikoliv pravidla, ale jejich kontrola a vymahatelnost je v F1 to co týmy limituje. Tajit jak se vynucuje nějaká kontrola beru za nehoráznou a nespravedlivou novotu, vezměte si kdyby třeba nikomu neřekli jak budou kontrolovat ohebnost křídel, nemůžu si pomoci, ale F1 ukázala že právě způsob měření je oblast kde se hledají šedé zóny, a musí být zcela transparentní a nesmí být o něm pochyb. Týmy mají právo na něco přijít, a taky maj právo upozorňovat na díry v měření pro nápravu, týmy se také takto hlídají navzájem.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      85.207.74.XXX
      Já Whitingovi rozumím a přijde mi to fér. I celé FIA alespoň v tomto směru věřím.

      Nemyslím si, že Ferrari ztratilo to, co technicky mělo. Ztratilo akorát náskok, resp. už i ztrácí, protože Mercedes šel prostě o kus nahoru.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Je to jednoduché, Mercedes se za poslední Velké ceny hodně zlepšil auto a LH je prostě dobrý jezdec. Více bych v tom nehledal...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Někteří insideři mluví o něčem jiném 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.225.72.XXX
      Taky bych řekl, že Ferrari ztratilo především vůči Mercedesu a to především v kvalifikaci.V závodě se to dá těžko odhadnout, protože nevíme na kolik šetřil techniku Mercedes a kolik měl vliv, že Ferrari muselo jezdit za soupeři.
      Odstup vůči RedBullu mi přijde podobný a proti ostatním to taky nevypadá, že by se něco změnilo. Taky to může být tím, že jim nesedlo nastavení na těchto okruzích a naopak Merglu pomohl upgrade. Možná Ferrari trochu více ztratilo v kvalifikaci, což mělo dopad i na jejich závodní podmínky, ale přijde mi, že na čistém vzduchu jezdí oba týmy dost podobně. Otázka je, jak by mohli oba týmy mohli zrychlit, kdyby museli, nebo v případě Ferrari mohli?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hormón

      Hormón

      37.188.191.XXX
      Mercedes jde jako loni v druhe polovine roku rychleji dopredu. Ferrari trochu zaspalo, mozna ze se venuji vice auto pro pristi rok nez Mercedes. Proto je mozna Ferrari na zacatku roku o trochu lepsi, ale neumi toho dostatecne vyuzit.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • bombík

    bombík

    82.117.130.XXX
    Neřekl bych, že když by ve Ferrari zabrali, tak můžou porážet Mercedes, to v žádném případě. Budou jen tak blízko, jak jim M dovolí, aby to vypadalo na těsný souboj. Mercedes v klidu jede tak na 95%, kdežto Ferrari to musí hrotit na maximum, z toho plynou jejich chyby. Za vidinou titulu se po celou sezónu hnali úplně zbytečně, protože soupeř nemusel vytáhnout všechny trumfy. Viz Vettelova věta, že na to M nemusel tlačit a že nevidíme skutečný obrázek.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Cesta Maxe Verstappena s Red Bullem RB7 Spojenými státy americkými

VIDEO: Hory v Coloradu, jemný písek v Miami - po USA se s vozem F1 prohání Verstappen

Stoffel Vandoorne v F1 po sezóně 2018 skončí

Vandoorne bude příští rok závodit v elektrických formulích po boku šampiona DTM

Fernando Alonso v kokpitu vozu americké série Indycar

Alonso o svém odchodu z F1: každý závod jako oslava, vozy stále miluje. Proč tedy končí?

George Russell vyhrál závod v Rusku

Williams potvrdil mladého Russella jako svého jezdce pro sezónu 2019

Max Verstappen před Kimim Räikkönenem

Räikkönen se Verstappena i přes jejich kolizi v Japonsku zastává

Max Verstappen s Red Bullem RB14

U Red Bullu jsou naplnění optimismem, Marko pomýšlí na obrovské úspěchy s Hondou

Carlos Sainz s Renaultem RS18

"Za pokles konkurenceschopnosti Renaultu může asi motor," přiznává zklamaný Sainz

Sebastian Vettel si podává ruce s Lewisem Hamiltonem

Hamilton se zastává Vettela a Ferrari, požaduje po médiích více respektu

Fernando Alonso skončil v Japonsku daleko za body

Trest pro Alonsa ano, pro Magnussena ne. FIA vysvětluje rozhodování svých komisařů +VIDEO

Sebastian Vettel se svým Ferrari

"Schválně přestal brzdit." Vettel si hodlá s Verstappenem o jeho manévrech ještě promluvit

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (20:00 - 21:00)
    • Kvalifikace (23:00 - 00:00)
  • Neděle

    • Závod (20:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama