DISKUZE K ČLÁNKU "Mercedes to v hodnocení rychlosti Ferrari přehání," tvrdí Vettel

Mercedes to podle jezdce Sebastiana Vettela často v hodnocení konkurenceschopnosti Ferrari přehání. Posledních pár závodů měl německý tým jasně navrch.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Mercedes to v hodnocení rychlosti Ferrari přehání," tvrdí Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 54, poslední 05.10.2018 19:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovalo 7 lidí) 03.10.2018 13:53
Asi tady docela chybí článek o tom, kam se… »
» airwar1939 (Hlasovalo 6 lidí) 03.10.2018 15:07
Asi proto že k žádné záhadné ztrátě rychlosti… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 03.10.2018 15:58
Ztráta rychlosti u Ferrari je potvrzena i měřením… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    213.220.223.XXX
    Tak píšou že druhý senzor má Ferrari už od Monaka. Žádný podvod. Problémem ale u nich údajně začala být v poslední době práce s pneu, nemůžou je donutit pracovat. Zřejmě Pirelli tajně vrátilo do hry ty pneu co má Mercedes na míru 13
    Takže prosím ať se ti jež měli podezření pokorně omluví Ferrari a FIA 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.136.XXX
    Pokud Ferrari získalo svoji výhodu (nebo vlastně vyrovnanost s Mercedesem) obcházením pravidel a tu už teď nemá, tak z toho trochu mrazí, protože tím pádem má Mercedes reálně stále 5 až 8 desetin na kolo náskok na konkurenci. Horner řekl že bez změny pravidel Mercedes nikdo nedožene. Takže jsem pro ať změní pravidla nebo povolí podvádění, jinak to bude nuda 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Chce to třetí baterii 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Chce to pravidla a systém jejich kontroly(měření) taková, kde nebude pochyb. O tom že s tím má FIA záhadné problémy je více než patrné, chce to totiž mozek pružných a fungujících lidí a ne tuto zastaralou nepružnou politickou fosílii.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Pokud měli v pravidlech, že se měří jedním senzorem, tak se nedivím, že neměřili dvěma 11
          Pořád si ale myslím, že se to divákům vyplatilo. Až do teď to byla super sezona. Mercedes teď ukazuje jak by to vypadalo bez triků. To by se ti líbilo? Však máš pořád plnou pusu dobra pro diváky a teď jsi najednou proti 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Pokud metoda používaná FIA na prokázání legálnosti není dostatečně průkazná či bezchybně použitelná tak se upravuje, to přece není nic nového. Ovšem nemělo by to trvat půl sezony že 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Zase by se mělo ale měřit všem stejně. Jak je jako možný, že pro Ferrari mají speciální podmínky 10

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Tak to mají zakázat rozdělené baterie? Když třeba Mercedes nebo kdokoliv také přejde na rozdělenou baterii tak budou mít stejnou péči. Tohle přece není nic proti Ferrari, přece nechceš mít neoprávněnou výhodu a trvat na ni, to se profackuj a posuň se trochu dál.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  No to teda nevím 14

                  Asi souhlasím s kolegou nahoře, je potřeba povolit podvádění soupeřům Mercedesu nebo se tu budeme do nekonečna dívat na dominující Mercedes 18

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            37.188.139.XXX
            Přesně to mě mapadlo 11 Jaká by to byla nuda kdyby mělo Ferrari od Austrálie dva senzory na baterce, hrůza si to jen představit 17 I když příští rok to možná poznáme… Dvacet Hamiltonových vítězství se spolehlivým "wingmanem" Bottasem v zádech 16

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tady je video rozbor "ztráty výkonu" motoru Ferrari v posledních závodech. Něco na tom určitě bude [odkaz na stránku] (anglicky či s možností českých titulků)

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Nerozumíme a nevěříme 14

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        85.70.184.XXX
        za 1) tomu nerozumíš a za 2) tě to uráží. 11
        Každopádně první tréninky teď v Japonsku znova jen nahrály teorii "cheatování" Ferrari s baterkama.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Rozumíme a myslíme že na tom něco je 13 Arri se nechal slyšet že je pohoršen že se existence druhého senzoru u Ferrari dostala ven, to je škandál 11 Praktiky měření FIA o legálnosti dle pravidel by snad mělo být tajemstvím 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Kdžy už tady řešíte toho Alonsa, tak dle mého názoru měl jít do Mercedesu. Bylo by to aspoň zajimavé a šampionát by měl koule. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Ty to říkáš tak jak kdyby měl na výběr 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Alonso bohužel pro něj neměl o Mercedes zájem. A je otázka, zda by tam vydržel až do roku 2014, a jak by vypadala jeho spolupráce s Rosbergem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Byl by to super šampionát 11 No konec snění 05 Paradoxně nejvíce potencionálně zajímavá dvojice bude asi ve Ferrari. Tam je to celkem neznámá, kdežto Mercedes raději nic nemění a v RedBullu i Sainz byl moc 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Tak Alonzo mohl jít do Mercedesu na konci 1999, to ho tam chtěl Ross Brown, ale je otázka zda by to prošlo u představenstva.

        Pokud ano, v sezonách 2000-2002 by jezdil s Nickem Rosbergem kolem 10 místa, moc výše se obvykle nedostávali. A je otázka, zda by vydržel až na rok 2013, kdy šli vyditelně nahoru a vyhráli nějaké závody, a zda by tedy pak v roce 2014 bojoval s Nickem o titul.

        Osobně si nemyslím, že by to dal, Mercedes by z něho asi neudělal týmovou jedničku na úkor Nicka, a hlavně nevěřím, že by zvládnul tři roky plácání někde na pokraji desítky.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama