DISKUZE K ČLÁNKU "Mercedes to v hodnocení rychlosti Ferrari přehání," tvrdí Vettel

Mercedes to podle jezdce Sebastiana Vettela často v hodnocení konkurenceschopnosti Ferrari přehání. Posledních pár závodů měl německý tým jasně navrch.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Mercedes to v hodnocení rychlosti Ferrari přehání," tvrdí Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 54, poslední 05.10.2018 19:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovalo 7 lidí) 03.10.2018 13:53
Asi tady docela chybí článek o tom, kam se… »
» airwar1939 (Hlasovalo 6 lidí) 03.10.2018 15:07
Asi proto že k žádné záhadné ztrátě rychlosti… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 03.10.2018 15:58
Ztráta rychlosti u Ferrari je potvrzena i měřením… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Jo, na to jsem právě zvědav. I když zrovna tady v Japonsku to vypadá spíše na mokrou kvalifikaci. A právě jsem zvědav i jak blízko bude bude v těch zbývajících závodech RedBull, jestli je to o ztrátě 3-5 desetin tak to bude znát.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Pokud srovnáváš procentuelní ztrátu mezi jednotlivými závody po sobě, kde se mění charakter tratí, procentuální využití PU, je jiná teplota vzduchu tak ti to může takto vycházet. Ale jak jsme si při podobném sporu ukázali už v květnu, kdy jsi stejnými čýsly argumentoval pokrok McLarenu a jeho rostoucí formu, a já meziročním srovnáním na stejných okruzích argumentoval, že tam žádné zlepšení není, tak vývoj ukázal že to zlepšení McLarenu tam fakt není, a jde jen o to že jim někdy trať sedí, a oni neco urvou a někdy jim nesedí.

              Rozhodně vyvodit z polovičního náskoku v kvalifikaci v Singapuru, že je to jen motorem je hodně odvážné, zvláště když v Monze se pod plynem jede většinu času, a v Singapuru cca. polovinu. Ono když koukneš na loňská data, tak loni v Itálii byl RedBull v kvalifikaci oběma jezdci o 1 sekundu před Ferrari, pokud použiji tvou logiku, tak by mě pak vycházelo že loni v itálii měl RedBull mnohem výkonnější motor než Ferrari, ale tomu ani jeden nevěříme. Pokud to chceš seriozně srovnávat, musíš to dělat seriózněji a využít více proměnných.

              Pro pochopení, já rozhodně nerozporuji to, že Ferrari může mít nějakou vychytávku, jejíž provoz nyní omezili. Ale dokud k tomu FIA neřekne jasné stanovisko, beru drby novinářů jako drby... nic víc.

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Jako promiň, ale co chceš aby k tomu FIA řekla? Na tlak zlepšila monitoring toku energie i pro používání 2 baterií, od ní se více nedozvíš.

                Sledování trendu vývoje ztráty z trati na trať není zcela průkazné, to tu všichni vědí, ale když se na to mrkneš v rámci více závodů tak obrázek vývoje dostaneš. Proto jsem i psal že jsem zvědav jak tomu bude nadále. Sám jsi argumentoval že k žádné záhadné ztrátě rychlosti nedošlo a odkazoval jsi i na zvětšení náskoku na FI. Já ti k ní dal jen čísla která mluví o opaku.

                Co se týče přidání senzoru na měření toku energie od FIA a poklesu výkonu motoru u Ferrari podle GPS dat neberu jen jako novinářské drby. Renault potvrdil že na těch datech to všichni vidí, Andy Cowell z Mercedesu také uznal že je tam patrný určitý bod zlomu při akceleraci, který měl vliv na výkon Ferrari během posledních dvou závodů. Tohle když řeknou lidi z konkurence tak si nemyslím že by to bylo jen tak, já z toho co čtu věřím že tam k poklesu výkonu došlo a má to co dělat s těmi bateriemi. Důkazy podle mě nikdy nedostaneme, ale kdyby ten lepší monitoring od FIA zavinil že Ferraru už jejich "trik" nemůže používat, tak by to vypadalo asi přesně takhle 03

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  Kvalifikační pomalost Ferrari v Rusku je pro mě také záhadou, mohla být způsobena chladným počasím, kdy Ferrari nebylo schopné dostatečně dobře pracovat s pneu (v chladnu s tím mají problémy, podobně jako Mercedes v extrémním horku).

                  Co vidím jako podstatné, že v závodě pak už byly plně konkurenceschopní, tam jezdil Vettel na úrovni časů Mercedesu a FI dával každé kolo dvě sekundy, na tvrdší směsi i 2,5 na kolo. Maximálku v závodě mají vozy z motory Ferrari také větší, než většina vozů s motorem Mercedes. Takže fakt tam propad výkonnosti nevidím.

                  A s těmi bateriemi to mělo dělat co? Tým má 105 kg paliva na závod, a maximální průtok paliva 100 kg za hodinu. Jaké je omezení na množství distribuované energie z baterií a porušovalo to Ferrari?

                  Pokud jde o FIA. tak ta by měla říct, že Ferrari porušovalo předpisy, čím porušovalo předpisy a měla by udělit trest za to porušování. Zatím jsem nic takového nezaznamenal.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Jenže v závodě prý Mercedes už jen kontroloval co potřeboval, Bottas řekl že mohli jet ještě rychleji, ale nebylo třeba a jeli v konzervativnějším módu.

                    Energie z baterie je pravidly omezena na 4 megajouly a výkon MGU-K na 120 kilowattů, teda 163 koní. Už delší dobu existovala teorie že Ferrari díky oddělenému systému baterií dokáže produkovat více této energie a uniká to měření, týmy poukazovali na to že měření FIA na toto není dostatečné až došlo prý k nasazení dalšího senzoru aby se monitoroval každý díl baterie zvlášť.

                    FIA nemůže říci nic protože nebyla schopná měřit tok energie dostatečně a dle jejich metod bylo vše v pořádku. Nejprve teda prý viděli na datech něco podezřelého, ale Ferrari jim to prý náročným způsobem vysvětlilo a to jim stačilo. No a teď když použili na nátlak týmů i tu druhé čidlo tak najednou ta výhoda která byla pozorovatelná u Ferrari je pryč. Teda to kdy FIA nasadila to druhé čidlo FIA odmítla sdělit, což nevím proč, jen potvrdila že ho skutečně teď používá.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • airwar1939

                      airwar1939

                      176.74.141.XXX
                      To je zajímavá teorie.

                      Ale bavíme se o elektrické energii která pohání elektromotor, a pokud je tam nějaké omezení v množství energie, tak změřit absolutně přesně množství elektromotorem spotřebované elektrické energie je triviální záležitost.

                      Pokud by tedy ta teorie byla pravdivá, tak by to znamenalo, že ve FIA dělají lidé kteří by stěží prošli druhým stupněm základní školy. I když zase tak moc by mě to nepřekvapilo, nebylo by to poprvé.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • mi88ki

                      mi88ki

                      165.225.72.XXX
                      Perez taky říkal, že by mohl jet mnohem rychleji, když uvíznul za Magnussenem, takže skutečnou rychlost toho vzadu nelze zjistit 03
                      Co si vzpomínám, tak Vettel v jedné chvíli zrychlil, na to Bottas reagoval, že taky zrychlil a protože si Seb akorát ničil gumy, tak si zase musel nechat odstup. Bohužel takhle vypadá dnes závodění, pokud jsou auta v podobném výkonnostním okně a na trati kde se nedá tak blízko, aby se dalo předjet alespoň pomocí DRS. těžko z toho pak hádat, kdo jak rychle mohl jet, kdyby měl volnou trať a chtěl jet rychleji. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Mclaren ale od Španělska auto téměř nevyvíjí....takže tak. Prý přešli na vývoj 2019....

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  On ho nevyvíjel ani do Španělska, první a jediné větší vylepšení přišlo právě ve Španělsku, pak už jen několik drobných... a pak McLaren přizna,l že mu nesedí data z tunelu, že se mu odtrhává proudění někde kde to neočekával a že vylepšení nefungují.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Tak snad víš, že na to měli 3 měsíce, na nový návrh a taky to dle toho vypadá. A taky bohužel mají špatně nastavené převody, to jim taky nepovedlo....a změnit to nejde.
                    Snad za rok bude lépe....

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • airwar1939

                      airwar1939

                      176.74.141.XXX
                      Tak na návrh vozu měli času stejně jako soupeři, převodovku přepočítat na jiný maximální výkon jinou výkonnostní křivku by snad neměl být tak zásadní problém. Mě bohužel příjde, že se McLaren posledních pět let furt na něco vymlouvá, tak uvidíme příští rok, co bude.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Fanoušci Mercedesu brání Ferrari. Už jen to dokazuje jak jsi vedle 13

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Nejsem fanoušek Mercedesu. Jen nemám rád diskuze založené na informacích typu jedna paní povídala. 03

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • B2SoS

              B2SoS

              85.207.74.XXX
              Ale Jon jo. Každopádně se mi líbí Tvůj přístup "s chladnou hlavou", s ohledem na těch více proměnných a se spíše nepodezíráním každého ze špatností.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama