DISKUZE K ČLÁNKU "Mercedes to v hodnocení rychlosti Ferrari přehání," tvrdí Vettel
Mercedes to podle jezdce Sebastiana Vettela často v hodnocení konkurenceschopnosti Ferrari přehání. Posledních pár závodů měl německý tým jasně navrch.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Mercedes to v hodnocení rychlosti Ferrari přehání," tvrdí Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
jiras
13:14 04.10.2018 37.48.48.XXXFerrari by se mělo zamyslet, jestli má smysl nechat si dál Vettela. Pro další sezónu asi ano, už je pozdě, ale on nedokázal nic vytěžit ani v době, kdy mělo auto navrch a různými hrubými chybami se o spoustu bodů navíc připravil. Co víc by ještě chtěl, zase nějakou superberličku jako byly foukané nebo dvojité difuzory, kdy to bylo o parník?-
airwar1939
13:44 04.10.2018 176.74.141.XXXTak Vettel krom jedné sezony s Ricim vždy svého týmového kolegu porazil, i letos dává Kimimu celkem nářez. Byly nepochybně závody kdy bylo Ferrari rychlejší, ale kolik dělá na rychlosti vozu jezdec se nedá změřit.
Každopádně, pokud né Seb tak kdo tedy? Lewis je do roku 2020 Mercedesu, Riciardo Renaultu. Nikoho dalšího, kdo by byl vyjímečně rychlej a měl to v hlavě srovnáné na boj o titul nevidím.-
jiras
15:19 04.10.2018 37.48.48.XXXPorazit současného Kimiho, buďme upřímní, není nějaké měřítko. Stejně jako jím nebyl třeba Weber. Ale počet chyb je šílený. Loni několik psychických kolapsů, letos kolize a zahozené body, to nemá smysl. Uvidíme, jak Leclerc v roce 2019, pak je možno klidně někoho přetáhnout smlouva nesmlouva, Rici by klidně jít mohl.-
airwar1939
17:13 04.10.2018 176.74.141.XXXTěžko říct kdo je a kdo není měřítko, vynášený Alonso měl problémy jak s nováčkem Lewisem, tak i s veteránem Butonem. Ale zjevně se shodujeme, že pokud jde o boj titul, tak těch jezdců v poli moc není. Natož volných.-
spinelesssheep
19:13 04.10.2018 85.70.184.XXXProblémy s Buttonem? Sledoval jsi vůbec sezonu 2016? Tuším 15:3 v kvalifikacích a 54:21 na body.
-
-
-
Slaby.odvarek
16:31 04.10.2018 185.73.109.XXXOno není chyba jako chyba. Největší chyba byla Německo a Monza. Že Baku nebo Francie nevyšla to by se dalo i pochopit možná chtěl moc dopředu, nevím tohle se dá v zápalu boje i pochopit. Kdysi ještě před x lety to bylo normální a nikdo se nad tím nezamýšlel buď nudné kroužení nebo aspoň pokus o závodění. Asi na to koukám jinak. Ale Německo a Monza tam uz měl jet jak profesor, v Monze měl i zasahnout tým a ne to nechat dojit tak daleko. Já vím po bitvě je každý general. Lidé dělají chyby kdo by je nedělal, ale těch preslapu za x let u Ferrari je dost. Něco se pochopit dá něco nedá. Monza a Německo se pochopit ani omluvit nedají.
-
-
Slaby.odvarek
23:08 03.10.2018 185.73.109.XXXFurt si myslím že tam Alo měl zůstat a *** se do Mekace. Škoda.
Příspěvek byl redakčně upraven. -
Slaby.odvarek
23:05 03.10.2018 185.73.109.XXXA ono je vcelku jedno jestli Ferrari ztratilo rychlost nebo ne. Ty chyby mezi sedackou a volantem a na boxove zdi stejnak rozhodly. Takže tak -
Slaby.odvarek
22:59 03.10.2018 185.73.109.XXXNo druhý senzor baterie se už řešil kolem Monaka. Ale spíš bych ztrátu viděl v "italském bordelu " demotivanosti, též vylepšení aira u Merglu. Každý pozorný si musel ted v rusku všimnout menších křídel u Merglu a radlic u Italu. Konspiraci bych za tím nehledal Mercedes se po letní přestávce zvednul a Ferrari uslo. Ale to je pravidelná písnička. Též nikdo v potaz nebere pneu. Že v Sochi bylo docela "chladno" to též Ferrari nesvědčí. -
spinelesssheep
13:53 03.10.2018 85.70.184.XXXAsi tady docela chybí článek o tom, kam se záhadně ztratila rychlost Ferrari po té, co jsou pod kontrolou jejich dvě baterie. Myslím si, že to by klidně mohl být hlavní důvod proč se Ferrari na Mercedes najednou nechytá.-
jon
14:20 03.10.2018 90.176.154.XXXNení tomu tak. Jejich systém je hodně chytře udělaný a nelze prokázat cokoli nelegálního. A to i přesto, že jedna stáj má docela dobrého "žolíka" ve svých řadách, který má velice dobré povědomí o tom, jak celý systém funguje.
Problém je v tom, že celý jejich systému funguje podobně, jako flexibilní křídlo RB kdysi.
Mercedes je teď v popředí proto, že už konečně doladit domácí úkoly na motoru, které se objevily po závodu v Austrálii. Tím se jim PJ srazila o cca 0,5s-0,7s v kvaldě a o 0,3s v závodě. K tomu Lewis v jeho zabijácké formě a aero oddělení Medvědů také nespí. U Ferrari podle mě s aero trochu zaspali, což má na celé situaci také velký podíl.-
spinelesssheep
14:43 03.10.2018 85.70.184.XXXNo nerad bych se chytal nějakých konspiračních teorií, ale tohle dle mého názoru slušně zavání. Těžké to je prokázat, když po nasazení senzoru možná museli ten zázračný příděl energie utnout. :D
Ale zase máš pravdu, že Mercedes měl super rychlost v Austrálii, která se pak taky vytratila a to nejspíš v závislosti na problémech spojených se spolehlivostí. Nakonec bych se přikláněl ke kombinaci všeho - Mercedes bezesporu odvádí opět užasnou práci a tak trochu se asi dalo se čekat, že Německá mašinérie nakonec udolá Italskou siestu.
-
-
airwar1939
15:07 03.10.2018 176.74.141.XXXAsi proto že k žádné záhadné ztrátě rychlosti nedošlo, pokud člověk sleduje situaci jen trochu pečlivě, neušlo mu, že ve skutečnosti se náskok Ferrari, ale i postavení jeho zákaznických týmů v poslední době mírně zvětšil jak na Renault, tak i na FI. A to podle mě dokazuje, že motor Ferrari proti motoru Mercedes či Renault nic neztratil. Jediný kdo z týmů používajích Renault či Mercedes šel evidentně nahoru je Mercedes, a tam bych to přičetl zvládnutí managmentu pneumatik a vylepšení vozu.-
Situs
15:58 03.10.2018 85.70.164.XXXZtráta rychlosti u Ferrari je potvrzena i měřením GPS. Jde vidět že ten boost na rovinkách je opravdu fuč. Vůči Mercedesu si určitě pohoršili, ale jde vidět že i vůči RedBullu či FI. Tuším že budou mít co dělat s RedBullem v těch zbylých závodech, sám jsem na to zvědav jak moc se to potvrdí. Mercedes na to určitě šlape co to jde, ale nemám důvody po tom co bylo zveřejněno myslet si že to je jen tím.-
airwar1939
18:10 03.10.2018 176.74.141.XXXA co tak asi změříš pomocí GPS na rozdílných okruzích při rozdílném nastavení. Ferrari, Sauber a Haas v posledních závodech rychlostně získali na svou konkurenci, a to jak na týmy Mercedesu, tak i týmy Renaultu. Jedinej vyjímka je tovární tým Mercedesu (a RB se specifikací C v Monze)... tolik čísla z kvalifikací od VC Belgie.
A pak zde máme maximální rychlosti, mezi prvními sedmi vozy v Rusku pokud jde o top spead bylo pět vozů s motory Ferrari. a kdo se díval na závod, tak viděl, že to rozhodně nebylo na úkor výkonnosti v zatáčkách.
PS: a co bylo zveřejněno, tedy kromě informací typu jedna paní .....-
Situs
20:28 03.10.2018 85.70.164.XXXV Belgii byla mokrá kvalifikace, tam toho opravdu moc nepoznáš, mokré kvalifikace pro porovnání nebrat. Když se kouknu na Singapur a Rusko tak FI je k Ferrari o dost blíže než dříve, Itálie, Německo, Británie, Rakousko, Francie, Kanda, všude byly dál než v posledních 2 závodech.
Ferrari právě ztratilo i v zatáčkách, protože museli snížit přítlak aby kompenzovali méně výkonu, taková je teorie proč se snížila rychlost v zatáčkách.
Já si poklesu rychlosti všiml už dříve, ještě před článkem, a psal jsem tu teorii jestli jim něco nebylo zakázáno s tou elektrikou, ani jsem netušil jak blízko jsem možná byl.
Jen pro zajímavost - mrknul jsem od té Kanady jak se vyvíjela ztráta v procentech FI na Ferrari, je vynecháno Maďarsko a Belgie pro déšť v kvalifikaci, zde jsou výsledky.
1,83
1,81
2,11
2,17
2,16
2,45
1,38
1,57
..... poslední 2 závody velice zajímavé.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek