DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Mercedes v rekordu okruhu o půl sekundy před Ferrari, McLaren nejpomalejší

SOČI - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů a maximálních rychlostí dosahovali piloti v jednotlivých sektorech okruhu v Soči a co z toho můžeme odvodit o jejich konkurenceschopnosti? Jak se chovaly pneumatiky a jaká strategie vypadá pro GP Ruska nejlépe?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Mercedes v rekordu okruhu o půl sekundy před Ferrari, McLaren nejpomalejší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 30.09.2018 13:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 30.09.2018 11:23
Z F2 - To byl víkend pro Norrise, už nemá šanci… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Z F2 - To byl víkend pro Norrise, už nemá šanci na titul v F2. Navíc ho předstihl Albon a na záda mu šlape i de Vries. Jsem docela zklamán co předvádí, přitom první závod dominoval a pak už ani jedno vítězství 17

    A jen pro info - start z první řady nebyla výhoda, sudá strana na tom byla hůře, a během závodu tam sprchlo a přezouvalo se na pneu do mokra (modré).

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Noris to včera nezvládnul hlavou, byl přemotivovaný a dělal hloupé chyby, ale to je součást učení. Uvedomme si, že je hodně mladý, že je to první sezona v F2 a hned poráží většinu pole. Já tam potenciál rozhodně vidím.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ty čísla u degradace pneumatik jsou naprosto šílené. Hyper směs ztratí 3s na kolo za 6 kol! US ztratí 3s na kolo za 12 kol, a jediná žlutá měkká má celkem solidní výdrž ale i tak ztratí nějaké 2s na kolo za 30 kol, jestli jsou ty čísla správné tak buď se nebude dít kvůli maximálnímu šetření vůbec nic, nebo jen jedna zastávka nebude stačit. Alonso jako jediný má 2 měkké (žluté) směsi, kdyby vyjel třeba 20 kol před koncem SC, mohl by mít sakra výhodu i z posledního místa.

    Jinak jen pro představu jak jsou na tom pneu zle, v F2 jezdec začínající na samotném chvostu na žluté směsi byl v 6 kole na prvním, a ne proto že ostatní zajeli do boxů, ale proto že ostatní předjel a ti na hypersoftech neměli rychlostně brzy žádnou šanci se ubránit (V F2 se na výměnu může zajet až po více než 6 kolech) Pokud rozdíl 1s na kolo mezi vozy bude stačit na předjetí u F1, tak takový Renault bude asi hodně brzo vůdcem zbytku světa v dnešním závodě.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      89.24.42.XXX
      To by bylo skvěle kdyby byl Renault schopen díky pneu vyskocit na p5 a p6, každopádně k tomu bude nutný dobrý start a silné závodní tempo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • badys

      badys

      46.13.68.XXX
      No kdyby to zafungovalo tak jak jsi to napsal , jo to by bylo hezky . Ale realita je taková , že nakonec stejně jedou na jednu zastavku . A degradace pneu co má zvýšit atraktivitu závodu se nekoná,bohužel. Třeba bude dnes vyjímka. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Zase na druhou stranu co víc udělat pro to aby bylo víc zastávek než jedna? Nikdo nenutí týmy k tomu aby jeli ultra šetřící strategii s jednou zastávkou.
      Co mě ale teda maximálně štve je ten Rencek. Nepostup do Q3 se prostě nesmí takhle vyplácet. Však už i v Singapuru měli jezdci z top 10 obrovskou nevýhodu a tady to vypadá, že bude ještě větší.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Nesnáším takto vysokou degradaci, pro závodění, pro opravdové závodění kolo na kolo to není dobré. A mít vysokou degradaci tam kde se nedá skoro předjíždět, a všichni se teda spokojí s šetřením a kroužením do cíle, to je prostě sportovní smrt! Uvidíme jaký bude závod, snad to nebude tak zlé.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Nevýhodu mají pouze tehdy, když pro postup do Q3 použijí v Q2 závodně nevhodnou směs.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Ta degradace je sice velká, ale co brání týmům se v Q2 hypersoftům úplně vyhnout? Zvláště když nepostup do Q3 a možnost vybrat si strategii je výhodnější, než postup do Q3 a nutnost použít pneu z Q2.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Řekl bych především snaha umístit se v kvalifikaci co nejlépe, jak by to mělo být 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Za kvalifikaci se body nedávají, za závod ano. A v kvalifikaci jde primárně o to připravit si nejlepší pozici pro závod, což nutně nemusí být ta nejvyšší možná pozice.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama