DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Mercedes v rekordu okruhu o půl sekundy před Ferrari, McLaren nejpomalejší

SOČI - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů a maximálních rychlostí dosahovali piloti v jednotlivých sektorech okruhu v Soči a co z toho můžeme odvodit o jejich konkurenceschopnosti? Jak se chovaly pneumatiky a jaká strategie vypadá pro GP Ruska nejlépe?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Mercedes v rekordu okruhu o půl sekundy před Ferrari, McLaren nejpomalejší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 30.09.2018 13:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 30.09.2018 11:23
Z F2 - To byl víkend pro Norrise, už nemá šanci… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Za kvalifikaci se body nedávají, za závod ano. A v kvalifikaci jde primárně o to připravit si nejlepší pozici pro závod, což nutně nemusí být ta nejvyšší možná pozice.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Noris to včera nezvládnul hlavou, byl přemotivovaný a dělal hloupé chyby, ale to je součást učení. Uvedomme si, že je hodně mladý, že je to první sezona v F2 a hned poráží většinu pole. Já tam potenciál rozhodně vidím.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Řekl bych především snaha umístit se v kvalifikaci co nejlépe, jak by to mělo být 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Z F2 - To byl víkend pro Norrise, už nemá šanci na titul v F2. Navíc ho předstihl Albon a na záda mu šlape i de Vries. Jsem docela zklamán co předvádí, přitom první závod dominoval a pak už ani jedno vítězství 17

A jen pro info - start z první řady nebyla výhoda, sudá strana na tom byla hůře, a během závodu tam sprchlo a přezouvalo se na pneu do mokra (modré).

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Nevýhodu mají pouze tehdy, když pro postup do Q3 použijí v Q2 závodně nevhodnou směs.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Ta degradace je sice velká, ale co brání týmům se v Q2 hypersoftům úplně vyhnout? Zvláště když nepostup do Q3 a možnost vybrat si strategii je výhodnější, než postup do Q3 a nutnost použít pneu z Q2.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.251.XXX
Tak ať se jede na 3 nebo 4 zasávky a bude to daleko lepší 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nesnáším takto vysokou degradaci, pro závodění, pro opravdové závodění kolo na kolo to není dobré. A mít vysokou degradaci tam kde se nedá skoro předjíždět, a všichni se teda spokojí s šetřením a kroužením do cíle, to je prostě sportovní smrt! Uvidíme jaký bude závod, snad to nebude tak zlé.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Zase na druhou stranu co víc udělat pro to aby bylo víc zastávek než jedna? Nikdo nenutí týmy k tomu aby jeli ultra šetřící strategii s jednou zastávkou.
Co mě ale teda maximálně štve je ten Rencek. Nepostup do Q3 se prostě nesmí takhle vyplácet. Však už i v Singapuru měli jezdci z top 10 obrovskou nevýhodu a tady to vypadá, že bude ještě větší.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
badys

badys

46.13.68.XXX
No kdyby to zafungovalo tak jak jsi to napsal , jo to by bylo hezky . Ale realita je taková , že nakonec stejně jedou na jednu zastavku . A degradace pneu co má zvýšit atraktivitu závodu se nekoná,bohužel. Třeba bude dnes vyjímka. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.42.XXX
To by bylo skvěle kdyby byl Renault schopen díky pneu vyskocit na p5 a p6, každopádně k tomu bude nutný dobrý start a silné závodní tempo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ty čísla u degradace pneumatik jsou naprosto šílené. Hyper směs ztratí 3s na kolo za 6 kol! US ztratí 3s na kolo za 12 kol, a jediná žlutá měkká má celkem solidní výdrž ale i tak ztratí nějaké 2s na kolo za 30 kol, jestli jsou ty čísla správné tak buď se nebude dít kvůli maximálnímu šetření vůbec nic, nebo jen jedna zastávka nebude stačit. Alonso jako jediný má 2 měkké (žluté) směsi, kdyby vyjel třeba 20 kol před koncem SC, mohl by mít sakra výhodu i z posledního místa.

Jinak jen pro představu jak jsou na tom pneu zle, v F2 jezdec začínající na samotném chvostu na žluté směsi byl v 6 kole na prvním, a ne proto že ostatní zajeli do boxů, ale proto že ostatní předjel a ti na hypersoftech neměli rychlostně brzy žádnou šanci se ubránit (V F2 se na výměnu může zajet až po více než 6 kolech) Pokud rozdíl 1s na kolo mezi vozy bude stačit na předjetí u F1, tak takový Renault bude asi hodně brzo vůdcem zbytku světa v dnešním závodě.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama