DISKUZE K ČLÁNKU "Honda má větší rozpočet než Renault a Red Bull momentálně nejlepší auto," říká Verstappen

Max Verstappen po druhém místě v Singapuru věří, že Red Bull má teď to nejrychlejší auto ve startovním poli Formule 1. Optimistou je i před příští sezónou, kdy přecházejí na pohon Hondy. Jejich budoucímu dodavateli věří, protože má podle něj podstatně větší rozpočet než Renault.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Honda má větší rozpočet než Renault a Red Bull momentálně nejlepší auto," říká Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 24.09.2018 14:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovali 5 lidé) 20.09.2018 17:29
Honda byla na stolici nejlepší už když do F1… »
» Hormón (Hlasovali 4 lidé) 20.09.2018 17:23
V clanku se jasne rika, ze se blizi Honda s… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 20.09.2018 14:08
Tak velikost rozpočtu není vše Maxi. Každopádně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Honda byla na stolici nejlepší už když do F1 vstupovala, ale když zjistila že jeden válec je málo a realita je jinde ... 12

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Realita je taková, že je na tom stejně jako "B" specifikace Renaultu, která se, asi bude ještě nějakou dobu používat. Navzdory tomu, že na tom motoru (této koncepce) pracují o 3 roky míň. 03

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        89.24.58.XXX
        Kde si byl proboha na tom, ze H na této koncepci pracuje o 3 roky kratší dobu než R. Ten rozdíl je Max rok ;) A to raději nezmiňují jak moc k smíchu bylo počínání H v hybrid éře ;)

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Pokud vím, začla Honda dělat na úplně nové koncepci motoru někdy před 2 roky. Nasazena byla loni na začátku. Renault má pořád stejnou od roku 2014 a pracoval na ni víc jak rok předtím. Sice udělali na něm také nějaké změny, ale pokud vím, koncepci neměnili. 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Tak velikost rozpočtu není vše Maxi. Každopádně je fajn, ze Honda sype a zlepšuje se. Věřím ve skvěle souboje Renault vs RB příští rok. Kořeni tomu urco dá i souboj Ricci vs Max.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hormón

      Hormón

      37.188.234.XXX
      V clanku se jasne rika, ze se blizi Honda s vyssim vykonem nez Renault a ty veris v souboje techto zavodniku pristi rok? Proc tedy uz dnes nebojuji jezdci Renaultu s RB? Ricci uz dnes na Maxe ztraci nekolik desetin na kolo, pomalu nekdy i 0,5s.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        Opravdu si myslis, ze mají v RB oba jezdci shodnou podporu? Nebuď bláhový. Ricciho už i vyhazují z tymovych porad a cely tým jede jen na Maxe. To, ze Ricci se muže v F1 rovnat komukoliv myslím již dávno dokázal.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Teď možná stejnou pozici nemá, ale co do rychlosti je Max rychlejší téměř konstantně. Až trochu zchladí hlavu a nebude dělat chyby....
          Každopádně továrna dostala kolo. Opět. Myslet si, že to přes zimu dotáhnou, chce opravdu hodně víry. Asi takové, jakou jste měli před rokem u dotahování Mclarenu na špici. 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            89.24.58.XXX
            Souhlas, továrna musí najít minimálně o 1,5s více než RB. Jestli je to reálné, to netuším. Tedy pouze věřím a doufám.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Doufat samozřejmě můžeš. Renault si obstaral i dobré zdroje, takže posun dopředu se dá očekávat. Ale nevzpomínám si, kdy se někdo přes zimu zlepšil o 1,5s, aniž by se radikálně měnily předpisy. je to prostě hodně nepravděpodobné. 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.245.XXX
                Ferrari z 2014 na 2015, máš očividně hodně špatnou paměť a nebo to, že příští ro kse výrzaně změní aero auta 21

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Fakt? Poslední 3 závody roku 2014 ztrácelo F v průměru 1,417s, v prvních třech roku 2015 to bylo 0,803s. Rozdíl mi vyšel 0,614s. To fakt není 1,5s. 13
                  A to ještě zlepšení dělá mokrá kvalifikace v Malajsii, kde si Ferrari vedlo vyjíměečně dobře. 03

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • Hormón

          Hormón

          37.188.158.XXX
          Ricci nestiha Maxe a nestihal uz drive. Ricci je neco jako Kimi, dobrej, ale na spicku ztraci.
          Kdyz pomineme motory, tak kde chce sebrat Renault 1,5s? Pokud by mel Renault bojovat s RB musel by bojovat pristi rok o vitezstvi a to doufam chapes, neni vubec realne. Ja jsem realista, ty nekriticky optimista 03 Ja cekal, ze uz verni McL a Renaultu trochu vystrizlivi po letosku a ono porad nic 20 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            95.82.135.XXX
            Ja vůbec nechápu, kde beres tu jistotu, ze RB bude mít příští rok na vítězství? Podívej se na TR jak se propadlo po přechodu na Hondu. Je rozhodne realnejsi, ze R bude bojovat s RB než RB o vítězství. Když Ricci nestíhá špičku, tak kam potom výkonnostně řadíš Vettela? Jinak komplexně je Ricci lepší jezdec než Max hlavně díky své spolehlivosti.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Hormón

              Hormón

              37.188.158.XXX
              RB je spicka v aerodynamice. Ty neustale veris, ze Renault pujde nahoru v aeru, ale RB nebude spat. RB bude mit vetsi sanci na pokroky nez Renault.
              Uz nech prosim tech propadu. TR v Monze jasne ukazalo, kdo se kam propadl. RB dnes bojuje o vitezstvi v nekterych zavodech a pristi rok to bude stejne. Renault letos nestaci rychlostne na FI a Haas a ty z nej delas soupere pro RB. Neustala nekriticnost, pristi rok te vyleci jako to letos udelal McL.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • B2SoS

                B2SoS

                85.207.74.XXX
                Můj odhad je, že... nevyléčí.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                95.82.135.XXX
                Jasně, zrovna Monza, kde RB odjel nejlepší závod v hybrid éře a dokázal tam porazit jeden Mercedes a jedno Ferrari a TR ztrácelo v zavode strašně a ne nebylo to rozhodne pouze Gaslyho podlahou. Zrovna tento závod ukázal velmi jasně, kde je R a kde H.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      to bude muset Rencek sakra zabrat a nemám teď na mysli motor

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama