DISKUZE K ČLÁNKU "Honda má větší rozpočet než Renault a Red Bull momentálně nejlepší auto," říká Verstappen

Max Verstappen po druhém místě v Singapuru věří, že Red Bull má teď to nejrychlejší auto ve startovním poli Formule 1. Optimistou je i před příští sezónou, kdy přecházejí na pohon Hondy. Jejich budoucímu dodavateli věří, protože má podle něj podstatně větší rozpočet než Renault.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Honda má větší rozpočet než Renault a Red Bull momentálně nejlepší auto," říká Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 24.09.2018 14:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovali 5 lidé) 20.09.2018 17:29
Honda byla na stolici nejlepší už když do F1… »
» Hormón (Hlasovali 4 lidé) 20.09.2018 17:23
V clanku se jasne rika, ze se blizi Honda s… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 20.09.2018 14:08
Tak velikost rozpočtu není vše Maxi. Každopádně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Fakt? Poslední 3 závody roku 2014 ztrácelo F v průměru 1,417s, v prvních třech roku 2015 to bylo 0,803s. Rozdíl mi vyšel 0,614s. To fakt není 1,5s. 13
A to ještě zlepšení dělá mokrá kvalifikace v Malajsii, kde si Ferrari vedlo vyjíměečně dobře. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pokud vím, začla Honda dělat na úplně nové koncepci motoru někdy před 2 roky. Nasazena byla loni na začátku. Renault má pořád stejnou od roku 2014 a pracoval na ni víc jak rok předtím. Sice udělali na něm také nějaké změny, ale pokud vím, koncepci neměnili. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
Jasně, zrovna Monza, kde RB odjel nejlepší závod v hybrid éře a dokázal tam porazit jeden Mercedes a jedno Ferrari a TR ztrácelo v zavode strašně a ne nebylo to rozhodne pouze Gaslyho podlahou. Zrovna tento závod ukázal velmi jasně, kde je R a kde H.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

85.207.74.XXX
Můj odhad je, že... nevyléčí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hormón

Hormón

37.188.158.XXX
RB je spicka v aerodynamice. Ty neustale veris, ze Renault pujde nahoru v aeru, ale RB nebude spat. RB bude mit vetsi sanci na pokroky nez Renault.
Uz nech prosim tech propadu. TR v Monze jasne ukazalo, kdo se kam propadl. RB dnes bojuje o vitezstvi v nekterych zavodech a pristi rok to bude stejne. Renault letos nestaci rychlostne na FI a Haas a ty z nej delas soupere pro RB. Neustala nekriticnost, pristi rok te vyleci jako to letos udelal McL.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
V F1 je vše možné, viz velké skoky RB mezi lety 2008 a 2009, velký skok Ferrari mezi lety 2014 a 2015. Renault mezi lety 2004 a 2005. Dále obrovský skok Mercedesu mezi lety 2013 a 2014 a jak vidno, ne vždy je k velkému posunu potřeba změna motorových či aero pravidel...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
Ja vůbec nechápu, kde beres tu jistotu, ze RB bude mít příští rok na vítězství? Podívej se na TR jak se propadlo po přechodu na Hondu. Je rozhodne realnejsi, ze R bude bojovat s RB než RB o vítězství. Když Ricci nestíhá špičku, tak kam potom výkonnostně řadíš Vettela? Jinak komplexně je Ricci lepší jezdec než Max hlavně díky své spolehlivosti.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.245.XXX
Ferrari z 2014 na 2015, máš očividně hodně špatnou paměť a nebo to, že příští ro kse výrzaně změní aero auta 21

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hormón

Hormón

37.188.158.XXX
Oni zaberou vsichni a zmeni se jen vysledky minimalne. Sam uvidis, jako letos 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hormón

Hormón

37.188.158.XXX
Ricci nestiha Maxe a nestihal uz drive. Ricci je neco jako Kimi, dobrej, ale na spicku ztraci.
Kdyz pomineme motory, tak kde chce sebrat Renault 1,5s? Pokud by mel Renault bojovat s RB musel by bojovat pristi rok o vitezstvi a to doufam chapes, neni vubec realne. Ja jsem realista, ty nekriticky optimista 03 Ja cekal, ze uz verni McL a Renaultu trochu vystrizlivi po letosku a ono porad nic 20 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.58.XXX
Kde si byl proboha na tom, ze H na této koncepci pracuje o 3 roky kratší dobu než R. Ten rozdíl je Max rok ;) A to raději nezmiňují jak moc k smíchu bylo počínání H v hybrid éře ;)

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Doufat samozřejmě můžeš. Renault si obstaral i dobré zdroje, takže posun dopředu se dá očekávat. Ale nevzpomínám si, kdy se někdo přes zimu zlepšil o 1,5s, aniž by se radikálně měnily předpisy. je to prostě hodně nepravděpodobné. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.58.XXX
Souhlas, továrna musí najít minimálně o 1,5s více než RB. Jestli je to reálné, to netuším. Tedy pouze věřím a doufám.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Realita je taková, že je na tom stejně jako "B" specifikace Renaultu, která se, asi bude ještě nějakou dobu používat. Navzdory tomu, že na tom motoru (této koncepce) pracují o 3 roky míň. 03

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Teď možná stejnou pozici nemá, ale co do rychlosti je Max rychlejší téměř konstantně. Až trochu zchladí hlavu a nebude dělat chyby....
Každopádně továrna dostala kolo. Opět. Myslet si, že to přes zimu dotáhnou, chce opravdu hodně víry. Asi takové, jakou jste měli před rokem u dotahování Mclarenu na špici. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
To bude.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
Opravdu si myslis, ze mají v RB oba jezdci shodnou podporu? Nebuď bláhový. Ricciho už i vyhazují z tymovych porad a cely tým jede jen na Maxe. To, ze Ricci se muže v F1 rovnat komukoliv myslím již dávno dokázal.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
to bude muset Rencek sakra zabrat a nemám teď na mysli motor

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
shazec

shazec

89.203.142.XXX
Honda byla na stolici nejlepší už když do F1 vstupovala, ale když zjistila že jeden válec je málo a realita je jinde ... 12

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hormón

Hormón

37.188.234.XXX
V clanku se jasne rika, ze se blizi Honda s vyssim vykonem nez Renault a ty veris v souboje techto zavodniku pristi rok? Proc tedy uz dnes nebojuji jezdci Renaultu s RB? Ricci uz dnes na Maxe ztraci nekolik desetin na kolo, pomalu nekdy i 0,5s.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama