DISKUZE K ČLÁNKU "Ricciardo je drahý, ale stojí za to," tvrdí Renault. Budou spolu v roce 2020 bojovat o titul?

Renault bude Danielovi Ricciardovi v následujících dvou sezónách platit 35 milionů dolarů ročně, čímž se Australan řadí mezi nejlépe placené jezdce. Ten před příchodem z Red Bullu věří, že francouzský tým bude do 12 měsíců patřit mezi špičku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ricciardo je drahý, ale stojí za to," tvrdí Renault. Budou spolu v roce 2020 bojovat o titul?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 20.09.2018 07:04 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Aby mohli jezdci s Renaultem v roce 2020 zaútočit na Mercedes či Ferrari, che to mimo jezdců také napumpovat více peněz do vývoje. Dle toho jak se letošní ztráta u Renaultu vyvíjí to zatím nevypadá s jejich plány uplně nadějně [odkaz na stránku] , pro mě též trochu letošní zklamání.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Tohle srovnání nelze brát vzhledem k rozdílnému postavení týmů v šampionátu úplně vážně.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Je to ukázka sezonního vývoje, a nemyslím si že by Renault na letošek kašlal a Mercedes by zase kašlal na budoucí rok. Myslím si že Renault potřebuje více investovat aby to bylo více vidět.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Mercedes a Ferrari mají dost prostředků a lidí na souběžný vývoj letošní i příští specifikace, Renault se musí rozhodnout, co je pro něj přednější.

          Mercedes a Ferrari mají více prostředků a oba bojují o titul, tudíž logicky maximálně tlačí na sezónní vývoj, Renault je v pozici 4-5 týmu šampionátu, i kdyby do vývoje letos nalil 100 milionů, tak ho to nikam moc neposune, a protože má méně prostředků, tak je logicky přesune do vývoje na další rok.

          Více peněz do vývoje dává smysl pouze tehdy když máš lidi kteří je jsou schopni efektivně využít a ty dle mě má v současnosti pouze M a F, a možná i RedBull.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            To já přece vím, ale Renault stále vyvíjí i na letošek a přináší novinky, a nemyslím si že Mercedes či Ferrari tak moc s jejich rozpočty zanedbávají vývoj i na příští rok, proto mám obavy z toho aby došlo k přiblížení které by jim umožnilo v roce 2020 na Mercedes zaútočit. Kdyby letošní vývoj vypadal příznivěji věřil bych jim více.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              F a M jsou jediné dva týmy v současnosti co jsou schopny plnohodnotně jet dva vývojové projekty vedle sebe (letošní a příští model), i RB s tím má problémy. Renault má lidi stěží na jeden projekt, a to lidi jen lehce nadprůměrné... i kdyby Renault dorovnal rozpočty F a M, nemá ti lidi co mu namalují stejně dobré auto jako má F a M.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Já bych byl opatrný, s tím vývojem. Oni týmy dost často lžou, kvůli konkurenci i kvůli fanouškům.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Jistě struktůru mají zatím menší a vždycky budou. Myslím že Renault to časuje, jinak to nejde a ještě když "kulhá" motor. Teď se mění aero, tak je šance něco dohnat.
                Problémem ale vždy je, že nelze odhadnout, co udělá konkurence a jak bude dobrá. Pak přichází vystřízlivění.... 04

                Věřím že už někdo zabere a přijde s nějakou vychytávkou, která konkurenci vyvede z míry. Jsem si jist že některé věci, které už jsou hotové a funkční se časují. Vylézat s něčím, co je hodně dobré, ale vyruší to slabej kvalifikační výkon, nemá smysl. Nápověda soupeřům aby to "skopčily" by nebyla logická. Vše má svůj čas. Ač nejsem fanda Renaultu, tak jim v tomhle docela i věřím.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama