DISKUZE K ČLÁNKU "Ricciardo je drahý, ale stojí za to," tvrdí Renault. Budou spolu v roce 2020 bojovat o titul?

Renault bude Danielovi Ricciardovi v následujících dvou sezónách platit 35 milionů dolarů ročně, čímž se Australan řadí mezi nejlépe placené jezdce. Ten před příchodem z Red Bullu věří, že francouzský tým bude do 12 měsíců patřit mezi špičku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ricciardo je drahý, ale stojí za to," tvrdí Renault. Budou spolu v roce 2020 bojovat o titul?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 20.09.2018 07:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 19.09.2018 08:22
Ricci to nakonec asi celkem vyhrál. Takový plat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Radon

Radon

84.242.97.XXX
Já si myslím, že taky Renaultu je schopný říct, jak má vypadat a co a jak je v útrobách toho (prý) nejlepšího šasi v poli, které ho zatím docela válcuje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
Vidíš, tady to už zacinas chápat. Nejdříve musí byt zázemí, pak můžeš pumpovat ;)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
Kde si načerpal tu hloupost, ze nemají dostatek peněz na vývoj? Vis, tak jako každý nový tým musí Renault nejdříve vybudovat dostatečně široké zázemí, aby poté mohl pumpovat více peněz. Dá se to samozřejmě dělat i ve stylu Toyoty, která roky pumpovla peníze do infrastruktury a zázemí a poté vstoupila do F1 a celkem rychle začala pumpovat více a více, aby to po 7mi letech dotahla max tam, kam Renault za 3 roky. Jen slepý nevidí (ale ty navíc nechces vidět), kdo se tady meziročně nejvíce zlepšuje, kdo nabírá nejvíce lidi, kdo se špici přibližuje rok co rok.... je to samozřejmě Renault. Podívej se laskavě, kde byl Mercedes ve své 3. sezóně, kde byl RB ve své 3. sezóně. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jurgenbe, odkdy peníze zrychlují vývoj? 18 Nejdříve musiš mít organizaci....a tu postupně budují.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Ano na Rozpočtový strop není dobré zapomínat, pokud ho majitelé prosadí, bude mít současné počíní Renaultu logiku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Verstappena si RedBull také pořádně zaplatil. Když chceš mít kvalitu musíš za ni zacálovat, to myslím je logický. Renault by akorát měl také pumpovat více peněz do vývoje. Podle mě to dnes jinak nejde, pumpovat a pumpovat dokud tam nejsi. Možná už ale bude Renault cílit na změny a rozpočtový strop, Ricci si třeba ten rok navíc ještě bude muset počkat. Já to teda očekávám.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No konečně přišel někdo s realistickým očekáváním.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

85.70.184.XXX
Musím říct, že jsem na Ricciho v nové roli velmi zvědavý. Ono s takovým platem vzroste patřičně i tlak.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jistě struktůru mají zatím menší a vždycky budou. Myslím že Renault to časuje, jinak to nejde a ještě když "kulhá" motor. Teď se mění aero, tak je šance něco dohnat.
Problémem ale vždy je, že nelze odhadnout, co udělá konkurence a jak bude dobrá. Pak přichází vystřízlivění.... 04

Věřím že už někdo zabere a přijde s nějakou vychytávkou, která konkurenci vyvede z míry. Jsem si jist že některé věci, které už jsou hotové a funkční se časují. Vylézat s něčím, co je hodně dobré, ale vyruší to slabej kvalifikační výkon, nemá smysl. Nápověda soupeřům aby to "skopčily" by nebyla logická. Vše má svůj čas. Ač nejsem fanda Renaultu, tak jim v tomhle docela i věřím.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já bych byl opatrný, s tím vývojem. Oni týmy dost často lžou, kvůli konkurenci i kvůli fanouškům.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
F a M jsou jediné dva týmy v současnosti co jsou schopny plnohodnotně jet dva vývojové projekty vedle sebe (letošní a příští model), i RB s tím má problémy. Renault má lidi stěží na jeden projekt, a to lidi jen lehce nadprůměrné... i kdyby Renault dorovnal rozpočty F a M, nemá ti lidi co mu namalují stejně dobré auto jako má F a M.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To já přece vím, ale Renault stále vyvíjí i na letošek a přináší novinky, a nemyslím si že Mercedes či Ferrari tak moc s jejich rozpočty zanedbávají vývoj i na příští rok, proto mám obavy z toho aby došlo k přiblížení které by jim umožnilo v roce 2020 na Mercedes zaútočit. Kdyby letošní vývoj vypadal příznivěji věřil bych jim více.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Mercedes a Ferrari mají dost prostředků a lidí na souběžný vývoj letošní i příští specifikace, Renault se musí rozhodnout, co je pro něj přednější.

Mercedes a Ferrari mají více prostředků a oba bojují o titul, tudíž logicky maximálně tlačí na sezónní vývoj, Renault je v pozici 4-5 týmu šampionátu, i kdyby do vývoje letos nalil 100 milionů, tak ho to nikam moc neposune, a protože má méně prostředků, tak je logicky přesune do vývoje na další rok.

Více peněz do vývoje dává smysl pouze tehdy když máš lidi kteří je jsou schopni efektivně využít a ty dle mě má v současnosti pouze M a F, a možná i RedBull.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

85.207.74.XXX
To mělo být Davidovi, nevím, proč se mi to tam nepřiřadilo

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

85.207.74.XXX
Výkonnostní dvojka... Podle bodů možná, ale...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Je to ukázka sezonního vývoje, a nemyslím si že by Renault na letošek kašlal a Mercedes by zase kašlal na budoucí rok. Myslím si že Renault potřebuje více investovat aby to bylo více vidět.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
to jestli má titul není až tak podstatné, rozhodně na ty peníze má kvalitu, zatím neměl výkonnostně s žádným svým týmovým kolegou problém, a to jezdil i proti čtyřnásobnému MS, či proti jednomu z největších talentů posledních let.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tohle srovnání nelze brát vzhledem k rozdílnému postavení týmů v šampionátu úplně vážně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama