DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull byl hodně spokojený, specifikace C je základem špičkového motoru," tvrdí Sainz

Carlos Sainz věří, že poslední specifikace motoru Renault představuje základ toho, s čím se v příští sezóně budou moci vyrovnat Ferrari a Mercedesu. V Monze ho poprvé použil Red Bull a byl spokojený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Red Bull byl hodně spokojený, specifikace C je základem špičkového motoru," tvrdí Sainz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 11.09.2018 11:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 10.09.2018 09:45
Jj, Renault posunuje slušně, o tom žádná, jenže… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 11.09.2018 10:19
Jo slibují zajimavé čísla, ač kvalifikační.....o… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 10.09.2018 09:40
No motory se časem srovnají. Ale problém Mclarenu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    46.135.17.XXX
    Carlos tuší co ho příští sezonu čeká a radši si už dnes připravuje půdu pro návrat k továrně

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak pokud už moc nepůjde navyšovat výkon, Renault by mohl už konečně Fa M dohnat. Honda imho také.
    Otázkou je ta elektrická část PJ, tam půjde asi ještě čarovat. Hlavně kvalda režimy...
    Tipnu si, že přiští rok ještě uplně ne, ale ten další už bude "srovnáno". Ale nevsadím si na to. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Jj, Škoda, ze RB zničil opět Riccimu závod :( Mimochodem i přes plné tempo Lewise a Kimiho ztratil Max v čili jen 12s a to se prosím cely závod bránil Mercedesu. Méně to v hybrid éře ještě nebylo. Občas se objeví kecy o tom, jak je Mercedes před Renaultem o 70 ps a podobně... jsou to kecy a Monza je toho nejlepším důkazem. Nevím jak vy, ale ja žádné objíždění neviděl. Jediný, kdo se vyloženě propadl byl Gasly s Hondou, ale tam to kromě chybějících koni bylo i poškozením podlahy..

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Počkej, počkej....buď rozumný. Neřešme teď PS, ono je to dost zavádějící.
      Řeknu svůj odhad, názor....za prvé, to že má RB výborné šasko, nelze popírat. Není ale 100% jisté, jak na tom jsou na jednotlivých tratích.Někde mohou být nejlepší, někde nastejno a někde lehce horší. IMHO to nejde se 100% jistotou zjistit.To může dělat taky nějaké rozdily. Pak jak komu sednou pneumatiky a taky jak vše sedne v kvaldě. To může být klidně půl vteřina.

      Je možné, že v kvalda módu dokaže konkurence opravdu navýšit celkový výkon motoru, krátkodobě na jedno kolo opravdu o hodně.Tím myslím nejen spalovák...určitě s tím lze hodně VIDITELNĚ čarovat.Tam bych věřil, že rozdíl bude a může být "velký". Takže nelze vše uplně rozporovat. V závodě je to jinak a to je taky vidět.
      Bohužel strašně zkresluje výkonost i sklápění křídel. Možná by bylo moudřejší, to v kvaldě zakázat. Ono za mne bych to trušil uplně, ale to je na jinou debatu....

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No máš pravdu. Až na to, že těch 12s ztratil jen proto, že první 2 vypustili posledních 10 kol a ztráta se snížila z nějakých 19s. O výkonnosti svědčí spíš to, že mu za zadkem dojelo Ferrari, co se probíjelo celým polem a půlkou dvakrát. Tedy jezdili opět svou vlastní ligu. Díky šasi. 03
      Ale je super, že jsi zmínil Gaslyho podlahu.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        tak tady jde o to, že ten motor posun je a slušný. Že to pořád uplně nestačí, je věc druhá.Ale to nemusí být jen o motoru....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Souhlas. Bohužel pro ně udělalo ovšem Ferrari i Honda posun k Mercedesu mnohem větší. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Posuny. 11

            Honda velký posun, o tom žadná, ale ztrací jednoznačně nejvíce.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              O tom "jednoznačně" už pochybuje nějak moc lidí. Viz články tady, které Hondu a Renault k sobě přirovnávají jak výkonostně, tak spolehlivostí. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                No ale to je myšleno ke specifikaci B. 04
                RB měl výkonější specifikaci C, použita poprvé a ještě i nové palivo které přidalo 15 koní.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Je to tak. C spec. je posun a opět posouvá H jednoznačněji za R, čímž ovšem nemyslím, ze je H nějak daleko... hlavně q mód H a R je na velmi podobné úrovni.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  No to je pěkný, ale nechystá Honda také "specifikaci C"? Co porovnávat C proti C a ne C proti B jen proto, že u jednoho přišla C u jediného odběratele o nějaký závod dřív. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    81.19.11.XXX
                    Až bude s čím porovnávat, urco porovname. Jinak porovnávat vždy aktuální specifikace považuji za zcela legitimní.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Ano a pak chystá další silnější specifikaci, pak ještě další ještě silnější. Musíme počkat. Pak o tom pokecáme. 18 Kluci na dráze to mají složitější. Jezdí s tou současnou. 13 13
                    Demagogu... 03

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Nevím proč je to demagogie. Jestli jsem si všiml, tak 4 ze 6-ti vozů jezdilo se specifikací B. A jeden ze zbývajících dvou toho ani moc neodjel. Tedy je otázka, který motor se má porovnávat.
                      Ale jinak souhlasím. Nový Renault vypadá o něco líp, než starý. Počkejme na novou verzi Hondy. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • GRAHAM

                        GRAHAM

                        77.236.218.XXX
                        Jo slibují zajimavé čísla, ač kvalifikační.....o kolik to spadne v race módu je otázka.

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Tak Ferrari je již motorově před Mercedesem a Honda se přiblížila Renaultu, otázka je však, jestli je schopna najít dalších cca 20 ps, které nyní navýšil R, aby aktuální odstup alespoň udrželi. Myslím, ze nejlepší práci letos na PJ udělalo F. Pak H, za nim R a M zatím meziročně poskočil nejméně. Každopádně R má nejčerstvější PJ, naopak hlavně H a F budou muset výkon tlumit, pze už mají najety km...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Pokud vím, tak Honda chystá také novou specifikaci, takže tlumit nic nebudou. Navíc už mnohokrát prohlásili, že je penalizace nezajímají. Obětují to na úkor inovací pro příští sezonu. Takže nebudou nic tlumit ani bez nové specifikace. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama