DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull byl hodně spokojený, specifikace C je základem špičkového motoru," tvrdí Sainz
Carlos Sainz věří, že poslední specifikace motoru Renault představuje základ toho, s čím se v příští sezóně budou moci vyrovnat Ferrari a Mercedesu. V Monze ho poprvé použil Red Bull a byl spokojený.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Red Bull byl hodně spokojený, specifikace C je základem špičkového motoru," tvrdí Sainz
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr Hloušek
11:03 11.09.2018 46.135.17.XXXCarlos tuší co ho příští sezonu čeká a radši si už dnes připravuje půdu pro návrat k továrně -
GRAHAM
11:41 10.09.2018 77.236.218.XXXTak pokud už moc nepůjde navyšovat výkon, Renault by mohl už konečně Fa M dohnat. Honda imho také.
Otázkou je ta elektrická část PJ, tam půjde asi ještě čarovat. Hlavně kvalda režimy...
Tipnu si, že přiští rok ještě uplně ne, ale ten další už bude "srovnáno". Ale nevsadím si na to. -
Adi
10:24 10.09.2018 81.19.11.XXXJj, Škoda, ze RB zničil opět Riccimu závod :( Mimochodem i přes plné tempo Lewise a Kimiho ztratil Max v čili jen 12s a to se prosím cely závod bránil Mercedesu. Méně to v hybrid éře ještě nebylo. Občas se objeví kecy o tom, jak je Mercedes před Renaultem o 70 ps a podobně... jsou to kecy a Monza je toho nejlepším důkazem. Nevím jak vy, ale ja žádné objíždění neviděl. Jediný, kdo se vyloženě propadl byl Gasly s Hondou, ale tam to kromě chybějících koni bylo i poškozením podlahy..-
GRAHAM
10:51 10.09.2018 77.236.218.XXXPočkej, počkej....buď rozumný. Neřešme teď PS, ono je to dost zavádějící.
Řeknu svůj odhad, názor....za prvé, to že má RB výborné šasko, nelze popírat. Není ale 100% jisté, jak na tom jsou na jednotlivých tratích.Někde mohou být nejlepší, někde nastejno a někde lehce horší. IMHO to nejde se 100% jistotou zjistit.To může dělat taky nějaké rozdily. Pak jak komu sednou pneumatiky a taky jak vše sedne v kvaldě. To může být klidně půl vteřina.
Je možné, že v kvalda módu dokaže konkurence opravdu navýšit celkový výkon motoru, krátkodobě na jedno kolo opravdu o hodně.Tím myslím nejen spalovák...určitě s tím lze hodně VIDITELNĚ čarovat.Tam bych věřil, že rozdíl bude a může být "velký". Takže nelze vše uplně rozporovat. V závodě je to jinak a to je taky vidět.
Bohužel strašně zkresluje výkonost i sklápění křídel. Možná by bylo moudřejší, to v kvaldě zakázat. Ono za mne bych to trušil uplně, ale to je na jinou debatu.... -
Mike17
11:14 10.09.2018 185.149.130.XXXNo máš pravdu. Až na to, že těch 12s ztratil jen proto, že první 2 vypustili posledních 10 kol a ztráta se snížila z nějakých 19s. O výkonnosti svědčí spíš to, že mu za zadkem dojelo Ferrari, co se probíjelo celým polem a půlkou dvakrát. Tedy jezdili opět svou vlastní ligu. Díky šasi.
Ale je super, že jsi zmínil Gaslyho podlahu.-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
09:23 11.09.2018 185.149.130.XXXNevím proč je to demagogie. Jestli jsem si všiml, tak 4 ze 6-ti vozů jezdilo se specifikací B. A jeden ze zbývajících dvou toho ani moc neodjel. Tedy je otázka, který motor se má porovnávat.
Ale jinak souhlasím. Nový Renault vypadá o něco líp, než starý. Počkejme na novou verzi Hondy.
-
-
-
-
-
Adi
14:13 10.09.2018 81.19.11.XXXTak Ferrari je již motorově před Mercedesem a Honda se přiblížila Renaultu, otázka je však, jestli je schopna najít dalších cca 20 ps, které nyní navýšil R, aby aktuální odstup alespoň udrželi. Myslím, ze nejlepší práci letos na PJ udělalo F. Pak H, za nim R a M zatím meziročně poskočil nejméně. Každopádně R má nejčerstvější PJ, naopak hlavně H a F budou muset výkon tlumit, pze už mají najety km...
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek