DISKUZE K ČLÁNKU Předělat F1 na plně elektrickou? V tom je prezident FIA nekompromisní

Jak uvádějí statistiky, počet příznivců Formule E stále roste. A to údajně nejen ze strany fanoušků a diváků, ale také automobilek a dalších výrobců. Bylo pouze otázkou času, kdy se začaly rojit "zaručené zprávy", že i F1 bude muset nastoupit cestu elektrizace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Předělat F1 na plně elektrickou? V tom je prezident FIA nekompromisní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 10.09.2018 09:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Bigben (Hlasoval 1 člověk) 10.09.2018 06:58
Ekologický fanatismus ničí hodně věcí kolem nás… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Bigben

    Bigben

    109.238.43.XXX
    Ekologický fanatismus ničí hodně věcí kolem nás.Závody automobilů a motocyklů pro mnohé znamenají hluk motorů , pach benzínu , oleje.a spálené gumy.Ať si lidé vyberou na co se chtějí dívat .Násilím nutit podívanou o kterou nestojím je nesmysl.Ekologický fanatismus nám přináší čisté ovzduší , ale : pálíme lesy v kotelnách , až zlikvidujeme jadernou energii spálíme lesy v elektrárnách, na úrodné půdě stavíme solární elektrárny a fabriky na výrobu solárních panelů a hned vedle fabriky na ekologickou likvidaci solárních panelů , s nebezpečnými chemikáliemi si hraje každý výrobce akumulátorů do elektromobilů , Až násilím nahradíme spalovací motory elektrickými , zjistíme , že tolik elektřiny nemáme a tak zastřešíme planetu solárními články ...Toho se snad nedožiju

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    Mluvit o ekologii v souvislosti se závoděním je snad nějaká úchylka. Pokud by to mysleli skutečně vážně, tak omezí nesmyslné přesuny celého cirkusu F1 přes půl světa kvůli jednomu či dvěma závodům.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • bombík

      bombík

      90.178.135.XXX
      A já bych doplnil, že vůbec mluvit o ekologii v souvislosti s F1 je protimluv. Buď chceme šetřit planetu nebo závodit, oboje prostě podle mě nemůžeme nikdy mít. Uhlíková stopa celé F1 je jistě obrovská a samotná trakce aut to asi moc neovlivní. Ale je druh zábavy a holt to něco stojí. Jediná ekologická alternativa je vůbec ji nepořádat, ale to asi nikdo z nás tady zatím nechce.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Termín že Formule E nemá dostatek výkonu, není úplně přesný. Ona by měla dostatek výkonu na to, aby rychlostně mohla soutěžit s vozy Formule 1. To co nemá je dostatečná zásobárna elektrické energie.

    To by paradoxně šlo vyřešit, protože prakticky už je možné napájet vozy podobně bezkontaktně jako se nabíjejí některé mobily. Primární vinutí transformátoru by bylo uložené ve vozovce, sekundární by měl vůz Formule E v podvozku.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama