DISKUZE K ČLÁNKU Renault prozrazuje, o kolik je nová C-specifikace motoru rychlejší. Proč ji použije jen Red Bull?

Technický ředitel motorového oddělení Renaultu Rémi Taffin pohovořil o nové specifikaci jejich pohonné jednotky, se kterou tento víkend nastoupí Red Bull do Velké ceny Itálie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault prozrazuje, o kolik je nová C-specifikace motoru rychlejší. Proč ji použije jen Red Bull?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 30.08.2018 16:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 29.08.2018 09:21
Jenže tehdá i lidé od Mercedesu uznali, že ten… »
» achmed-cz (Hlasoval 1 člověk) 29.08.2018 09:11
Já to celkem chápu. Teď u té "C"… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 29.08.2018 10:24
To zní dobře pro Hondu, díky za info. Přál bych… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    90.176.154.XXX
    Nevím jak ostatní, ale já tu vidím veliký posun. Narozdíl od loňska už je tady ofiko vyjádření, že sice tam je větší výkon, ale děti se po roce nejspíš opět dočkají ohňostroje na trati. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Nerozumím jednání továrního týmu R. Proč neudělají taktickou pentli ještě jednou a budou mít dva super čerstvé motory do konce sezóny, jednu B Spec., jednu C Spec. pro každého jezdce. 0,3s je na Monze hodně, to je 16s za závod a RB může alespoň trochu bojovat s M, na F to asi stačit nebude. Každopádně s ohledem na silné Haasy je chyba nenasadit C spec. protože s aktuální formou bude R rád za každý bod pendle nepentle, kor na Monze. Navíc, ten špičkový výkon se přece nemusí používat všude a vždy, když to nebude nutné, mohou s C spec. jezdit konzervativněji a tedy s menším spolehlivostním rizikem. A to nemluvím o datech, které jsou pro další vývoj nutná.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Já to celkem chápu. Teď u té "C" specifikace získají nějaká data z provozu u RBR - a než ji nasadí u sebe, můžou ještě udělat drobné modifikace. Ve chvíli nasazení tak už můžou mít vyřešeno riziko horší spolehlivosti, o kterém mluví - a klidně ještě získat pár kobyl navíc.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Ano, to má logiku, ale na kterém okruhu poté jsou ochotni riskovat penalizaci? Tady v Monze je nejlepší příležitost. Na ostatních okruzích by měl tovární tým mít na body a tam by pentle znamenala větší ztrátu, než na Monze, kde v body nevěřím...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Pokud vím, tak hromadění motorů už není možné.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        A proč by nebylo? Vždyť Honda má minimálně 3 komplet PJ na každého jezdce, které používá. Je zcela normální měnit motory v průběhu víkendu, dělají to všichni.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Koukni na Stoffela, ten si nasadil teď ve SPA 2x komplet motor.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Mluvili o tom, źe to nebude možné, že za to budou další penalizace ale nevím no 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Uznávám že Stoffel byl vlastně zvláštní situace kdy je to jedině možné. Sebral nový motor za který ještě neměl penalizaci, kvalifikoval se poslední a proto dostal další komplet za který dostal penalizaci kde stejně startoval z chvostu. No a jelikož pravidla říkají že za motor dostaneš pentli až když ho nasadíš do závodu, tak tu druhou si odbyl, a ten první vyměněný motor byl bez pentle, takže ten může kdykoliv použít beztrestně, proto mu vlastně bylo dovoleno si to nasyslit. Alonso teď v Monze podle mě dostane pentli, ale na další motor nedosáhne protože u něho to nepůjde, takže Alonsa na rozdíl od Stoffela budou ty penalizace čekat 2, jedna v Monze, a druhá ještě někdy v sezoně.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.250.XXX
    Tak RB si musí zvykat s riskem na příští sezonu, tam se taky neví jak se bude Honda chovat v daleko agresivnějším šasi než je STR

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Co si budeme povídat, v Neweyho šasi hořely i Mercedesy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Je to tak. Navíc, jak vidno, tak Renault stále navyšuje výkon (né tolik, kolik bych si představoval a přál, ale lepší než nic), kdežto Honda ne, navíc mají plno motorů z taktických pentlí, takže úplně nelze předpokládat další specifikaci a tedy nárust výkonu (jestliže H nepřekvapí, což je klidně možné).

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        86.49.169.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • 2bep

        2bep

        62.168.7.XXX
        Taktické pentle jsou buřt, Helmut se už začátkem léta vyjádřil, že osudem STR v letošní sezóně je testování Hondy a pokud to vypadá s možným upgradem optimiísticky, tak ho mají nasadit i za cenu pentlí.
        S ohledem na to, že si Gasly na příští rok vyjezdil sedačku v RB, tak je s touto úlohou na letošek nejspíše smířen a Hartley stejně celou sezónu krouží vzadu s Vandoornem a je asi rád, že ho ještě nevyměnili, jelikož v rychlosti za Gaslym celý rok zaostává...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama