DISKUZE K ČLÁNKU Renault prozrazuje, o kolik je nová C-specifikace motoru rychlejší. Proč ji použije jen Red Bull?
Technický ředitel motorového oddělení Renaultu Rémi Taffin pohovořil o nové specifikaci jejich pohonné jednotky, se kterou tento víkend nastoupí Red Bull do Velké ceny Itálie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault prozrazuje, o kolik je nová C-specifikace motoru rychlejší. Proč ji použije jen Red Bull?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
16:05 29.08.2018 176.74.141.XXX
Myslím si že avizování vylepšení ještě výkonnější motor nikdy neudělalo. Honda je letos hodně po tichu, ale výkony jejich motoru jsou závod od závodu zajímavější, což mě příjde lepší než kecat a přešlapovat na místě.
uzivatel003302
11:24 29.08.2018 86.49.169.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
2bep
10:46 29.08.2018 62.168.7.XXX
Taktické pentle jsou buřt, Helmut se už začátkem léta vyjádřil, že osudem STR v letošní sezóně je testování Hondy a pokud to vypadá s možným upgradem optimiísticky, tak ho mají nasadit i za cenu pentlí.
S ohledem na to, že si Gasly na příští rok vyjezdil sedačku v RB, tak je s touto úlohou na letošek nejspíše smířen a Hartley stejně celou sezónu krouží vzadu s Vandoornem a je asi rád, že ho ještě nevyměnili, jelikož v rychlosti za Gaslym celý rok zaostává...
S ohledem na to, že si Gasly na příští rok vyjezdil sedačku v RB, tak je s touto úlohou na letošek nejspíše smířen a Hartley stejně celou sezónu krouží vzadu s Vandoornem a je asi rád, že ho ještě nevyměnili, jelikož v rychlosti za Gaslym celý rok zaostává...
Situs
10:12 29.08.2018 85.70.164.XXX
Uznávám že Stoffel byl vlastně zvláštní situace kdy je to jedině možné. Sebral nový motor za který ještě neměl penalizaci, kvalifikoval se poslední a proto dostal další komplet za který dostal penalizaci kde stejně startoval z chvostu. No a jelikož pravidla říkají že za motor dostaneš pentli až když ho nasadíš do závodu, tak tu druhou si odbyl, a ten první vyměněný motor byl bez pentle, takže ten může kdykoliv použít beztrestně, proto mu vlastně bylo dovoleno si to nasyslit. Alonso teď v Monze podle mě dostane pentli, ale na další motor nedosáhne protože u něho to nepůjde, takže Alonsa na rozdíl od Stoffela budou ty penalizace čekat 2, jedna v Monze, a druhá ještě někdy v sezoně.
uzivatel003302
09:42 29.08.2018 86.49.169.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Adi
09:23 29.08.2018 81.19.11.XXX
Ano, to má logiku, ale na kterém okruhu poté jsou ochotni riskovat penalizaci? Tady v Monze je nejlepší příležitost. Na ostatních okruzích by měl tovární tým mít na body a tam by pentle znamenala větší ztrátu, než na Monze, kde v body nevěřím...
Adi
09:21 29.08.2018 81.19.11.XXX
Je to tak. Navíc, jak vidno, tak Renault stále navyšuje výkon (né tolik, kolik bych si představoval a přál, ale lepší než nic), kdežto Honda ne, navíc mají plno motorů z taktických pentlí, takže úplně nelze předpokládat další specifikaci a tedy nárust výkonu (jestliže H nepřekvapí, což je klidně možné).
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek