DISKUZE K ČLÁNKU Renault prozrazuje, o kolik je nová C-specifikace motoru rychlejší. Proč ji použije jen Red Bull?

Technický ředitel motorového oddělení Renaultu Rémi Taffin pohovořil o nové specifikaci jejich pohonné jednotky, se kterou tento víkend nastoupí Red Bull do Velké ceny Itálie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault prozrazuje, o kolik je nová C-specifikace motoru rychlejší. Proč ji použije jen Red Bull?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 30.08.2018 16:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 29.08.2018 09:21
Jenže tehdá i lidé od Mercedesu uznali, že ten… »
» achmed-cz (Hlasoval 1 člověk) 29.08.2018 09:11
Já to celkem chápu. Teď u té "C"… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 29.08.2018 10:24
To zní dobře pro Hondu, díky za info. Přál bych… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    90.176.154.XXX
    Nevím jak ostatní, ale já tu vidím veliký posun. Narozdíl od loňska už je tady ofiko vyjádření, že sice tam je větší výkon, ale děti se po roce nejspíš opět dočkají ohňostroje na trati. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Nerozumím jednání továrního týmu R. Proč neudělají taktickou pentli ještě jednou a budou mít dva super čerstvé motory do konce sezóny, jednu B Spec., jednu C Spec. pro každého jezdce. 0,3s je na Monze hodně, to je 16s za závod a RB může alespoň trochu bojovat s M, na F to asi stačit nebude. Každopádně s ohledem na silné Haasy je chyba nenasadit C spec. protože s aktuální formou bude R rád za každý bod pendle nepentle, kor na Monze. Navíc, ten špičkový výkon se přece nemusí používat všude a vždy, když to nebude nutné, mohou s C spec. jezdit konzervativněji a tedy s menším spolehlivostním rizikem. A to nemluvím o datech, které jsou pro další vývoj nutná.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Já to celkem chápu. Teď u té "C" specifikace získají nějaká data z provozu u RBR - a než ji nasadí u sebe, můžou ještě udělat drobné modifikace. Ve chvíli nasazení tak už můžou mít vyřešeno riziko horší spolehlivosti, o kterém mluví - a klidně ještě získat pár kobyl navíc.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Ano, to má logiku, ale na kterém okruhu poté jsou ochotni riskovat penalizaci? Tady v Monze je nejlepší příležitost. Na ostatních okruzích by měl tovární tým mít na body a tam by pentle znamenala větší ztrátu, než na Monze, kde v body nevěřím...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Pokud vím, tak hromadění motorů už není možné.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        A proč by nebylo? Vždyť Honda má minimálně 3 komplet PJ na každého jezdce, které používá. Je zcela normální měnit motory v průběhu víkendu, dělají to všichni.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Koukni na Stoffela, ten si nasadil teď ve SPA 2x komplet motor.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Mluvili o tom, źe to nebude možné, že za to budou další penalizace ale nevím no 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Uznávám že Stoffel byl vlastně zvláštní situace kdy je to jedině možné. Sebral nový motor za který ještě neměl penalizaci, kvalifikoval se poslední a proto dostal další komplet za který dostal penalizaci kde stejně startoval z chvostu. No a jelikož pravidla říkají že za motor dostaneš pentli až když ho nasadíš do závodu, tak tu druhou si odbyl, a ten první vyměněný motor byl bez pentle, takže ten může kdykoliv použít beztrestně, proto mu vlastně bylo dovoleno si to nasyslit. Alonso teď v Monze podle mě dostane pentli, ale na další motor nedosáhne protože u něho to nepůjde, takže Alonsa na rozdíl od Stoffela budou ty penalizace čekat 2, jedna v Monze, a druhá ještě někdy v sezoně.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.250.XXX
    Tak RB si musí zvykat s riskem na příští sezonu, tam se taky neví jak se bude Honda chovat v daleko agresivnějším šasi než je STR

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Co si budeme povídat, v Neweyho šasi hořely i Mercedesy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Je to tak. Navíc, jak vidno, tak Renault stále navyšuje výkon (né tolik, kolik bych si představoval a přál, ale lepší než nic), kdežto Honda ne, navíc mají plno motorů z taktických pentlí, takže úplně nelze předpokládat další specifikaci a tedy nárust výkonu (jestliže H nepřekvapí, což je klidně možné).

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        86.49.169.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • 2bep

        2bep

        62.168.7.XXX
        Taktické pentle jsou buřt, Helmut se už začátkem léta vyjádřil, že osudem STR v letošní sezóně je testování Hondy a pokud to vypadá s možným upgradem optimiísticky, tak ho mají nasadit i za cenu pentlí.
        S ohledem na to, že si Gasly na příští rok vyjezdil sedačku v RB, tak je s touto úlohou na letošek nejspíše smířen a Hartley stejně celou sezónu krouží vzadu s Vandoornem a je asi rád, že ho ještě nevyměnili, jelikož v rychlosti za Gaslym celý rok zaostává...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama