DISKUZE K ČLÁNKU Renault prozrazuje, o kolik je nová C-specifikace motoru rychlejší. Proč ji použije jen Red Bull?
Technický ředitel motorového oddělení Renaultu Rémi Taffin pohovořil o nové specifikaci jejich pohonné jednotky, se kterou tento víkend nastoupí Red Bull do Velké ceny Itálie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault prozrazuje, o kolik je nová C-specifikace motoru rychlejší. Proč ji použije jen Red Bull?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
09:06 29.08.2018 81.19.11.XXXNerozumím jednání továrního týmu R. Proč neudělají taktickou pentli ještě jednou a budou mít dva super čerstvé motory do konce sezóny, jednu B Spec., jednu C Spec. pro každého jezdce. 0,3s je na Monze hodně, to je 16s za závod a RB může alespoň trochu bojovat s M, na F to asi stačit nebude. Každopádně s ohledem na silné Haasy je chyba nenasadit C spec. protože s aktuální formou bude R rád za každý bod pendle nepentle, kor na Monze. Navíc, ten špičkový výkon se přece nemusí používat všude a vždy, když to nebude nutné, mohou s C spec. jezdit konzervativněji a tedy s menším spolehlivostním rizikem. A to nemluvím o datech, které jsou pro další vývoj nutná.-
achmed-cz
09:11 29.08.2018 212.24.138.XXXJá to celkem chápu. Teď u té "C" specifikace získají nějaká data z provozu u RBR - a než ji nasadí u sebe, můžou ještě udělat drobné modifikace. Ve chvíli nasazení tak už můžou mít vyřešeno riziko horší spolehlivosti, o kterém mluví - a klidně ještě získat pár kobyl navíc. -
-
-
-
Situs
10:12 29.08.2018 85.70.164.XXXUznávám že Stoffel byl vlastně zvláštní situace kdy je to jedině možné. Sebral nový motor za který ještě neměl penalizaci, kvalifikoval se poslední a proto dostal další komplet za který dostal penalizaci kde stejně startoval z chvostu. No a jelikož pravidla říkají že za motor dostaneš pentli až když ho nasadíš do závodu, tak tu druhou si odbyl, a ten první vyměněný motor byl bez pentle, takže ten může kdykoliv použít beztrestně, proto mu vlastně bylo dovoleno si to nasyslit. Alonso teď v Monze podle mě dostane pentli, ale na další motor nedosáhne protože u něho to nepůjde, takže Alonsa na rozdíl od Stoffela budou ty penalizace čekat 2, jedna v Monze, a druhá ještě někdy v sezoně.
-
-
-
-
-
-
-
Adi
09:21 29.08.2018 81.19.11.XXXJe to tak. Navíc, jak vidno, tak Renault stále navyšuje výkon (né tolik, kolik bych si představoval a přál, ale lepší než nic), kdežto Honda ne, navíc mají plno motorů z taktických pentlí, takže úplně nelze předpokládat další specifikaci a tedy nárust výkonu (jestliže H nepřekvapí, což je klidně možné).-
uzivatel003302
09:42 29.08.2018 86.49.169.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
-
uzivatel003302
11:24 29.08.2018 86.49.169.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
2bep
10:46 29.08.2018 62.168.7.XXXTaktické pentle jsou buřt, Helmut se už začátkem léta vyjádřil, že osudem STR v letošní sezóně je testování Hondy a pokud to vypadá s možným upgradem optimiísticky, tak ho mají nasadit i za cenu pentlí.
S ohledem na to, že si Gasly na příští rok vyjezdil sedačku v RB, tak je s touto úlohou na letošek nejspíše smířen a Hartley stejně celou sezónu krouží vzadu s Vandoornem a je asi rád, že ho ještě nevyměnili, jelikož v rychlosti za Gaslym celý rok zaostává...
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek