DISKUZE K ČLÁNKU Renault: Standardizované díly by ukončily obavy z podvádění v F1
Podle šéfa továrního týmu Renault, Cyrila Abiteboula, by Formule 1 potřebovala standardizovat některé elementy hybridních pohonných jednotek, aby si všichni mohli být jistí v otázce dodržování pravidel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault: Standardizované díly by ukončily obavy z podvádění v F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
SergioPÉREZ
00:53 20.08.2018 78.108.149.XXXmělo by se to zavézt, a taky standartdizované předni a zadní křidlo, hned by ubylo podvodů, Taky by se mělo zakázat "montovat" díly kmenového týmu jinou stájí, jako to teď dělá Haas, to už je ale hodně přes čáru,. -
airwar1939
21:38 19.08.2018 176.74.141.XXXDle zkušeností z posledních let mám pocit, že na voze Formule 1 není snad jediný díl, na kterém by se nedala vymyslet nelegální vychytávka. Takže jediným řešením jak zajistit aby se nešvindlovalo, je jednotný dodavatel vozů a motorů a pro jistotu těsně před závodem vozy losovat. -
Pinďa
18:44 19.08.2018 77.111.245.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
-
-
Situs
15:54 19.08.2018 85.70.164.XXXJá v tom vidím velkou pravdu. V F1 je podezírání na místě, a když někdo ví jak by se dalo podvádět, ale nechce to dělat, mělo by se o tom mluvit a měla by se sjednávat náprava. Nejsem přímo pro standardizaci, ale pro transparentní kontrolní mechanizmy ano, a pokud si to vyžádá nějaké identické části HW či SW, vidím to též jako nutnost.-
uzivatel003302
16:07 19.08.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek