DISKUZE K ČLÁNKU Renault: Standardizované díly by ukončily obavy z podvádění v F1
Podle šéfa továrního týmu Renault, Cyrila Abiteboula, by Formule 1 potřebovala standardizovat některé elementy hybridních pohonných jednotek, aby si všichni mohli být jistí v otázce dodržování pravidel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault: Standardizované díly by ukončily obavy z podvádění v F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
16:12 20.08.2018 185.149.130.XXX
Monako se Singapurem jsou jediné 2 tratě, kde má RB tradičně navrch. Proč zrovna tyto dvě tratě, obě nejméně náročné na výkon motoru v celém roce? Nevidíš v tom nějakou souvislost? A ano, Monako byla obrovská haluz. Být to jiná trať, tak Ricci ten závod ani nedokončí, natož aby si nechal zdát o vítězství. Jeho obrovská klika byla v tom, že se tam nedá předjet ani o 2s pomalejší auto.
Čína byla další haluz. Už jsi zapomněl na to, že Ricci vyhrál jen a pouze díky tomu, že RB jediný ze špice přezul na nové gumy? Bez tohoto detaiíku neměli nárok ani na bednu. Takže nevyhráli díky motoru, ale díky strategii RB.
A zapomněl jsi na Rakousko. Další haluz, když vypadly oba Mergly a Vettel startoval díky penalizaci ze třetí řady. Řádění Kimiho po startu už je jen malinkatý detail.
Takže co řešíš??? 3 vítězství, 3x po haluzi. Bez nich by neměli ani v jedno z případů ani na bednu. prostě motor Renault dovolí pouze vyjímky při zaváhání konkurence. To fakt není definice konkurenceschopnosti. Okecávej si to jak chceš, ale RB má aspoň na to paběrkování díky šasi. Kde je s výkonností motor se podívej u továrny a Mclarenu.
Čína byla další haluz. Už jsi zapomněl na to, že Ricci vyhrál jen a pouze díky tomu, že RB jediný ze špice přezul na nové gumy? Bez tohoto detaiíku neměli nárok ani na bednu. Takže nevyhráli díky motoru, ale díky strategii RB.
A zapomněl jsi na Rakousko. Další haluz, když vypadly oba Mergly a Vettel startoval díky penalizaci ze třetí řady. Řádění Kimiho po startu už je jen malinkatý detail.
Takže co řešíš??? 3 vítězství, 3x po haluzi. Bez nich by neměli ani v jedno z případů ani na bednu. prostě motor Renault dovolí pouze vyjímky při zaváhání konkurence. To fakt není definice konkurenceschopnosti. Okecávej si to jak chceš, ale RB má aspoň na to paběrkování díky šasi. Kde je s výkonností motor se podívej u továrny a Mclarenu.
jon
14:14 20.08.2018 194.228.59.XXX
Apropo, když to tedy budeme nípat až k jádru. Pokud tedy Renault ví, jak na to a nedělá to, tak předpokládám, že přesně toto nahlásil FIA a ta právě toto kontrolovala. Čímž mi trochu přijde, že Renault asi moc dobře ví, proč to nedělá, protože by to dost možná dělal stejně špatně, jako dělá doposud motory a dost možná by to prasklo. Jestli to Ferrari umí nějak rafinovaně maskovat (což pochybuji, protože pochybuji, že i Mercedes by neměl páru, jak by se to dalo očůrat), tak dobře pro ně. Ale pochybuji, že FIA nedostala hned několik "tipů", co a jak hlídat. Respektive co je u ostatních stále možné a kde podle nich je Ferrari na jiné úrovni.
Za mě je to prohlášení typu ostatní umí pracovat s lepšími výsledky a já bych to uměl taky, kdybych podváděl. To, že pracuji hůře není tím, že bych byl lempl, ale logicky ostatní prostě podvádí.
Za mě je to prohlášení typu ostatní umí pracovat s lepšími výsledky a já bych to uměl taky, kdybych podváděl. To, že pracuji hůře není tím, že bych byl lempl, ale logicky ostatní prostě podvádí.
jon
14:08 20.08.2018 194.228.59.XXX
Pořádně si to přečti. O haluzi se tady mluví proto, že se jedná o dílčí výsledek. A to ještě pouze v šasí RB, která jde po zimě pápá a pak už se nebude za co schovávat.
Proto je toto prohlášení, ze kterého je při západním větru cítit podělanost za ušima až sem do ČR.
Ad Renault co neumí podvádět. Rád zmiňuješ, co je Renault za koncern. Po propuknutí dieselgate se ukázalo, že motory Renault-Nissan mají daleko horší emise než koncernu VW. Jen se nepřiznali a dodnes zatloukají, že fixlovali také a ještě hůř. Takže ať to uvedeme do správné roviny, proč jsi takový hater Mercedesu, Ferrari a Hondy? Co Ti provedli? Hájíš tady stáj, konstruktéra i samotný koncern, který též podvádí, když je to třeba. Ale ostatní jsou ti špatní, protože něco dělají lépe. Díky těmto postojům má dodnes bolševík ve Francii slušné ryto. A i u nás. Ono právě na tomto principu celý komunismus stojí.
Proto je toto prohlášení, ze kterého je při západním větru cítit podělanost za ušima až sem do ČR.
Ad Renault co neumí podvádět. Rád zmiňuješ, co je Renault za koncern. Po propuknutí dieselgate se ukázalo, že motory Renault-Nissan mají daleko horší emise než koncernu VW. Jen se nepřiznali a dodnes zatloukají, že fixlovali také a ještě hůř. Takže ať to uvedeme do správné roviny, proč jsi takový hater Mercedesu, Ferrari a Hondy? Co Ti provedli? Hájíš tady stáj, konstruktéra i samotný koncern, který též podvádí, když je to třeba. Ale ostatní jsou ti špatní, protože něco dělají lépe. Díky těmto postojům má dodnes bolševík ve Francii slušné ryto. A i u nás. Ono právě na tomto principu celý komunismus stojí.
jon
14:02 20.08.2018 194.228.59.XXX
Cutuje se i motokárách, kde nemáš žádné odpružení. V Písku je nad "tobogánem" obrubník, který umí motokáru vyhodit cca 30 čísel nad zem. Kdo se tam podělá, nevyhraje.
Máš recht, že tady je přesně opačný pól. Jen ten nejblbější řidič jezdí přes obrubníky, ale jen ten nejblbější pilot se jim vyhýbá.
Máš recht, že tady je přesně opačný pól. Jen ten nejblbější řidič jezdí přes obrubníky, ale jen ten nejblbější pilot se jim vyhýbá.
Adi
11:04 20.08.2018 81.19.11.XXX
Vždyť ale Renault nemluví o tom, že chce standardizovat. Navíc, není to tak dávno, kdy např. ECU byla standardizovaná jednotka. Volná pravidla v F1 patří a nemyslím si ,že by to někdo chtěl měnit, každopádně určitá drobná standardizace nějakých částí PJ může dost pomoct s nákladama a vyrovnat pole. V historii F1 bylo zakázáno mnoho a vždy na to doplatil nejlepší tým. I nyní Mercedes žehrá na restrikce ve spalování oleje a pod. Já souhlasím s tím, že Renault je/byl celkem dost konzervativní ve vývoji a musí být agresivnější, jinak F a M a nedožene. Ale jejich filozofie není cpát nehorázné peníze do šedé zóny, aby to za rok někdo zakázal, nemyslím si, že tento přístup je laboratorní. Btw. byl to zrovna Renault, který se v zimě mezi sezónami 2008 a 2009 ptal FIA na dvojté difuzory a FIA jim je zakázala,že to nění legální a pak s nimi v klidečku vyrukoval Brawn GP a Toyota a pak se R dožadoval vysvětlení, proč oni mohou a jiné ne. Nikdo neříká, že Renaut jsu parta Mirků Dušínů, ale toto je jasný příklad toho, že být fér se v F1 moc nehodí... doufám ,že C psec. PJ R bude umět papat olej stejně dobře jako ho papají PJ M a F.
airwar1939
10:40 20.08.2018 176.74.141.XXX
Když použiji citaci z Pelíšků "rozmohl se nám takový nešvar", vtipné je, že oni ví že ty obrubníky jsou vysoké, přesto přes ně šest hodin jezdí, a pak si stěžují že si poškodili auto a že jsou ty obrubníky špatné... to je jak v Monaku si stěžovat že tam jsou svodidla.
airwar1939
10:38 20.08.2018 176.74.141.XXX
I v době atmosferických motorů před nástupem hybridů byl výkonostní rozdíl mezi motory kolem 30 koní, a to i přes to, že byl zmražen vývoj a nejslabší výrobce vyvíjet mohl...
Adi
09:20 20.08.2018 81.19.11.XXX
MOnaco nebyla žádná haluz, Malajsie loni taky ne, jaká haluz je, prosím tě, letošní Čína? Zase si cucáš z prstu. Btw, stále mi tady nikdo z vás R haterů neřekl, jak je možný, že to intergalaktický šasi RB dostalo naloženo nejen od M a F, ale i 1,5s od R a co víc, i od TR... V Maďarsku se nedá vyhrát z 12. místa a i když jel Ricci skvěle, dostal minutu... čím to? že by motor? A to, že je RB mimo boj o šampionát je hlavně chyba jejich pilota, né chyba R
Adi
09:15 20.08.2018 81.19.11.XXX
Výkon PJ v RB je velmi pravděpodobně nižší než v továrním Renaultu a Mclarenu díky rozdílnému palivu. Stále ještě nikdo nevysvětlil, jak to bylo s Ricciho MGU-K v Monacu a proč RB odmítl nasadit novou verzi MGU-K? Dále zfušovaná spojka výfuku v Ricciho voze, která mohla za jeho DNF v Rakousku a pod. všichni dělají chyby, i Kimi hořel, oba Mercedesy nedojely v Rakousku, těch DNF kvůli PJ mají letos F, M a R defakto stejně, ale spílá se jen R. Co taková H? Nejslabší, zdaleka nejvíce využitých komponent a jejich práce na PJ je v hybrid éře žalostná. Nechci odvracet pozornost od R, narozdíl od RB a H fans umím uznat, že R má co dohánět, ale tu kritiku, kterou tady od těch "odborníků" dostává je absolutně nezasloužená. Ale to je spíš českou náturou než nějakou realitou, tady je prostě normální hanit francouzské automobilky...
Situs
08:35 20.08.2018 85.70.164.XXX
No je vidět že FIA ve WEC alespoň něco dělá, tým netým
V každém případě není Toyota bez viny, měla vzít na vědomí nové obrubníky v Silverstone a lépe se tomu přizpůsobit. Stalo se, Alonsova #8 stále ve vedení, jede se dál Hlavně že se to nestalo v LeMans, to by mě po 24h sledování kleplo
V každém případě není Toyota bez viny, měla vzít na vědomí nové obrubníky v Silverstone a lépe se tomu přizpůsobit. Stalo se, Alonsova #8 stále ve vedení, jede se dál Hlavně že se to nestalo v LeMans, to by mě po 24h sledování kleplo
Situs
08:29 20.08.2018 85.70.164.XXX
Seriozně, Toyota to přece nemá zapotřebí, má velký náskok. Navíc ona na autě již nic nevyvíjí, proč by to dělala, u nich má maximální prioritu spolehlivost, což je pochopitelné. Jako nemusíš jim věřit, celou minulou sezonu to měli stejné a nikdy s testem pružnosti neměli problém, zde s novými obrubníky vznikl problém, to je celé. Ale je to jedno, když má někdo potřebu z nich za toto dělat podvodníky, já to nezměním.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek