DISKUZE K ČLÁNKU Ve vývoji auta předčíme Ferrari i Mercedes, s motorem to je horší, stěžuje si Verstappen

Max Verstappen si stěžuje na pohonnou jednotku Renaultu, který jim poskytuje vylepšení se zpožděním. Se svým Red Bullem a vývojem monopostu je však spokojený, podle něj v této oblasti patří na absolutní špičku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ve vývoji auta předčíme Ferrari i Mercedes, s motorem to je horší, stěžuje si Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 08.08.2018 03:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 8 lidí) 06.08.2018 13:18
Jj, sága Tak jde čas pokračuje. "Máme… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 06.08.2018 16:52
Tohle je už trapné a možná i proto Ricci odchází,… »
» shazec (Hlasovali 3 lidé) 06.08.2018 15:41
Nikdo vám nebrání dělat si vlastní motory. Navíc… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Iscarian

    Iscarian

    89.177.215.XXX
    Tak ten holandskej dřevák zas pobavil. 11 Za to 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Kluci zde je moc hezky popsáno Coanda vs Semi-Coanda Exhaust Systems. 11

    Snad jsem odkaz mohu dát, je to zajimavé to zpětně prostudovat. Kdo neumí Anglicky, tak překladač. Hodně zajímavé...

    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Tak nejak nerozumim zdejsim antiRB clubu.
    Chcete mi snad tvrdit, ze motor Reanult je srovnatelne vykonny s Mercedesem a Ferrarri a chyba je pouze na strane auta RB? Vzdyt ztraci par desetin a to odpovida v podstate ztrate, kterou tvori ty desitky koni, ktere jim na konkurenci chybi.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Na to ej jednoduchá odpověď... nikdo neměl možnost motory Mercedes, Ferrari, Renault a Honda neporovnat za srovnatelných podmínek, takže se můžeme jen domnívat.

      Co je ale fakt, že v Maďarsku RB niajk zázračně nefungoval, přesto, že mu trať měla sedět a kvalifikace se jela na mokru.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak že je Renault slabší víme všichni Duncane a že není rozhodně dokonalej také....takže žadný antiRBclub. To je nesmysl...
      Verstappne v rozhovoru bohužel zmiňuje věci, které s Renaultem tak úplně nesouvisí, když si RB jede svoje motorové mapy, svůj benzín a další věci. Je zajimavé že Mclaren má vše hned a nebo dokonce dříve než Renault. A není to naschválech. Uplakánek si stěžuje na věci a neví, což je úsměvné, že sám RB spoustu věcí odmítl, třebas kvůli zástavbě (nový MGU*K), že jim chybí pár koníků kvůli palivu, už tady proběhlo hodně článků, jak to je, co bylo nabídnuto a proč má RB zpoždění. Ten kluk tam jezdí a neví to....no to je fakt dílo.

      Jinak v Madarsku jim skoro žadné koně nechyběli, díky okruhu a výsledek byl vidět. Nebylo to jen o motoru...
      Jako beru že si postěžuje, Renault není bezchybný, ale nemůže říkat věci, které jsou jinak. Tím ze sebe udělal hlupáka, protože on si vážně myslí že to tak je.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.250.XXX
        Ale on Verstappen není úplně intelektuální pilot, vem si jeho chování obecně, ego na prvním místě a za jeho chyby můžou ostatní a Renault, je stejný jako jeho otec

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        194.79.55.XXX
        A vy jako víte kolik kobyl dělá jiné palivo, kolik kobyl nové MGU-K, kolik jiné mapy? A co když to palivo RB funguje líp, co když mají mapy udělané lépe vzhledem k šasi? Nemyslim si, že inženýři od RB jsou takoví nýmandi, aby si schválně vybírali to horší co jim bude méně vyhovovat.
        Když si vzpomenu jak R redukoval ty původně slibované cifry v Kanadě, tak se fakt musim smát. Tyhle věci vědí jen inženýři od RB a Rencku, RB je už x let zdaleka to nejlepší co vozilo motor Renault 18 a Verstappen byl jen trochu moc frustrovanej, že mu to vyplivlo na okruhu kde si dělal minimálně bednové naděje. Měl by být spíš rád, že má letos spolehlivost techniky o které by se mu loni mohlo jen zdát

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.250.XXX
    Tohle je už trapné a možná i proto Ricci odchází, my jsme nejlepší, ale kazí nám to motor, to slyšíme od 2014, kde jsme na motor slyšeli chválu, když vyhrávali tituly? Maďarsko krásně ukázalo, jak tady vlastne Verstappen lže, ten závodní víkend neměli nejlepší auto a dokonce ani nejlepší šasi, když se podívate na výkon RB v Q na vodě, kde to o mtoru vůbec není, ale právě o šasi, tak si RB a Verstappen protiřečí nármně, jestli je pravda, že Verstappen blokuje příchod Sainze a povýší Gasly, tak to bude keců až hanba, ale že by to bylo na oba tituly silně pochybuji, samozřejmě počítám s tím, že RB určitě nespadne výkonnostně nějak níže, tam není důvod, otázka je, jestli se z msíta, kde si stěžuje na motor vůbec někam pohne? vždyť se podívejte na Anglii a Německo, kde Gasly přiznal, že musí sundávat přítlak, aby byli rychlejší na rovinkách 03

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak Riči prej bude brát 35 mega. I to je jedna z motivací tipuji... 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.250.XXX
        S příchodem Hondy se měli zvýšit i platy, nemyslím si úplně, že tohle bylo o penězích a když Ricci chtěl jen na ork smlouvu s RB a RB jen víceletou smlouvu, tak je jasný, že Ricci tomu projektu tolik nevěří, že by nemohl do Mercedesu ani Ferrari za rok mu bylo jasný, tohle je čistě o tom projektu a já se mu ani nedivím upřímně, pokud RB viděl ty data a rozhodoval se o nové smlouvě, tak radši zvolil tým a PU o které už něco ví a taky ví proč se u RB kazí víc než u Renaultu a McLarenu

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Je asi jasné, že Rb bude chvilku trvat než naladí Hondu do šáska. Má na to ale narozdíl od Mclarenu hodně času, takže by mohli být hned konkurence schopní, v rámci možností Hondy, to jest kam to výkonově posunou. Spolehlivost jde ruku v ruce a to je velká neznamá. Sám jsem zvědav....jak se předvedou.

          I o penězích to bylo, jeden díl skládanky, to zcela jistě. On chtěl prostě změnit prostředí....a určitě ví proč, je to výzva. Jak dopadne je věc druhá....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Cooper

            Cooper

            188.120.212.XXX
            A netušíte náhodou jestli podepsal jednoletej nebo víceletej kontrakt s R? možná jsem špatně četl ale nějak jsem se to nedočetl... jinak 35 mega je slušný to bude nejlíp placenej pilot s Hamem a Vettelem ne?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Projekt Reanult je neco jako projekt Mcl-Honda. Ubehne dekada a titul nikde. Pet roku dohani motor konkurence a porad jsou o mile pozadu a ty mi chces tvrdit, ze nekdo takovy dokaze behem par let vytvorit vitezny tym, ktery bude mit nejlepsi auto? 11

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tak motorově mohou ztrácet 0,3 až 0,5 dle okruhu.....to lze dohnat. Uvědom si, že Renault na to jde postupně a postupně investuje a vylepšuje.Nejde do toho nesmyslně naplno. To by i důvod odchodu RB, protože oni nechtěli v nejbližší době nainevestovat do motoru tolik, aby se posouvali značně rychleji. Oni investovali do struktury týmu F1 a určitě se opřou i do motoru a zase se přiblíží a Renault vždy něco dokázal vymyslet, čím konkurenci zaskočil. Tak to snad sleduješ ne? A je jasné že nic není hned a rychle.... nejde to moc urychlit a jak už jsem psal, Michelin chce do F1 a má to své důvody.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama