DISKUZE K ČLÁNKU Ve vývoji auta předčíme Ferrari i Mercedes, s motorem to je horší, stěžuje si Verstappen

Max Verstappen si stěžuje na pohonnou jednotku Renaultu, který jim poskytuje vylepšení se zpožděním. Se svým Red Bullem a vývojem monopostu je však spokojený, podle něj v této oblasti patří na absolutní špičku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ve vývoji auta předčíme Ferrari i Mercedes, s motorem to je horší, stěžuje si Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 08.08.2018 03:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 8 lidí) 06.08.2018 13:18
Jj, sága Tak jde čas pokračuje. "Máme… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 06.08.2018 16:52
Tohle je už trapné a možná i proto Ricci odchází,… »
» shazec (Hlasovali 3 lidé) 06.08.2018 15:41
Nikdo vám nebrání dělat si vlastní motory. Navíc… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Duncan66

              Duncan66

              89.29.32.XXX
              Jenomze ona konkurence jaksi nespi a nez Renault zacne chapat jedno auto a jeden motor, tak bude zmena pravidel a zacinaji nanovo.
              Jsem snad jediny, kdo nezere PR kecy, ale diva se realne na vykony na trati a postupy jednotlivych tymu?
              Vzdyt Renault dohani motor 5 let a ten rozdil je podobny jako ten na zacatku.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Jak jsou na tom se sasi je velice jednoduche se podivat. Kde je tovarni Renault vuci RB? Renault dostava motoricky maximum a stejne jsou o ligu pozadu.

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.250.XXX
        Porovnáváš tovární Renault co jede 3 sezonu oproti týmu co jede pravidelně od 05, velice dobrý arguemnt no, chce se zamyslet i nad textem, on se porovnáv s Ferrari i Mercedesem a tam to šasi lepší není viz právě výsledky v sezoně 03

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Jasne, Reanult jeste nikdy v historii F1 nemel tym a jsou uplni novacci 11

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Duncane jseš uplně mimo, koukni se kdy koupil Renault tým a jak a kdy ho začal budovat. Tam kontinuita nebyla....
            Dále si uvědom jak dlouho trvá než doženeš ztrátu třeba jednoho roku vývoje. Někdy ji nedoženeš nikdy a zachrání tě jen změna pravidel. Pokud ti není jasné jak funguje F1 v časové ose(jasně je to i dle možností tymů), nemůžeme to probrat a diskutovat o tom.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.250.XXX
              Duncan je jenom hater Renaultu a McLarenu, jemu nic nevysvětlíš, tohle nemá ani smysl 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Já myslím že fandí Mclarenu ne?

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                nejsem hater ani jednoho. Naopak jsem fanda Mcl pres 30 let. Ale narozdil od vas teenageru uz nezeru PR kecy slovo od slova a nedivam se ruzovyma brylkama. Spousta zdejsich diskuteru tady tvrdila nejdrive, ze uz na konci 2015 bude Mcl bojovat o podium. Potom, ze na jare 2016, potom ze na konci sezony 2016 atd. atd. Ja jsem si to sice pral, ale neveril jsem tomu ani trochu, protoze jsem se dival na realitu a nikoli na vysnene bludne zamky.
                A vy tady ted nadavate RB za kritiku Renaltu, ale asi jste vsichni zapomneli na ty tuny ruznych slibu o tom, kdy dozenou motoricky konkurecni, jake brutalni zlepseni prijde tehdy a tehdy, a potom tehdy a tehdy atd. atd. A skutek utek.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    217.31.62.XXX
    Nikdo vám nebrání dělat si vlastní motory. Navíc pochybuji že máte nejlepší šasi a vývoj, i tam jsou Mergl a Ferko o fous napřed. Veskrze klasický Redbull, spousta brekotu a skutek utek.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Jasne, delat motor jen pro F1 je levna a pohodova zalezitost, kterou si muze dovolit kazdy druhy a proto mame na vyber z dvaceti ruznych znacek, ze? 20

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Dokugan

        Dokugan

        77.236.208.XXX
        No máme na výběr ze 4 a to je docela dost... Bylo i víc, ale třeba Indy je v každém případě levnější, je tam víc týmů a víc jezdců a motory mají stejně jen dva.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Z pozice pilota stížnosti chápu......ale jinak mě to až na vyjimky jasné teda není, protože za relativně dost zmíněných věcí si RB může sám. Nakonec CA o tom hovoří dlouhodobě....

    Honda to bude mít hodně složité, začiná to už lehce "vonět" danajským darem....

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Jj, sága Tak jde čas pokračuje. "Máme nejlepší šasi, máme nejlepší vývoj. Když už teda to nejlepší šasi náhodou neuděláme (což není v případě RB tak výjimečná situace, viz loni, či rok 2015), tak se o tom moc nemluví nebo za to univerzálně může Renault. Když máme nastavený přítlak jinde než F a M a na rovinkách ztrácíme 1s., může za to samozřejmě Renault. Porucha? Jasná chyba Renault. To že se nám sype vlastní elektronika, výfuky, převodovky, to nás nezajímá... prostě Renault a tečka. Když se Max špatně vyspí a díky jeho přemotivanosti rozbije formuli pomalu co závod, či pomalu každou druhou kvalifikaci, je ticho po pěšině, když ve 12. závodě poprvé odpadne chybou komponenty Renault, je z toho vypípaný brekot jak to již není možné! Že si ten nejlepší protekční klučík nenadával třeba v Číně, v Bahrainu, v Baku, v Monacu a já nevím kde ještě jinde, kde kvůli němu přišel RB o dost bodů... V závodech mel RB 2x poruchu kvůli R (1x Ricci, 1x Max). To máme zatím minimálně letos Max vs Renault 4:1... až to příští rok bude třeba Max vs Honda třeba 4:4, mohou mít klidně o 10s. lepší šasi než zbytek pole, jen jim to bude k ničemu... Cyril to řekl správně, tyto šašky už nemá smysl poslouchat. 02

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      V posledni dekade mel RB nejlepsi nebo tesne nenejlepsi sasi, to je proste realita. Reanult to o svem motoru rici proste nemuze. RB tezil z nizsi spotreby, kdyz Vettel delal tituly, ale nejlepsim motorem to orpavdu nebylo a neni.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        Těžil z nižší spotřeby, nejlepší ovladatelnosti a hlavně z nejpokročilejšího foukani pomoci motoru. Špičkový výkon nebyl tak vysoký jako měl Meecedes či Honda, ale komplexně to byl nejlepší motor V8 atmo éry. Nemusíš s tim souhlasit. Každopádně i statistiky to dokazuji. 03

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          foukani bylo hlavne veci vozu a bylo krasne videt, jak se s tim nekteri prali a jak nekterym narozdil od RB trvalo roky, nez zvladli coanda efekt atp.
          Jake statistiky mas na mysli? tituly RB? 13

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Ale no tak bylo tak půl na půl.....ač nejdříve byl vůz, šasko to je pravda , ale pak začal "Hot Blowing" a na motoru záleželo fakt hodně. Renault uměl hodně dobře namapovat, oproti ostatním. To je holej fakt, tak buď spravedlivej.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            A ty tituly RB si jezdci odslapali ve slapacich formulkach? Nebo jak tomu argumentu mám rozumět? Nebo snad popíras, ze mezi RB a R fungovalo tovární spojení? Coanda výfuky, teple foukani difuzoru, speciální SW a mapy, to vše byly společné projekty RB a R. Ale ja te chápu, málokterý fanda RB umí uznat práci jiné společnosti než jejich aero odd...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              Duncan66

              89.29.32.XXX
              Az na to, ze ja nejsem fanda RB 03
              Mi se jen nelibi vase jednostranne zaujeti vuci RB, protoze jste fandove znacky Renault a delate presne to, co ty vycitas mi. Veskere zasluhy prisuzujete motoru a veskera negativa tymu RB. Vsak si to precti znovu ty vase kritiky 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    No příští rok uvidíme, jak Vám to s továrním motorem a podporou bude šlapat. Pro RedBull to bude zcela nová zkušenost, až doposud byl vždy jen zákazník.

    S tím autem nějak nevím, RB má dobré šasi, ale Maďarsko jasně ukázalo, že ho rozhodně lepší než F či M nemají.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama